zielo0ony

Brak tylnych kierunkowskazów 7820 --- 7720, 7830, 7730

Polecane posty

zielo0ony    0
Napisano (edytowany)

Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 

Światła awaryjne działają również tylko z przodu.

Mieliście może taki przypadek? 

Proszę o jakieś wskazówki.

Edytowano przez zielo0ony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Pytanie nr 1 jakie lampy są założone. I jaki jest do nich dobrany przerywacz jeśli ktoś założył np ledy i przerywacz do nich to częstotliwość będzie "normalna" bez względu na obciążenie obwodu. Jeśli lampy tradycyjne to zacznij od wymiany żarówek/wyczyszczenia gniazd. Ogólnie pasowałoby żebys podał trochę więcej szczegółów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielo0ony    0
26 minut temu, rabit500 napisał:

Pytanie nr 1 jakie lampy są założone. I jaki jest do nich dobrany przerywacz jeśli ktoś założył np ledy i przerywacz do nich to częstotliwość będzie "normalna" bez względu na obciążenie obwodu. Jeśli lampy tradycyjne to zacznij od wymiany żarówek/wyczyszczenia gniazd. Ogólnie pasowałoby żebys podał trochę więcej szczegółów.

 

Lampy są oryginalne. Żarówki również zwykłe. Żarówki zostały wymienione. 

 

Jakie szczegóły podać które mogą byś istotne w w/w sytuacji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

więcej szczegółów jak to się stało czy tak kupiłeś czy przestały działać po zimie i czy tylko kierunków nie ma a stop i pozycja jest?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielo0ony    0
Napisano (edytowany)

Ok. Jak go kupiłem było ok.  Jakiś rok temu przestał działać lewy tylny kierunkowskaz, po kilku miesiącach spalił się bezpiecznik od tylnej lewej i przedniej prawej postojowe i po kilku miesiącach przestał działać tylny prawy kierunkowskaz. Bezpiecznik od postojowki dałem nowy i jest ok. Światła stopu świeca ok. 

 

 

Co do tego jak to się stało to nie wiem. Żadnych błędów komputer nie pokazuje. 

Edytowano przez zielo0ony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709
Napisano (edytowany)

Zacząłbym od sprawdzenia połączeń, sprawdź złączki elektryczne od wiązki do tylnych lamp.

Raz miałem taką sytuację że brak ciągłości wiązki a okazało się że były dodatkowe łączenia w słupku kabiny które skorodowały.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

Niewiem czemu ten temat ma służyć, czy ktoś z forum ma do ciebie jechać i szukać gdzie ci nie styka , bo niby jak to mamy wiedzieć gdzie się kabelek u ciebie w ciągniku urwał np. Szukać po koleii po kablach i dojdziesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3526

Miałem podobna sytacje , u mnie nie było prawego kierunku , kabel w kabinie koło bezpieczników z tyłu kabiny sa u mnie,z jednego rozdziela się na dwa ( do lampy i do gniazda przyczep)  tam skorodował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj