Zaloguj się, aby obserwować  
tomi382

5340 nie pali na starter

Polecane posty

tomi382    99

j/w koledzy czy mieliście problem z odpaleniem silnika?

Rozrusznik na krótko pali a na starter cisza. Więc:

1. Czy odpowiada za to bezpiecznik?

2. Czy to jest związane ze sprzęgłem ( ew czujnik )

3. Czy można starter wykluczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W środku - Przy dzwigni sprzęgła, trzeba zdjąć osłonę pod deską , wchodzą tam 2 dość grube przewody

  • Like 1

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Dobra sprawdzę jutro. Jeżeli ktoś miał podobny problem to słucham a jak naprawię to napiszę co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrobelek02    11

Jak zdejmiesz osłonę to zobaczysz, możesz wcisnąć sprzęgło będzie łatwiej, a czy starter prawidłowo działa, jest prąd?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Dzięki za odpowiedzi. To mój pierwszy taki egzemplarz z tym ustrojstwem. Okazuje się że spadła blaszka która uruchamia czujnik od sprzęgła.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marerek    4

miałem tak sam problem bo ta blaszka pękła to złączyłem ta kabelki i działa bez sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

panowie tam są dwa włączniki sprzęgła jeden jak w temacie na blaszkę a druki przesuwny mam ten sam problem co kolega wyżej brak kontrolek zero reakcji na starter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

też może być że trzeba przycisk startu rozebrać i tam wyczyścić styki gumą albo kontaktem.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
    • Przez Mf255fan
      Witam
      Ostatnio kupiłem zetora z Anglii, więc bez hamulców pneumatycznch.Sprężarke i butle mam , czego mi jeszcze brakuje? Dodam że jeśli się da to najchętniej chciałbym hamulce 2 obwodowe ( kwestia kosztów)
      Prosiłbym o linki z aukcjami takich części aby móc porównać ceny.
      Pozdrawiam
    • Przez paragon
      Witam wszystkich.
       
      Pierwszy raz zakładam jaki kolwiek temat na forum, proszę więc o wyrozumiałość.
      Problem z jakim się spotkałem to spora zagadka. Mianowicie proxima 8441 3400 mth (od nowości w jednych rękach) przestała nagle palić (kręci, słaby dymek lub raczej para)
      Co zostało sprawdzone:
      - Paliwo nie schodzi z układu (nawet po 2 dniach pompka ręczna od razu pompuje stawiając charakterystyczny opór)
      - Swiece grzeją na 100%
      - jakość paliwa (jeszcze 3 ciągniki wtym dwa praktycznie nowe (zetor i JD) na tym samym paliwie bez problemu)
      - w tym ciągniku na pompie jest głowiczka ustalakąca dawkę względem ciśnienia w kolektorze ssącym (turbo), odpowiada ona również za dawkę startową (sterowanie ciśnieniem smarowania silnika) - działa poprawnie
      - pompa była u pompiarza - pod tym kontem (pompka zasilająca też)
      - kręci wystarczająco szybko
      - po poluzowaniu przesodów wysokiego ciśnienia i pracy rozrusznika paliwo daje aż miło
      - dolot powietrza i wylot spalin drożne
      - po odpaleniu na zaciąg procuje normalnie, gdy się go zgasi po chwili - jeszcze zimny - znów nie pali. Gdy ciepły pali normalnie
      - luzy zaworowe sprawdzone.
      - odma sucha nie dmucha podczas pracy (więc ciśnienia sprężania nie sprawdzałem, bo mam problem ze znalezieniem starego wtrysku który mógłbym przerobić na końcówkę do zegara) Poza tym problem powstał nagle.
      Nie z jedną zagadką sobie poradziłem ale tu pomysły się już kończą dlatego zwracam się z prośbą do użytkowników o merytoryczną pomoc.
      To co planuję jeszcze sprawdzić choć mało prawdopodobne to:
      -wtryski (jak już się go odpali to wszystko ok (moc, dymk i inne takie)
      Ściągnąć głowicę celem oddania do sprawdzenia szczelkości zaworów i ocenić gładź cylindrów i denka tłoka
    • Przez peecon
      Witam, mam problem z moim bielaruskiem, przeczesałem forum w poszukiwaniu rozwiązania problemu ale mimo kilku zabiegów próby naprawy ciągnik nadal ciężko pali, a wręcz już w ogóle nie chce odpalić.
      Traktor jest z 1974 roku od ok 7 lat jest używany sporadycznie do lekkich prac wokół domu i lesie raptem kilka dni w roku. Od ostatniej zimy wymieniłem w nim: akumulator, rozrusznik na nowej generacji, wtryskiwacze razem z gniazdami, profilaktycznie oddałem pompę do regeneracji, poprawiłem instalację elektryczną razem z grzaniem świec. Po zamontowaniu pompy ciągnik palił tak jak wcześniej z wielkim problemem i tylko z samostartem. Popracował kilka godzin bez obciążenia, zgasiłem go by dokręcić przewód bo sączyło się z niego paliwo i już nie odpalił. Dodam że ciągnik cały czas kopcił na niebiesko przed tymi wszystkimi zabiegami i także po.
      Po kolejnym przeszukaniu forum zacząłem ustawiać zapłon zgodnie ze wskazówkami kolegi Seweryna20. Okazało się że pompa po regeneracji nie podaje w ogóle paliwa mimo kręcenia z 2 godziny ręcznie i rozrusznikiem, więc ponownie zamontowałem pompę która była wcześniej w ciągniku (do regeneracji dałem pompę zapasową leżącą od kilkunastu lat na półce). Po godzinie walki udało się ustawić zapłon. Po ustawieniu zapłonu widzę kolosalną różnicę w szybkości i płynności kręcenia rozrusznikiem ale mimo to od feralnego zgaszenia, ciągnika nie mogę go odpalić. Proszę o poradę jaką rzecz następną powinienem sprawdzić?
      Dodam że jak się później okazało pompa którą dałem do regeneracji na tabliczce miała 2200 ob/min a oryginalna siedząca w ciągniku 1600ob/min, proszę o podpowiedź czy to ma jakieś znaczenie skoro przy obu pompach jest taki sam problem?
    • Przez Piotrek1975
      Może ktoś z was posiadaczy tych ciągników miał taki problem jak ja chodzi o to że pali na krótko a kluczykiem nie chce. Gdzie szukać przyczyny? Jak przekręcam stacyjkę kontrolki od oleju i ładowania się palą i dalej świece żarowe też kontrolka się świeci. Do tej pory palił idealnie za każdym razem.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj