Skocz do zawartości
zbychu665

Błotniki tylne T25A

Polecane posty

zbychu665    0

Witam... W swoim Władku mam strasznie pogięte błotniki tylne i nie wiem jak się zabrać w ogóle za ich wyprostowanie, wiec moje pytanie jest następujące. Czy da się zamontować błotniki np z C330 lub całą platformę z nowszego modelu, bo w moim ciągniku błotniki nie są połączone z podłogą. Pomóżcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    350

Chodzi Ci o całe błotniki czy tylko o to co przykręca się z tyłu i na tym są lampy? W pierwszym przypadku chyba jedyne sensowne wyjście to zrobić nowe u jakiegoś rzemieślnika albo samemu, a w drugim przypadki można kupić same nowe końcówki.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbychu665    0

Chodzi mi o całe błotniki ponieważ w moim Władku nie ma jak w nowszym modelu że błotniki są razem z platforma. Więc nie zostaje nic jak pewnie dorobic albo wyklepać stare :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

paffa    1

Witajcie!

Ja u siebie przerabiałem tej zimy Władka z '76 roku, który miał błotniki przykręcane do zwolnic na nowszy typ.

Pomost czyli podłogę z błotnikami kupiłem używaną w dobrym stanie wraz ze wszystkimi, prawie wszystkimi potrzebnymi rzeczami do przeróbki.

Za pomost z tymi gratami zapłaciłem 800zł do tego dokupiłem jakieś pierdółki, bo trochę ich jeszcze brakowało.

Większość rzeczy jest inne, dzwignia odprężnika, gaz ręczny, dzwignia i pedał sprzęgła, to samo hamulce, pedał gazu to juz miałem customowy więc taki pozostał :) Do tego musiałem dorobic środkową część podłogi ponieważ u mnie są fabrycznie dwa lewarki. Trochę roboty jest, ale teraz jest szczelnie, bo ja na starych błotnikach miałem założoną ori kabinę, która pasowała z du...y teraz jest zupełnie inaczej.

Do tego założyłem nową instalację elektryczną, ale jak to w moim stylu delikatnie ją "ulepszyłem" skrzynka z bezpiecznikami jest w środku do tego wszystkie światła są zamontowane na przekaźnikach.

Włącznik świateł i manetki przy kierownicy pochodzą z Toledo II.

Teraz została mi kosmetyka, ostatnio zdjąłem przednią część podsufitki i będę wymieniał w niej ten dziurkowany skaj na coś innego, jeszcze nie bardzo wiem na co :)

Jeszcze będę chciał zrobić obicie na błotnikach, ale to w przyszłości.

Jak już wszystko porobię, to wrzucę fotki.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paffa    1

Ja kupowałem u goscia z drugiego linku, polecam. Części od rusków na placu rozebranych w przeszłości było na prawdę sporo. Z tego co z nim rozmawiałem, to ma większość części, ale takie jak ramka tylnej szyby, co jest w pomoście trafia się bardzo rzadko, to samo drzwi do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

Nie wiem jakie masz zaplecze, warsztat itd, w jakim stanie są te błotniki i ile masz wolnego czasu. Ja osobiście pewnie kupiłbym blachę 2mm 1x2 metry ok 110 zł. Wygiąć pospawać omalować. Nie musi wyglądać jak oryginał, to nie mercedes.


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez t-25wladek
      Witam postanowiłem sobie w rozrzutniku zrobić światła bo kiedyś pies poprzegryzał kable i klosze były pobite i świateł nie miałem. Światła mam 2 czerwone okrągłe w każdym swietle są po 2 żarówki 1 to pozycyjne druga to stop. No i kupiłem sb wtyczke i wszystko, kable przy samych światłach poucinałem aby podłączyć nowe kable. Tu sie zaczyna problem wydaje mi się że fabrycznie były źle zrobione bo w 1 miejscu były 3 kable złączone i sklejone taśmą, a moze i było dobrze ale nie wiem. Więc ja poucinalem podorabiałem sb nowe kable i wszystko do wtyczki dobrze podłączyłem i włożyłem do ciągnika a tu lipa kierunkowskazy nie działają, masa też mi nie działa bo jak włoze wtyczne to bez masy też światła świecą, no i tylne światło lewe woóle nie świeci a prase świeci 1 żarówka i tak słabiutko. Co to moze być? kable napewno dobrze do wtyczki podłączyłem bo korzystałem ze schematu. Jak byście mieli jakiś schemat jak podłączyc kable do świateł albo coś. A i jeszcze we wtyczce jest 7 wejśc na kable 1 to masa a 6 to prąd od świateł wcześniej tak jak pisałem 3 kable były połączone ze sobą jakos nie wiem po co. Ja podłączyłem każdy kabel co idzie od lamp osobno idzie do wtyczki no i lipa nie działa ale czego to nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez prezes3p
      czy ktoś wie dzie można kupić przednie błotniki do mf??
    • Przez poziomka
      Witam mam pytanie w jaki sposób można zamocować błotniki w renault 120.54 poprzez jakie uchwyty czy coś .Czekam na odpowiedz.
    • Przez Grzesiek10314
      Przeglądając zdjęcia NH T6 w internecie zauważyłem że występują w nich dwa rodzaje tylnych błotników. mam takie pytanie od czego zależy że dany model może mieć takie lub takie błotniki???


    • Przez center
      Witam,
      Mierzyłem dziś ciśnienie na wyjściu hydrauliki zewnętrznej w moim MF255 i jest 160 bar przy obrotach silnika 2000 a powinno być 200. Dlaczego tak jest? da się to jakoś podregulować ?
×