Skocz do zawartości
hubert25a2

Problem z ładowanie Wladimirca t25a2 [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubert25a2    2

Witam otóż    teraz nastały takie pory ze trzeba w polu jeździć w nocy mam problem mianowicie z ładowaniem gdy odpale ciągnik na stacyjke    amperomierz zachowuje sie dobrze pokazuje wskaźnik na + a po chwili jest na 0  i gdy włączę światła   napięcie sięga -20 tak jakbym  włączał swiatła  bez odpalania i  gdy np  wjadę w dziure albo cos  z włączonymi światłami wskazówka lata czasami na + i -    i nwm co robić    i jeszcze jedno gdy na odpalonym silniku włączę  swiatła bez   włączania masy to światła   zaczynają pikać kiedy  dodam gazu zaczynają co raz  szybciej pikać a gdy stoji na   normalych stałych obrotach to swiatła działaja normalnie moze to być związane z   ładowaniem prosze o szybką odpowiedz kabel + który idzie do amperomierza został wymieniony  na nowy ,wymieniono puszke bezpieczników itp 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

Ty to masz zawsze z tym Władkiem jakieś problemy hah :D

wiem jakbyś mieszkał blizko mnie zapłacił bym ci i  było by  dobrze  ale   nwm co robic wszystko zobione  tylko     ładowanie czuły punkt wszystko wymienione w rozruszniku tuleje  itp bendiks akumulator ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelT25    8

To musisz mieć przebicie na diodach skoro tak Ci się dzieje że mrygają Ci światła przy wyłączonej masie załóż sobie altek od poloneza i będziesz miał z bańki... Ja założyłem to jestem po części zadowolony ale nie do końca :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Powiem tak u siebie miałem na oryginalnym tak że na wolnych obr nie ładował wcale jak światła były włączone a teraz jak mam od poloneza to całkiem inna bajka jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Wymień alternator i nie wyłączaj masy na odpalonym silniku.

Testowałem alternator z VW Golfa mk2 w T25 i działał bardzo dobrze.

Montaż prosty, tylko podłączyć 2 kable, regulator wbudowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Połączone

 

Witam mój władymirec nie ma ładowania alternator mam polski od żuka , zakładałem drugi alternator i to sam , sprawdzałem także regulator napięcia mam drugi lecz i na jednym i na drugim pali się kontrolka ładowania. W czym szukać przyczyny ?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie przyjmować prądu , mam drugi akumulator bo pierwszy mi się rozwalił a na pierwszym też paliła się ta kontrolka. Co do podłączenia alternatora to nie wydaje mi się aby był źle podłączony 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    2

U mnie też cały czas pali się kontrolka jak ładuje stało sie tak jak dałem gościowi alternator do remontu bo padł regulator i jak się go pytałem czemu tak jest to powiedział ze odwrotnie podłączył kabelki przy wymianie regulatora i kontrolka zamiast gasnąć jak alternator ładuje to ona się dopiero zapala ale ja sie do tego przezwyczaiłem i nei zmieniałem tych kabelków 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Odłącz przewód od kontrolki ładowania od regulatora. Jeśli się nadal świeci to masz zwarcie do masy tegoż przewodu.

Trudno stwierdzić czy Twoje elementy zapasowe są sprawne by móc brać je pod uwagę.

Alternatory są 6 czy 9 diodowe?

Podaj oznaczenia alternatorów jak i regulatorów jakie masz dostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po odłączeniu przewodu od regulatora tego od kontrolki ładowania kontrolka gaśnie, przewody mam podłączone  od alternatora 67 do regulatora 67 i od alternatora od 15 i  regulatora do 15 mam \

Załączone zdjęcia są podglądowymi jakie posiadam , alternator i dwa regulatory ,

post-140771-0-84983700-1421961351_thumb.jpg

post-140771-0-97907400-1421961352_thumb.jpg

post-140771-0-44921600-1421961353.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Odepnij obydwa cienkie przewody od alternatora i w tedy sprawdź czy zgaśnie.

Masz miernik?

Na jakiej podstawie stwierdzasz że nie masz ładowania? Mierzyłeś napięcie ładowania, wskazania amperomierza, czy świecąca się kontrolka.

Należny upewnić się czy te alternatory są 6 czy 9 diodowe.

 

Edit:

Jeśli mnie wzrok nie myli regulator mechaniczny ze zdjęcia to RC2/12B. Dedykowany do alternatora 6 diodowego.

Jeśli był on w komplecie z alternatorem to przy takim podpięciu kontrolka ładowania nigdy nie zgaśnie.

Zakładanie drugiego regulatora dedykowanego do alternatora 9 diodowego nic nie zmieni.

To konstrukcja alternatora decyduje o regulatorze jak i sposobie podpięcia. A wychodzi mi że masz 6 diodowy.

Sprawdź napięcie ładowania bo może być prawidłowe. Będzie wiadomo czy inwestować czy wymieniać alternator.

Jeśli będzie sprawny, to czekać Cię będzie wydatek 2-3zł i rozebranie alternatora by kontrolka mogła gasnąć i prawidłowo sygnalizować.

Pozdrawiam.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Mam problem odnośnie Alternatora, obecnie mam zamontowany on forda fiesta 70 A ale sprawdzając na mierniku ładowania prak, zmieniałem na drugi taki sam alternator ale brak rezutatów nawet od poloneza sprawdzałem i miernik nawet nie chce się podnieść sprawdzałem nawet na ostro ( podłaczając alternator do akumulatora ) i nadal brak ładowania, nie mam pojęcia czy  3 alternatory są spalone czy coś robie nie tak, dodam że alternatory są w wbudpowanym regulatorem napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

A co z kontrolką ładowania?

Pomiaru dokonujesz gdzie? Alternator, akumulator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Akumulator, próbowałem już nawet alternatory bez kabli tzn na ostro miernikiem i ładowanie 0,21v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Co to znaczy bez kabli na ostro?

Nie podłączony alternator żadnym przewodem? Jak on ma działać?

A dlaczego nie mierzyłeś napięcia ładowania także na alternatorze?

Co z kontrolką ładowania, jak się ona zachowuje?

Szczotki w tych alternatorach jeszcze są?

Rezystancję cewki wirnika mierzyłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Kontrolka najprawdopodobniej nie jest podłączona, mierzyłem napięcie alternatora z podłączonymi kablami i omijając elektrykę tzn kabel od alternatora bezpośrednio podłączyłem do akumulatora, Rezystencji nie mierzyłem a szczotku sprawdzałem w wszystkich alternatorach i są w 4- stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak że zero jakiegokolwiek ładowania sprawdzałem miernikiem , alternator zakładałem drugi i to samo sęk w tym wszystkim że ciągnik miał ładowanie jak nim robiłem w czasie wakacji, póżniej mnie nie było w domu przez długi okres i podobno grzebał tam coś jakiś elektryk ale teraz twierdzi że nie ma czasu, sam nie wiem gdzie doszukiwać się problemu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Kontrolka najprawdopodobniej nie jest podłączona, mierzyłem napięcie alternatora z podłączonymi kablami i omijając elektrykę tzn kabel od alternatora bezpośrednio podłączyłem do akumulatora, Rezystencji nie mierzyłem a szczotku sprawdzałem w wszystkich alternatorach i są w 4- stanie

 

To jak Ty chcesz mieć ładowanie bez kontrolki ładowania?

To są alternatory obcowzbudne. Same nie wzbudzą się jeśli na wirniku nie pozostał wystarczający magnetyzm szczątkowy i wirnik nie osiągnie odpowiednich obrotów. W starym i to jeszcze zdemontowanym alternatorze o magnetyzmie szczątkowym możesz zapomnieć.

Producent nie przewidział by trzeba było liczyć na pozostałości magnetyzmu dla uruchomienia ładowania, bo była by to loteria.

Układ ma działać zawsze dlatego mamy bardzo potrzebną kontrolkę.

Edit:

PawelRolnik21 o jakich alternatorach mowa? Bo mam niekompletną talie kart do wróżenia.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

W takim razie wielkie dzięki za podpowiedź, A powiesz mi jak mam podłączyć prawidłowo alternator? W miejsce A mam wpiąć + od akumulatora, (nie mam amperomierza) w miejsce B kabel do kontrolki i tam również wpiąć - ?

 

9e4drcaz0nmd_t.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

powracając do tematu świateł dzisiaj okazało sie ze alternator(prądownica) 400W była dobra od samego początku to co mogło pójść rozbierałem alternator sprawdzałęm działa a jak podłacze do ciągnika lipa nic kontrolka na chwile wykracza za 0 w strone + a później wraca zostawiając akumulator rozładowanym po odłączeniu hebla (masy) i właczeniu świateł postojowych  jak dodam gazu zaczynają bardziej falować i robić jak kierunek a na najnizszych orbotach zachowuje sie normalnie  regulator poszedł ? bo mam takie przeczucie i gdy odpale kontrolka ładowania sie pali cały czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek128
      Witam!!!
       
      Mam pytanie dotyczące układu kierowniczego we władzimircu. mam luzy na 3/4 obrotu kierownicy :huh:. Jak sie jedzie po szosie to mozna sie poprostu zabic. W zaden sposób nie mozna nad nim zapanowac. Planuje przepobic układ kierowniczy tylko nie wiem dokładnie jak. Myslałem zeby wsadzic kolumnę od "szescdziesiątki". teraz moje pytania:
       
      1. czy ktoś taką kolumne ma??
      2. jakie trzeba przeróbki zrobic??
      3. czy ta kierownica od 360 jest bilzej kierowcy??
      4, czy są odczuwalne różnice po założeniu takiej kolumny??
       
      Prosze o odpowiedz
      Mile widziany kontakt z osobą która posiada taką kolumne w swoim władku
       
      PS. Przepraszam za to ze napisałem tak byle jak ale sie spiesze
       
      Pozdrawiam
    • Przez odyniec
      Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym
    • Przez zbychu665
      Witam... W swoim Władku mam strasznie pogięte błotniki tylne i nie wiem jak się zabrać w ogóle za ich wyprostowanie, wiec moje pytanie jest następujące. Czy da się zamontować błotniki np z C330 lub całą platformę z nowszego modelu, bo w moim ciągniku błotniki nie są połączone z podłogą. Pomóżcie
    • Przez d-k
      poprosze o linki
       
       
      ze zdieciami wladimirca t albo u 25
    • Przez wlatcakomaruf
      Witam, chciałbym podzielić się z wami etapami budowy wyciągarki leśnej na własny użytek do ciągnika Wladimirec T-25. Ostatnimi czasy dużo czasu spędziliśmy w lesie na wyrobie drewna na zimę. Większość czasu było to obczesywanie i wynoszenie lub ręczne wyciąganie drewna do najbliższej ścieżki, drogi. Kosztowało to nas na prawdę sporo wysiłku a i tak z niektórych części lasu drewno nie zostało wyrobione, ponieważ ręcznie nie było sensu tak daleko ciągać a ciągnikiem nie było dojazdu. Dodam, że drewno nie miało wielkich średnic, jakieś 15cm, sporadycznie 20-25. Z młodnika wyciągaliśmy na drogę, tam robiliśmy stosy, a dalej ciągnikiem na pompie (miałem specjalnie przygotowaną do tego belkę, do której zaczepiałem łańcuchy http://www.agrofoto....mi-na-lancuchy/ ), krótko zapięte drewno niestety waliło po kołach. Postanowiliśmy na następną taką robotę zbudować wyciągarkę.
      Pierwsze co- wycieczka na złomowisko: https://plus.google....152468745215753 Taką wciągareczkę udało się nam zakupić. Nie jest to przekładnia ślimakowa, ale na własne potrzeby wystarczająca w zupełności. Musiałem tylko przerobić napęd z koła pasowego na WOM, od znajomego dostałem kawałek wałka https://plus.google....152468745215753 , który wyrównałem i dorobiłem do niego tulejkę https://plus.google....152468745215753 , za pomocą której założyłem WOM na wał od napędu wciągarki https://plus.google....152468745215753 . Wałek został ułożyskowany łożyskiem samonastawnym.
      Później przyszła kolej na konstrukcję całej ramy, na której miała być zamontowana wciągarka https://plus.google....152468745215753 . Tutaj także zostały wykorzystane ceowniki ze złomu. Musiałem trochę pokombinować, ponieważ nie chciałem aby podnoszenie, czy też opuszczanie uniemożliwiły pracę wałka odbioru mocy. Musiałem po prostu optymalnie dopasować wysokość wałka wciągarki do zakresu ruchu ramion podnośnika.
      Następnie przyszła kolej na "wymyślenie" rolki na linę, początkowo miały być 2 poziomo i 2 pionowo, ostatecznie wytoczyłem rolkę na linę https://plus.google....468745215753��i zamocowana została na tulei ruchomej, oba sworznie fi 20mm https://plus.google....152468745215753 .
      Później doszedł zaczep, wzmocnienia, osłona operatora, uchwyt na breszkę, łańcuchy.. https://plus.google....152468745215753
      Mając na uwadze cały czas, że jest to przekładnia zębata a nie ślimakowa byłem pewien, że lina sama będzie się lekko rozwijać, niestety po wstępnym nawinięciu liny okazało się, że człowiek nie ma na tyle siły i ochoty, żeby szarpać się z rozwijaniem. Przerobiliśmy więc połączenie wpustowe bębna liny z kołem zębatym na połączenie za pomocą kłów. https://plus.google....152468745215753 Gdy lina nie jest naprężona, kliny bardzo łatwo można wyjąć czy też włożyć.
      Biorąc pod uwagę, że ramiona Władka nie są zbyt masywne, nie nastawiam się na mygłowanie, a ewentualne delikatne dopchanie, poprawienie kłód.
      Całość jest jeszcze nieskończona, będzie z tyłu płyta, krata osłony zostanie wyłożona siatką, zaczep dostanie sworzeń z kulą, całość planuję pomalować na kolor pomarańczowy farbą chlorokauczukową.
      Teraz trochę danych:
      - szerokość ok 55cm;
      - długość ok 70cm
      - przełożenie 18,5:1 co daje przy prędkości wałka 540/min daje mi prędkość zwijania liny ok 10,2m/min ~ 17cm/sek a przy obrotach silnika nieco ponad 1000 i prędkości WOMu ok 340/min uzyskam 6,7m/min ~ 11cm/sek
      - wagi nie znam, ale jak skończę to zważę całość.
      PS nie wiem czy zdjęcia będą działać więc podaję link:
      https://plus.google....152468745215753
      Pozdrawiam i oczekuję licznych wypowiedzi.
      25.11.2013r.
      Dzisiaj ukończyłem budowę wyciągarki, zakupiłem farbę, ale z malowaniem poczekam chyba do wiosny.
      Pozdrawiam.
×