Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, widzialem ostatnio mx-a, który nie mial klimy i posiadał uchylaną przednią szybe, co to za wersja? Drugie pytanie to na jakiej zasadzie działa automatyka blokady, od skrętu kół rozłącza, czy po podniesieniu ramion? Czy da sie włączyc blokade ,,na sztywno"?

Opublikowano (edytowane)

Przepalony tłumik (ten główny, cieńszy) może swiadczyc o jakim mniej wiecej przebiegu? Ile trzeba zaplacic za dobry egzemplarz mx120/135? Czy lepiej kupić taniej i naprawiać co wyjdzie z czasem, czy przepłacac?

Edytowane przez rex15
Opublikowano

Naszej 120 końcówka tego cienszego przepalila się przy 7500mth a sprzedalismy swojego za 65000zł z przebiegiem 8500mth ale technicznie był igła tyle że nie miał klimy i pneumatyki ale na rynku wtórnym w tych pieniądzach nie ma lepszego ciagnika jak case mx

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

A jakie powinny byc obroty na biegu jalowym? Dlaczego ceny mx-ow sa tak rozne, piotr4255 sprzedal w dobrym stanie mx120 za 65 tys, a na zagranicznych stronach ceny oscylują w okolicy 100tys zl, na naszym rynku ceny ladnych ezemplarzy to koszt ~80tyś zl i wiecej, czesto sa to handlarze i to jeden z powodow, ale chyba nie jedyny. Chyba rzadko zdarza sie mx bez klimy, a w Twoim przednia szyba byla otwierana?

Edytowane przez rex15
Opublikowano

Szyba nie była otwierana obroty na biegu jałowym to 820 , poczuli interes to ceny powindowaly do góry zawsze możesz się rozejrzeć za bliznikiem McCormick mtx są trochę tańsze

Opublikowano

Mccormick nie ma chyba silnika cumminsa, tylko iveco/perkins/betapower, wiec odpada. Z tymi obrotami to tez w kazdym inaczej chyba, bo ktos pisal przedtem, ze 770 u niego, ja widzialem w jednym ponad 900, ale to chyba cos nie tak bylo w nim, moze linka od gazu nie puszczala do konca i dlatego. Czy w kazdym mx pedal gazu chodzi tak opornie? Wydaje mi sie, ze to przez źle wyprowadzony pedal, bo zamiast nogą wciskac go do dolu, sila idzie do przodu i przez to jest bardzo ciezko.

Opublikowano

Ja mam 900 na ropie jak załącze gaz to 950.Specjalnie podnosiłem na 990 i to jest minimum. pedał bardzo delikatnie chodzi. Nasmaruj pedał i  dzwignie biegów przy skrzyni, wtedy biegi też dużo lżej wchodzą.

Opublikowano (edytowane)

W 135 siłownik pomocniczy jest chyba fabrycznie w 110 i 120 nie ma. Całkiem inny podnośnik jest w 150/170, brak siłownka wewnętrznego tylko dwa boczne zewnętrzne.

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Witam kolegów w moim mx 135 od niedawna mam dziwny problem jesienią wymieniłem pompę wody, pasek i termostat i od tamtej pory zdarza mi się że ciągnik gaśnie podczas jazdy albo tak porostu stojąc. czasem zapali się kontrolka z pomarańczowym trójkątem. po tym jak zgaśnie i próbuje go zapalić załącza i odrazy gaśnie.  po kilku takich próbach przechodzi mu i znów chodzi do następnego razu. dodam że nowy pasek wydaję mi się trochę za słabo napięty. co to może być miał ktoś coś podobnego??  

Opublikowano
Witam widzę temat o case. Kupiłem case mx 135 rok 2000 z oryginalnymi oponami od nowosci i 6400mtg klimatyzacja opony z tyłu 650 zwykła przednia os. Nic szczególnego jeżeli chodzi o ten model w środku tak samo jak w innych. Problem polega na tym że mam napis na masce comfort Line i co to oznacza?żaden inny case czy to na Google czy w ogłoszeniach tego niema. Pisałem do case polska i nie potrafią rozszyfrować. Tylko mówią że chodzi o wyposażenie. Widzę tu sporo fachowców od case może ktoś wie o co chodzi?
Opublikowano
Dnia 16.01.2018 o 21:13, konradb24 napisał:

Witam kolegów w moim mx 135 od niedawna mam dziwny problem jesienią wymieniłem pompę wody, pasek i termostat i od tamtej pory zdarza mi się że ciągnik gaśnie podczas jazdy albo tak porostu stojąc. czasem zapali się kontrolka z pomarańczowym trójkątem. po tym jak zgaśnie i próbuje go zapalić załącza i odrazy gaśnie.  po kilku takich próbach przechodzi mu i znów chodzi do następnego razu. dodam że nowy pasek wydaję mi się trochę za słabo napięty. co to może być miał ktoś coś podobnego??  

A co z cewką za pompą wtryskową kiedy silnik sam zgaśnie? Może ona nie daję rady zamyka dawkę paliwa w trakcie pracy. Może to być problem z elektryką np stacyjka dobrze nie łączy i odcina dawkę paliwa. Bezpiecznik 38 nie łączy (z lewej strony pod kierownicą jest skrzynka bezpieczników w górnej części 2 od lewej i 2 od góry)

Opublikowano
Dnia 29.01.2018 o 18:33, casemx110 napisał:

A co z cewką za pompą wtryskową kiedy silnik sam zgaśnie? Może ona nie daję rady zamyka dawkę paliwa w trakcie pracy. Może to być problem z elektryką np stacyjka dobrze nie łączy i odcina dawkę paliwa. Bezpiecznik 38 nie łączy (z lewej strony pod kierownicą jest skrzynka bezpieczników w górnej części 2 od lewej i 2 od góry)

kolego sprawdzę to co mówisz ale jak na razie kupiłem drugi pasek. po katalogach z case (poprzedni był 1510 a powinien być 1500) i wyregulowałem zawory. silnik pracował w porządku mimo że miał  miał po 0,8 mm luzy na zaworach , ustawiłem go na 0,3 mm i o dziwo problem jak narazi ustąpił nie wiem czy to miało coś wspólnego ale narazie jest spokój. zobaczymy co będzie dalej. ale na razie dzięki

Opublikowano

Też miałem podobny problem z  cewką. Ale okazało się że za mocno odbijała i blokowała się. Raz coś z stacyjką z tydzień świrował i potem ustało i spokój parę lat.

Opublikowano
19 minut temu, poderwa napisał:

Witam ! Kupiony Case z Turobina-też go oglądałem

Ile mtg? opony do wymiany i załatw błotniki bo glupio tak wygląda . a tak w środku zadbany.z tyłu koła jakieś mniejsze co to za rozmiar?

Opublikowano

Tez go ogladałem na necie przed kupnem swojego. Ale jakoś tak dziwnie na zdjeciach wygladał. No i tani jakiś;) Te koła jakieś małe z tyłu no i łyse ( koszt 2 -10 tys). No i ogólnie tak jakoś nie wiem , nie ciekawy.  Widocznie na żywo lepiej wyglądał skoro go kupiłeś. Jak tam błędy pod klapką, jak wom ?

Opublikowano
4 minuty temu, rafyo napisał:

Tez go ogladałem na necie przed kupnem swojego. Ale jakoś tak dziwnie na zdjeciach wygladał. No i tani jakiś;) Te koła jakieś małe z tyłu no i łyse ( koszt 2 -10 tys). No i ogólnie tak jakoś nie wiem , nie ciekawy.  Widocznie na żywo lepiej wyglądał skoro go kupiłeś. Jak tam błędy pod klapką, jak wom ?

 

Rozmyśliłem się i biorę john deere 6820, ponad dwa razy droższy, ale pewnie dłużej pochodzi i lepiej będzie służyć 

Opublikowano

Omijajcie Turobin szerokim łukiem o ile nie chcecie wtopić kasy. Też tam pojechałem obejrzec Case jakiś rok temu. To co zobaczyłem to jakas porażka. To samo jeżeli chodzi o sprzedajacego z Ksawerynowa - cwaniak jakich mało.

Opublikowano
Jestem z północnej wielkopolski ale też miałem okazję być u tych handlarzy, rzeczywiście to czym habdluja to jakiś sprzęt gorszego sortu, mi się wydaje że oni biorą wszystko co jest tanie na zachodzie, idą na ilość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v