Polecane posty

ppiotr    56

A gdy wspomaganie szwankuje to podnośnik podnosi dobrze? Czy ma siłę podnieść coś ciężkiego?

Edytowano przez ppiotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

tak ma siłę tylko to wspomaganie szwankuje i nic więcej :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    56

Do pewności należało by sprawdzic ciśnienie oleju, orbitrol dać do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

ale na wyższych obrotach chodzi dobrze tylko na niskich ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Dobrze Ci pisze kolega ppiotr, daj ten orbitol do sprawdzenia, wiadome jest to ze na wyzszych lepiej bedzei CI chodzic bo pompa przeciez wiecej oleju poda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

olej jest do bani też tak miałem na agrolu jadąc drogą wspomaganie przestało działać a stało się to przed samym zakrętem na szczęście zaraz się włączył i to było na wyższych obrotach i zdarzało to się kilkukrotnie od czasu zmiany oleju nic takiego nie miało miejsca, a w ogółe jest odpowiedni poziom tego oleju? niestety wyrzuciłeś pieniądze w błoto kupując ten olej bo będziesz miał przez niego same problemy


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

oleju jest tyle co trzeba i ten olej jest ponoć dobry jak pisałem na forum to prawie każdy go ma,chciałem zapytać się jeszcze gdzie znajduje się orbitol ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4728

Co do oleju w silniku. Sprawdź pompkę paliwa. Membrana po roku mogła pęknąć tym bardziej jeśli pompka to jakas podróba itd. Drugie wyjście to uszczelnienie pompy wtryskowej przy rozrządzie. Innej opcji nie ma.

Co do skrzyni biegów jesli problemy zaczeły się po wymianie oleju i filtrów to na bank coś z nimi nie tak. Agrolu jest kilka rodzaji ale prawdopodobne, że to lej jest winny całego zamieszania. Czerwony tryb to kontrolka albo niskiego ciśnienia hydrauliki albo filtra. Jesli kupiłeś jakies badziewie z podróby to też moga byc problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Który elektrozawór jest od wspomagania i jaki tam powinien być kabel bo ja nie wiem te go , Dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    56

Elektrozawór od wspomagania :o nie ma takiego, na początek kup instrukcję napraw i przejrzyj schematy jeśli chcesz sam naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie mam ten sam problem przybyło oleju w silniku koloru nie zmienił

w zeszłym roku wymieniałem membrankę tą w takiej niby przystawce przy pompie i co to znów ona by była przyczyna tego całego zamieszania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

tak ;p

 

chyba nawet autor tego tematu tez rok temu ja zmienial i znowu ma przeciek

 

a MF nie ma innej mozliwosci ;p woda nie ma mozliwosci pojsc do oleju a ropa jedynie przez pompe :P (no chyba ze czegos nie wiem :D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie jest problem z masseyem ropa idzie do oleju.

w zeszłym roku były wymieniane wtryski

wczoraj sprawdziłem membranę w pompce zasilającej, ale jest ok. (chyba) dla pewności jutro zakładam nową.

 

co jeszcze może być przyczyna pompa wtryskowa?? ale on rano pali jak zegarek wszystko na dotyk

 

także co jeszcze jakie propozycje??

pierścienie??

 

niedługo robota w polu a nie chce zajeździć ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

to nic ze pali i cyka jak zegarek. Jeżeli wysypało Ci się uszczelnienie na wałku napędzającym pompę to wcale nie musisz tego odczuć a ropa będzie się lała do oleju. Wyjmij pompę i będziesz widział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

Witam. U mnie też idzie paliwo do oleju. Silnik po kapitalnym remoncie. Wymieniłem pompke reczną, pompa wtryskowa po regeneracji. Trzeci raz już bede musiał wymienić olej w silniku... Co to może być? Może coś zle zapłon ustawiony lub zawory nie domykaja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    733

Zapłon, zawory - raczej zły trop - odczujesz to po pracy silnika ( jak zawory są podparte to nie masz mocy, zapłon - nie pracuje poprawnie silnik).

Sprawdzić należy:

- pompka ręczna ( masz nową więc powinno być ok)

- uszczelniacz na pompie ( ja bym nie sugerował się regeneracja tylko sprawdził)

- świeca płomieniowa ( uszkodzony zaworek termiczny i leje paliwo)

- lejące wtryski ( tu też widać po tym że silnik dymi na biało, szczególnie jak dynamicznie dodajesz gazu to tego dymu jest sporo, lub pod obciązeniem mniej mocy i dym)

Masz jakieś objawy poza tym że olej w paliwie? A to napewno olej napędowy ( jaki kolor oleju?). Jak z płynem w chłodnicy - nie ubywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

Sprawa jasna. Poszedł jeden uchwyt klawiatury i zawór ssący sie nie otwierał. Prawdopodobnie przy dokręcaniu mógł pęknąc ten uchwyt. Pytanie czy można wymienić sam uchwyt czy trzeba całą klawiature?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Ja kiedyś miałem taki sam przypadek w 3p ..Wina była po stronie złe luzów brak luzów .Powiem że nic nie zrobisz na silniku ,no jedynie jak na brzegach.Tam pamiętaj o tych segier .co spinający na wałku , musząm być tak samo w tych miejscach założone.Dotyczy to smarowania klawiatury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1210    5

jaki jest szacunkowy koszt regeneracji (wymiany uszczelnicza na pompie paliwowej aby ropa nie dostawała się do oleju)?

Czy jak jest średni stan (środek między min i max) i raz w żniwa podnosi się ponad max to wyjmować pompę i całą regnerować czy tylko uszczelniacz?

Edytowano przez 1210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj