Skocz do zawartości
Krezus12

Pompa wtryskowa w Farmtac 675dt

Polecane posty

Krezus12    0

Wiatm, kupilem farmtraca w zeszłym roku i po 300mth padla mi pompa wtryskowa delphi perkins i naprawa to ok 5000zl nie uznano mi gwarancji bo wykazano zle paliwo, mial ktos podobny przypadek? czy walczyl w sądzie o sprawiedliwosc? jak nei naprawia w serwisie - 9000zl strace gwarancje... zalamka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Napewno głowiczka sie urwala najczestrzy przypadek... Nic z tym nie zrobisz oni maja zrobiona ekspertyze takze do sadu nie masz co sie wybierac. Z wlascicielem stacji na kltorej paliwo kupujesz tak samo nie wygrasz. Wiem ze w siedlcach jest dobra firma co regeneruje te pompy i koszt jakies 4000. Sprawdzone bo sam wysylalem tam pompe od farmtraca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Pompy Perkinsa są rotacyjne i mają smarowanie z paliwa...i paliwo musi być ekstra do nich...tak jak do Common Rail'ów A co ci poszło dokładnie?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz0209    22

Wujek przy Farmtracu 665 DT też miał ten sam problem i też nie uznano gwarancji... Ja rozumiem że może złe paliwo itp ale na litość Boską przecież ten ciągnik jest ledwie dotarty a co dopiero będzie jak będzie miał 15 lat i przepracowane jakieś 7 000 mth...?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Ja dziękuję 5tys za remont samej pompy :blink: ja bym wywalił oryginalny badziew i spróbował wstawić jakąś rzędową od jakiegoś popularnego sprzętu (np. zetora, ursusa). Na pewno ta próba wyszła by taniej niż remont.

Myślisz że jak zrobisz i wywalisz kasę to nie będzie tak samo??

Dobrze że Belarusa na CR nie brałem bo pewnie też by pompa poszła, jak teraz w paliwie wodę zauważyłem...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrac675    2

Miałem w zeszłym roku ten sam problem tylko,że przy 1900 mth.Urwała się głowica i za regenerowaną głowiczkę razem z naprawą zapłaciłem 1600 zł.Mechanik uznał że wina paliwa,a paliwa zawsze kupuję z orlenu,to już teraz nie wiem gdzie kupywać.Głowica sprowadzana z Tucholi.

 

A na temat gwarancji to jest tak jak u nas mówią GWARANCJA DO BRAMY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krezus12    0

Mi poszła głowica, uszkodzony przestawiacz kolego a dasz namiary do tych z sanoka?? a co do innej pompy to tez szukam,

 

Napewno głowiczka sie urwala najczestrzy przypadek... Nic z tym nie zrobisz oni maja zrobiona ekspertyze takze do sadu nie masz co sie wybierac. Z wlascicielem stacji na kltorej paliwo kupujesz tak samo nie wygrasz. Wiem ze w siedlcach jest dobra firma co regeneruje te pompy i koszt jakies 4000. Sprawdzone bo sam wysylalem tam pompe od farmtraca.

 

kolego dasz namiary na tych z sanoka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Mi poszła głowica, uszkodzony przestawiacz kolego a dasz namiary do tych z sanoka?? a co do innej pompy to tez szukam,

 

 

 

kolego dasz namiary na tych z sanoka??

 

 

 

 

DIESEL SERWIS NAPRAWA POMP WTRYSKOWYCH CHWEDCZUK DARIUSZ

 

08-110 Siedlce, Stara Iganie ul. Akacjowa 7

Województwo mazowieckie

branża: Samochody - silniki, mechanika

icon1_telefon.png 609 809 970

 

Dzwon smialo naprawde konkretny facet. Wogole te pompy DELPHI Perkins robi tylko w jednej firmie w Warszawie bo to nie jest taka prosta sprawa ta pompe zregenerowac trzeba miec do tego specjalistyczny sprzet.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krezus12    0

Ok dzieki za info, teraz musze jeszcze odzyskać pompe bo te gnoje z serwisu chcą 1500zl za to ze przyjechal i zabral pompe gosc z perkinsa. jak nie zaplace nie dostane pompy, co za sk......e.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Witam wszystkich

Ostatnio poczytałem trochę w internecie na temat smarności ON i postanowiłem do ON dolewać olej do dwusuwów.

Polecam lekturę tego wątku: http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501&start=950

W wielkim skrócie z tego wszystkiego co wyczytałem, nie tylko z tego postu powyżej: Obecnie ON produkowana ma bardzo słabe właściwości smarne, szczególne ON zimowe. Spowodowane jest to pewnie różnymi wymogami jakie są nakładane na producentów paliw związanych z ekologią itp.

Ponadto paliwa typu Premium mają podobno jeszcze niższe właściwości smarne względem n.p. najtańszego Ekodiesla, oczywiście jakieś inne parametry mają lepsze.

Ludzie z tego postu testują dodatki oleju 2T do silników z filtrami dpf, zaworami egr, układem commom rail i wszyscy mają pozytywne odczucia po wprowadzeniu dodatku oleju. Żeby nie było, że bazują tylko na odczuciach to w poście powyżej można znaleźć różne badania wykonywane na ON przez Niemców, którzy stosują masowo takie dodatki. Niestety badania dotyczą tylko oleji stosowanych na ich rynku motoryzacyjnym.

Z zalet jakie wymieniają:

- znacznie poprawiona smarowność ON

- powoduje samoczyszczenie wtrysków, co w konsekwencji wydłuża ich użytkowanie

- podobno praca silnika jest bardziej miękkka

 

Ważne jest jednak, że nie każdy olej do 2T nadaje się w takim samym stopniu jako taki dodatek:

- ważna jest temp spalania oleju która powinna wynosić około 100 stopni, a nie 200 jakie mają niektóre miksole

- zawartość popiołów w oleju, im mniejsza tym lepiej. Parametr chyba ważniejszy przy silnikach z dpf i egr. Dobre oleje do 2T mają to zawartość mniejszą niż 0,17 %

- ilość pozostałości po spalaniu

- smarność oleju

Te dwa ostatnie parametry nie są podawane przez producentów, więc wymagają określenia w jakiśdodatkowych badaniach.

 

Oleje które były testowane możecie znaleźć w tym poście. Ja zamówiłem Ravenol Scooter 2T. Zaleca się dodawać w stosunku1:200-300 przy każdym tankowaniu. Jako, że w ciągnikch spala się dość dużo ON zastosuje stosunek 1:300. Kupiłem 10 l, starczy na 3000 l ON. Kosztował mnie 175 zł, więc jeśli ma to przedłużyć pracę wtryskiwaczy i pompy to nie jest to aż tak duży wydatek.

 

Mam Ursusa 3P i przez 24 lata ukręciła się głowiczka w pompie z 5 razy. Pompa rotacyjna jest chyba najbardziej narażona poniważ jest smarowana tylko przez ON. Paliwo od lat biorę bezpośrednio z orlenu. Naprawa u różnych mechaników, którzy zawsze mówili, że wina paliwa, więc może stosowanie tego oleju do ON jest jakimś wyjściem.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

servisanci FT zalecaja dolewac olej ja dolewam nieduze ilosci...chyba najsłabszym elementem naszych ciagnikow jest własnie pompa...i chyba najbardziej kosztowna

 

z obecnych włascicieli FT jakie macie najwyzsze przebiegi MTH na swoich silnikach i ile ta pompa wytrzyma.....a moze to jest loteria jeden 300mth drugi 4 tys mth...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc914    48

Mam Ursusa 3P i przez 24 lata ukręciła się głowiczka w pompie z 5 razy. Pompa rotacyjna jest chyba najbardziej narażona poniważ jest smarowana tylko przez ON. Paliwo od lat biorę bezpośrednio z orlenu. Naprawa u różnych mechaników, którzy zawsze mówili, że wina paliwa, więc może stosowanie tego oleju do ON jest jakimś wyjściem.

 

Też mamy ursusa 3P i po prawie 29 latach użytkowania pompa wtryskowa jest w oryginale(jedyna jej naprawa to wymiana uszczelnienia przy cięgle gazu). Ciągnik zawsze pracował na ON.Jedynym uzasadnieniem bezawaryjnej pracy tej pompy jest to, że ciągnik jest z pierwszego roku produkcji(wtedy ursus stosował oryginalne silniki do 3P). Śruby na pompie i filtrze są calowe oraz na tych elementach widnieje logo Cav.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

No to u mnie jest z 1989 r i silnik robiony w Polsce. Jak tylko ciągnik mi zgaśnie raptownie, to już wiem że pompa poleciała. Co nie zmienia faktu, że przechodzę na ON z domieszką oleju 2T. Zobaczymy za pare lat, czy da to jakieś efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    89

A co powiecie na to panowie pierwsza pompa mi poleciała przy 183 mth wymieniona itp a teraz mam czwartą pompę i drugi silnik bo się uparłem nie dałem się i sądem postraszyłem i są efekty żadnych opłat za pompy nie miałem itp ładny wynik 4 pompy w przeciągu 2lat ! A głowiczki się urywają i pompa się zaciera bo paliwo może być za suche albo na łopatkach głowiczki odkłada się parafina albo taki specyficzny klej i zasklepia łopatki i wtedy ją zrywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krezus12    0

A co powiecie na to panowie pierwsza pompa mi poleciała przy 183 mth wymieniona itp a teraz mam czwartą pompę i drugi silnik bo się uparłem nie dałem się i sądem postraszyłem i są efekty żadnych opłat za pompy nie miałem itp ładny wynik 4 pompy w przeciągu 2lat ! A głowiczki się urywają i pompa się zaciera bo paliwo może być za suche albo na łopatkach głowiczki odkłada się parafina albo taki specyficzny klej i zasklepia łopatki i wtedy ją zrywa

 

no to miales szczescie kolego, ze ci uznali gwarancje, ja w serwisie perkins nie mialem tyle szczescia a doladnie to firma jr motors sie zajmowala jej weryfikacją

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez danielhaker
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    89

Na początku firma Farmtrac z Mragowa nie chciała wzywać perkinsa bo wsadzili ręce w układ paliwowy wykręcali pompę i bym miał po gwarancji chcieli wsadzić spowrotem pompe zepsutą i wtedy wezwać Perkinsa ale postraszyliśmy sądem mieliśmy wszystko udokumentowane rozmowy nagrane i zdjęcia robione nie mogli nam wcisnąć kitu i wtedy juz na własny koszt wymienili mi silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Aż strach kupywać Farmtraca po tej lekturze postów jednego dnia jednak wszystko zależy od dailera czy ma podejście do rolnika aby uznać gwarancję bo teraz tylko na stacjach kupuje się orginalną ropę nikt opału do nowego nie naleje ktoś pisał że w 3 p robił kilka razy pompę my mieliśmy 25 lat 3p i pompa chodzi u tego co kupił do dzisiaj a paliwo kupowało się wszędzie z 5 lat na samej czerwonej chodził teraz mam 670 a jaka jest różnica pompy jaką ja mam a jaka jest w 675

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krezus12    0

Na początku firma Farmtrac z Mragowa nie chciała wzywać perkinsa bo wsadzili ręce w układ paliwowy wykręcali pompę i bym miał po gwarancji chcieli wsadzić spowrotem pompe zepsutą i wtedy wezwać Perkinsa ale postraszyliśmy sądem mieliśmy wszystko udokumentowane rozmowy nagrane i zdjęcia robione nie mogli nam wcisnąć kitu i wtedy juz na własny koszt wymienili mi silnik

 

a widzisz kolego ja jakw wezwalem dealera do naprawy ciagnika to odpisali mi pismo ze za silnik odpowiada firma perkins i to do nich nalezy kiedrowac wszelkie roszczenia. a rozmawialem z 3 prawnikami i powiedzieli ze nie mam szans z firmą perkins a proces moze trwac kilka lat i koszt bedzie przewyzszal wartosc pompy ;( wiec sie poddalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Takie podejście Farmtraca jak pisze kolega wyżej to klientów straci bo to jakaś parodia za silnik firma nie odpowiada bo to perkins ,skrzynie przodki coraro może powiedzą że to nie my to firma włoska za opony to nie my to producent opon w mym przypadku czeskie parodia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesio    10

Panowie, ta dziadowska firma w końcu upadnie, bo w końcu nikt tych ciągników nie będzie kupował. Ja sam skusiłem się , bo naczytałem się w prasie (pewnie artykuły sponsorowane przez firmę), jakie to za***iste ciągniki. Chodzi mi o model 675dt, no i co, badziew, olej cieknie ,pompa podnosi albo nie, zależy jaki ma humor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

No jak się nie opamięta ta firma to wpadną w bankructwo z takim podejściem a 675 został niedawno ciągnikiem roku może dobrze zrobiłem że kupiłem 670 z silnikiem forda bo polecali 675 tylko kilka koni więcej ale 12 tyś był droższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krezus12    0

postraszylem, pisalem do tygodnika rolniczego do top agraru ale nie odezwali się, moze jakies stowarzyszenie poszkodowanych by sie zalozylo i jakis pozew zbiorowy bo ja juz nie wiem. zalamka ehhh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez massey3120
      Mam fergusona 3120 95r NIewiem dlaczego ale dynashift nie dziala poprawnie. NIe działa na małych obrotach tzn poniżej 1300 obr i gdy zmienie na zakres A to czuje sie jakby koła sie kleszczyły (blokują np. ciągnik nie zjezdza z górki)? na zakresie D wszystko działa ok (nie blokują sie) Czy możliwe że to wina pompy hydraulicznej? Chociaż podnośnik działa bez zarzutu! Może miał ktoś z was podobny problem? Piszczie co wiecie.... pomocy
    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Czy jest możliwość aby w MF 3080 zwiększyć przepływ oleju na podnośnik?
      Chodzi mi o to, że chcę aby szybciej podnosił(pompa jest nowa założona). Jak jadę z maszyną w polu to zanim zdąży podnieść to ciągnik już zakopany. Siłę ma, bo podnosi wszystko bez problemu na wolnych obrotach, ale chodzi, żeby szybciej to robił. U znajomego w NH tak było, że wydajność miał zmniejszoną i w serwisie bez problemu od ręki mu to zwiększyli i zdecydowanie szybciej podnosił. Gdzieś kiedyś na forum coś czytałem, że w MF też tak jest. Czy to prawda? Jak to zrobić jeśli jest taka możliwość?
       
      Pozdrawiam
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
×