Zaloguj się, aby obserwować  
ari321

Sprowadzenie mtz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ari321    0

WItam jestem z woj lubelskiego ile by kosztowal taki mtz 550 lub 80 sprowadzony z niemiec lub rosji czy białorusiiczy sie oplaca sprowadzac, bo raczej w moim wojewudztwie nie ma handlarza który sprowadza mtz czy inne maszyny proszę o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

jezeli 550 czy tam 80 to sa raczej stare modele...

a czy sie oplaca sciagac tego nie wiem...

na allegro poszukaj czasem zanajdziesz ciekawe oferty..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Właśnie czasem. Rok szukałem i większość to zdezelowane wraki a jak już jest troche lepszy to majatek żądają. Kupiłem sprowadzony i na razie nie narzekam. Wersja jest bogatsza od naszej i rodowity białorusin a nie polska sklejanka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim12    2

po co sprowadzać? ja sam kupiłem w PL za 15.500 swojego MTZ 80 BX ( wersja eksportowa, podobno mocniejsza ) z 1990 roku , szeroka kabina, trochę ciężko pali zimny , ale jak się go podgrzeje to super.

pomijając to , jeśli kupujesz mtz , to do 1994 roku ( potem są strasznie awaryjne podobno) , i w sumie , nie warto zwracać uwagi czy to wersja eksportowa , czy też zwykły , bo ten ciągnik jest praktycznie nie do zajechania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

A opłacało by się kupic mtz tak za 9000-10000zł oczywiście w dużej kabinie żeby byl i zrobic mu remont???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim12    2

za 9-10 tyś to możesz kupić starego mtz i ewentualnie kabine musiałbyś dołożyć, ale najpierw sprawdź czy cena z remontem nie przewyższa ceny ogólnej traktoru

http://otomoto.pl/mtz-82-A192705.html tu masz mtz za 5.000 , tylko musiałbys sie dowiedziec co w nim nie tak , z 5 tyś wkładu i prosze

popatrz sobie na allegro , jest pełno tych traktorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj