Skocz do zawartości

Polecane posty


polo123    0

Witam wszystkich posiadam mf 3060 z 93 r od pewnego czasu zaczęło mi przybywać oleju w silniku co to może być z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

paul7    0

To może być cud :) A tak na serio to może pierścienie nie są szczelne i to paliwo w jakiś sposób się dostaje do oleju, ale oczywiście mogę się mylić B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Pompą wtryskową naj częściej paliwo przechodzi. Pękniętą membraną w pompce paliwowej jak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


locke    291

Może uszczelniacz w pompie.albo uszczelka pod głowicą poszła i woda idzie do oleju.Jaką barwę ma olej? :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


SAUTER    4

A rurke od przelewu masz na zewnątrz czy może pod pokrywą klawiatury?W bizonie jest w środku i własnie oleju na bagnecie przybywało mi przez tą pękniętą rurke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



sznajdik    131

Jak poszła woda czy też płyn to musi go ubywać w układzie chłodzenia jak tego nie zauważyłeś żeby tak było to prawdopodobnie tak jest że ta membrana w pompce padła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

woda nie poszla na 100000% bo jakby sie dostala to olej bylby taki siwy zwarzyl by sie :P

 

paliwo poszlo bo tak mialem w swoim ;p

 

a pompe masz stojaca nie? jak tak to na 1000000%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Kolega nie napisał czy jakieś anomalia z olejem się dzieją tylko że przybywa nie opisał czy zmienia kolor czy nie żadnych szczegółów wiec możemy spekulować że i woda czy też płynę się dostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

jakby zmienil kolor to by raczej napisal :P bo wtedy jest calkiem taki szary nawet jasno szary (mialem to w 1012) a jak ropa w 3630 i poszla to koloru nie zmienil tylko go przybywalo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

polo123    0

Pompkię paliwową zmieniałem w tamtym roku na nową bo mi też przybywało oleju, po wymianie się uspokoiło .Czy znowu mogła pójść ta membrana, olej koloru nie zmienia to pewnie poszła ropa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Skoro problem ustał i po jakimś czasie objawy te same to znaczy problem wrócił może jakaś lipna się trafiła ci ta pompka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

a tak jeszcze wspomne z ta woda do oleju :D

w silnikach perkinsa jest to chyba nawet nie mozliwe :D bo nie ma gumek na tulejach tylko sa pasowane prasa ;p

 

nie zmieniaj pompy wystarczy zawiesc do jakiegos goscia co sie zna i ci wymieni mebrane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Ale jest możliwość przecieku na uszczelce pod głowicą może rzadkość ale taka możliwość istnieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


HondaMtx    120

bardzo rzadko spotykane, że wydmucha uszczelkę i się płyn dostaje do silnika. W silnikach perkinsa jeśli już oleju przybywa to każdy obstawia że dostaje się ropa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

ale tak jak pisal kolega olej ma kolor normalny czyli na 100% ropa ;p

bo tak jak pisalem ze jak sie woda dostanie to olej bedzie siwy ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HondaMtx    120

no dokładnie ;) olej jest gęsty a płyn rzadki więc by pływały plamy w oleju jakby płyn się dostał ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

zwarzylby sie olej ;p mialem tak w ursusie 1012 taki siwy olej byl i grudki mial ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DeF    0

Witam mam taką małą sprawę w swoim mf 3050 otóż filtr od hydrauliki jest nowy olej też jest tyle ile trzeba i wspomaganie nie chodzi tak jak trzeba raz chodzi bajki raz nie.Czasami jak wspomaganie ciężko chodzi to na pulpicie wyskakuje taki czerwony tryb i zaczyna ciągnik szarpać nie wiem co jest nie tak jak możecie to pomocy !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

pompa to raczej nie bo jak chodzi czasami dobrze to nie pompa

 

moze jakis gowniany olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×