Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. Mój deutz, którego mam od niedawna, zapowietrza się i cały czas gdzieś "pobiera" powietrze, na wolnych obrotach działa, natomiast na wysokich gaśnie. Co może być tego przyczyną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ysy    32

może być przytka ny filtr ,albo jakiś paproch jest w przewodzie albo ssawny przytkany albo pęknięty ,miałem takie same objawy niby powietrze a ssawny zatkany i pod obciążeniem brakowało paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki, dodam jeszcze że ciągnik chodzi tylko przy odkręconej śrubie odpowietrzającej na filtrze, jeśli jest ona zakręcona gasnie nawet na małych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Najlepiej gdybyś wziął przeźroczystą bańkę 5l , dał z niej zasilanie wężykiem bezpośrednio na pompę i w ten sposób określisz stan "układu dolotowego paliwa" . Potem sobie posprawdzasz filtry , zaworki , pompę , etc. .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek99    0

dzięki za podpowiedzi. sprawdzałem chyba wszystko, być może to wina pompy ? ...

Witam.Mam ciągnik Same Tiger six105 i jest zapowietrzony.Jal go odpowietrzyć dodam tylko że paliwo cofa się z filtra do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
apollo13    0

u mnie sie zapowietrzał, gasł, bardzo ciężko palił, za każdym razem przed odpaleniem musialem pompowa paliwo i........................okazało się

że mam nieszczelne przewody przelewowe i po wymianie jest OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

W 90% przypadków to właśnie przewody powrotne są winowajcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Cena podejrzanie niska. A różnica w komforcie obsługi miedzy tym agrotronem a 5314 to przepaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milinkovic    0

http://olx.pl/oferta/deutz-fahr-agrotron-90-mk3-2002r-f-vat-4x4-90km-CID757-ID68ylj.html#411a694846 ten jest młodszy i nie ma wilekiej róznicy w cenie ? http://olx.pl/oferta/deutz-fahr-agrotron-90-z-turem-lub-bez-nie-zetor-ursus-fendt-case-CID757-ID7nmCj.html#411a694846 ten z turem myslę ze ceny podobne ,ale fatycznie szukam już ciagnika długo i co zjadę to ruiny :) czyli co nastwić się lepiej na deutze ? podejrzanie niska ,ale widać ze 4 opony do wymiany pratycznie łyse 

Edytowano przez milinkovic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Agrotron to dobre ciągniki, jak kupisz w dobrym stanie to będziesz zadowolony.

Ja bym proponował poszukać modelu z Niemiec, są w lepszym stanie, lepiej wyposażone ale i cenę mają wyższą.

Jak dwa lata temu szukałem dla siebie to takie modele chodziły po 90-100 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milinkovic    0

dzięki za opinie ! tak czy siak trzeba podjechać zobaczyć,bo po zdjeciach to ciężko ocenić na co zwrócić uwagę najbardziej w tych ciagnikach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

To co w każdym innym używanym. Silnik, skrzynia biegów, jak ma/miał tura to luzy na przedniej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Powracając do tematu..... nie jestem pewien czy w takich małych ciągnikach też występuje pompka napędzana paskiem klinowym, bo ja miałem problem właśnie z tą pompką.  Praktycznie wymieniłem uszczelniacz w niej i po problemie, łatwizna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    4

Mam podobny problem. Otóż agrotron 115 mk3 jak sie jezdzi "w koło komina" to jest wszystko dobrze ale jak jedzie sie z przyczepą szybko to nagle tak jakby brakowało mu paliwa i gasnie, musi odstac chwile, trzeba pokrecic i odpala, i to sie powtarza po przejechaniu pewnego odcinka drogi. Filtr wymieniony, wezyki wszedzie suche, nie zagiete. co moze byc przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    19

moze to byc tak jak u mnie w Same zatykanie sie dopływu paliwa. Pompka była wymieniana, rurki, przewody i nic... co troche pochodził to zaczynał spadać z obrotów, krztusić się i gasnąć. W końcu odkręciłem ze znajomym zbiornik paliwa i okazało się że na końcu wężyka była taka siatka która miała chronić żeby nie zassało do tego węzyka syfu. Ale wężyk był taki długi że ta siatka tarła o dno zbiornika i przetarła się a wtedy zassało dużego syfa z paliwa. Ten farfocel utknął na kolanku wężyka w zbiorniku, nie przemieścił sie dalej wiec wymiana reszty przewodów czy dmuchanie nic nie dawało. A jak chciałem dmuchnąć do zbiornika to ta przetarta siatka miała dziurke wytartą tak że blokowała ten syf przed wydostaniem sie z wężyka i wracał on tylko do dołu tego przewodu a przy odpalaniu znowu zasysało go pod to kolanko i zatykało przepływ prawie całkowicie. jedyne rozwiązaniem było wyjąć zbiornik i dmuchnąć od spodu- wystrzeliło jak nabój. od ręki pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×