Polecane posty

rolmasz    6

Witam!

Czy ktoś z Was zakładał plastikowe błotniki do Zetorów czy ursusów 6cio cylindrowych?

Szukałem uchwytów jakie wykonują ludzie do zamontowania błotników, znalazłem tylko to. post-41202-0-87742300-1417268935.jpg

 

Czy format 420x1380mm będzie odpowiedni na koła 14.9x28 ?

 

 


potrzeba jest matką wynalazków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    191

Też miałem zamontowane plastikowe na uchwytach od starych metalowych błotników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolmasz    6

Zastanawiam się czy przy skręcie maksymalnym błotnik nie będzie zawadzał o ramę silnika. Dlatego w oryginalnych metalowych błotnikach zastosowano gumę w środkowej części...


potrzeba jest matką wynalazków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    371

Nic się nie dzieke, raczej gorszy problem bo niekture są wykonane z plastyku który po pewnym czasie pęka, Mi w MTZ same z dołu popękały poniżej mocowania, a w 1224 pękły po 5 latach na mocowaniach, przy śrubach.

Należy je tak prykręcić żeby  super dolegały do uchwytów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolmasz    6

Nic się nie dzieke, raczej gorszy problem bo niekture są wykonane z plastyku który po pewnym czasie pęka, Mi w MTZ same z dołu popękały poniżej mocowania, a w 1224 pękły po 5 latach na mocowaniach, przy śrubach.

Należy je tak prykręcić żeby  super dolegały do uchwytów

 

 

 

A pamiętasz jakiej firmy kupiłeś te błotniki do mtz?


potrzeba jest matką wynalazków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    191

U mnie o ramę nic nie zawadzało tylko o wał napędowy, w tym miejscu kawałek pękło i nic więcej się nie działo ale błotniki były od Forda bo na takich przyjechał z Holandii. Zapewne tanie zamienniki będą bardziej kruche niż elastyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj