Skocz do zawartości

Polecane posty

Jarecki21    17

Witam!

Prosiłbym o info jak w temacie.

Czy 6500 mth na taki sprzęt to już dużo, czy na razie średnio.

Warto za taki sprzęt wydać 250tys PLN netto?

Dodatkowo po jakim okresie zużywają się opony w tego typu ciągniku. Wiem, zależy od tego co robi. Ale tak mniej więcej.

Dałoby się sprawdzić rzeczywisty przebieg w takim traktorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtrisix    32

W gopodarstwie w którym jestem fotografem posiadają 2 JD z tej serii (jeden 8220, drugi 8320). Ciągnik godny polecenia, można powiedzieć przy ilości 6500 mtg dopiero się dociera, jednak z tego co pamiętam przy około 7,5 tyś chyba licznik się przekręcił i w jednym i w drugim, to tak na prawde nie wiadomo czy liczba 6,5 tyś przepracowanych godzin w egzemplarzu o którym piszesz jest realna. Niemniej jednak starszy JD o którym pisze, przepracował ponad 20 tyś mtg, nowszy jakieś 14-15 tyś, zdarzały się jedynie małe awarie, które można było naprawić we własnym zakresie, lub nie przeszkadzały w pracy, jedynie obniżały jej komfort. Ciągnik debilo odporny, banalnie prosty w obsłudze. Myśle że cena 250 tyś jest całkiem adekwatna do tego co oferuje maszyna. Co do opon, od paru lat chyba Continentale są zakładane, komplet wystarcza na około 3 sezony co odpowiada 6,5-7 tyś mtg (ciągniki pracują przy wszystkich pracach od transportu po siew).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalesz    0

Witam

 

Ja też powoli przymierzam się do zakupu takiego cuda. Trochę się już o tych ciągniczkach dowiedziałem i kolega fendtrisix utwierdził mnie w przekonaniu, że to bardzo porządne maszyny, ale nurtuje mnie jedna rzecz. Ile taka gadzina pali. Orka i talerzówka na ciężkich i bardzo ciężkich madach oraz transport - to mnie interesuje. Do tej pory te prace wykonywał Valmet 8750 i już mu się troszkę nie chce. U nas taki ciągnik robi około 700 mth/rok.

Chciałbym się dowiedzieć też paru rzeczy o ciągniczku JD 6210r DirectDrive. Będzie zastępował Case MX170 przy pracy z agregatem Lemken Zirkon 10+ Saphir 7 (3m) + terra na przód i oczywiście transport. MX też już powoli się męczył.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michalesz    0

Dzięki kolego Slůnzok.

Jeszcze jedno pytanie, zupełnie z ciekawości. Jaki jest komfort pracy, wyciszenie, drgania itd.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

Mi sie całkiem fajnie tym jedźi(tyle że seria 8030 ale to w sumie to samo), według mnie to bardzo zwrotna maszyna jak na te rozmiary, jak jeszcze skrzynia skalibrowana(PS) to całkiem fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×