Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
39 minut temu, lebek5 napisał:

Jaki sznurek do tego polecicie  podwójna nić?  Czy sznurek z balota 😉🤣

Możesz sobie nawet od snopowiązałki uwiązać jeśli chcesz.. 😉

Opublikowano
Dnia 17.03.2021 o 18:44, krzychu987 napisał:

Jak da radę go zatrzymać to do wymiany? 

To znaczy jak go uwiąże i rozgrzeje się silnik to powinno zerwać.Bo na zimnym to ręką obracam wiatrak z lekkim oporem.

Opublikowano

tak czytam tutaj o tym visko bo moj mx 135 nie dogrzewa się, temp. w dolnym punkcie zielonego na zegarze i teraz pytanie jak ciągnik zimny i zapalę to wentylator powienien być nie ruchomy ? bo w moim zaraz po zapaleniu sie normaslnie kręci, pytam bo akurat jestem w tym ciemny, a już ciagnik posiadam prawie 5 lat i tak od początku jeżdżę

Opublikowano

Bez problemu. Zobacz w galeri, mój MTX140 pracował z AD-PL, miał siłownik wspomagający. A MC120 niema silownika, ale mimo tego też bez większego problemu pracował z nim, jedynie gdy zasypałem np pełną skrzynie grochem, to miał problem podnieść już tak powyżej połowy skoku. 

Opublikowano
Dnia 20.03.2021 o 03:37, Rowan napisał:

Bez problemu. Zobacz w galeri, mój MTX140 pracował z AD-PL, miał siłownik wspomagający. A MC120 niema silownika, ale mimo tego też bez większego problemu pracował z nim, jedynie gdy zasypałem np pełną skrzynie grochem, to miał problem podnieść już tak powyżej połowy skoku. 

A w mx to trudno jest dorobić siłowniki wspomagające podnośnik? Bo jeśeli o same siłowniki chodzi to wiadomo że jednostronnego działania a długość nie na istotnego znaczenia bo i tak czujnik odetnie dopływ oleju, bardziej mi chodzi o sam uchwyt pod siłownikami bo czytałem gdzieś że trochę trudno się taki wspornik dorabia

Opublikowano

Dzięki 😉 Mam jeszcze pytanie jak uruchomić amortyzację tylnego tuza, ten wlacznik przezucic na zielone pole? A i jeszcze mam pytanie jak powinny działać dźwignie od hydrauliki, bo zauważyłem że nie wyskakują na środek jak poczują opór, w case 4230 to jak poczuł opór to odrazu wskakiwala dźwignia na środek.

Opublikowano
19 godzin temu, casefarmer napisał:

A w mx to trudno jest dorobić siłowniki wspomagające podnośnik? Bo jeśeli o same siłowniki chodzi to wiadomo że jednostronnego działania a długość nie na istotnego znaczenia bo i tak czujnik odetnie dopływ oleju, bardziej mi chodzi o sam uchwyt pod siłownikami bo czytałem gdzieś że trochę trudno się taki wspornik dorabia

Mi się udało dorobić taki uchwyt, choć faktycznie bez odpowiednich narzędzi jest problem, trzeba wypalic kawałek blachy o grubości 40mm, przewiercić w niej precyzyjnie 4 otwory, potem trochę kombinacji z blachą 20mm i wszystko pospawać żeby się nie ponaciągało. Siłownik dopasujesz za 200zł.

Jakby ktoś chciał spróbować swoich sił to mogę sie podzielić rysunkami technicznymi, gdzieś powinne jeszcze być, chociaż sporo było robione doświdczalnie ;)

Opublikowano

Jak chcesz używać regulacji siłowej to duże pokrętło dajesz na 0 a małym regulujesz. Sprawdź czy pod klapka na wyswietlaczu nie ma bledu od sensorow podnosnika bo jesli tak to nie bedzie to za bardzo działać.

Opublikowano

A odnośnie regulacji tylniego podnośnika, pod tą klapką jest wyświetlacz i tak jak przekręcę ostatnie pokrętło na jeden to wyświetla się tylko kreska, a gdy podwyższam wartość to tak mniej więcej od 4 na skali zapala się cyfra 4 i jak rozkręcę na maksa to cały czas to 4 się wyświetla, a po jakimś czasie dzieje się tak, że na 1 zakresie świeci się ta kreska, a od 4 zakresu mrugają na przemian cyfry 1 i 5. O co tu chodzi?

Opublikowano
1 godzinę temu, Tomek791028 napisał:

A odnośnie regulacji tylniego podnośnika, pod tą klapką jest wyświetlacz i tak jak przekręcę ostatnie pokrętło na jeden to wyświetla się tylko kreska, a gdy podwyższam wartość to tak mniej więcej od 4 na skali zapala się cyfra 4 i jak rozkręcę na maksa to cały czas to 4 się wyświetla, a po jakimś czasie dzieje się tak, że na 1 zakresie świeci się ta kreska, a od 4 zakresu mrugają na przemian cyfry 1 i 5. O co tu chodzi?

1-5 tonie sprawny lewy sforzeń sensorowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v