Dariusz19877

john deere 3040 hydraulika problem

Polecane posty

Witam , niedawno zakupilem john deere 3040 i jakis czas bylo wszystko dobrze do czasu gdy pewnego razu wlaczylem zajac i przestala dzialac cala hydraulika, gdy wroci sie na zolw do wszystko zaczyna dzialac, nie potrafie z tym sobie poradzic, bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    5

Musi puszczać na sprzęgli hi-lo czyli od półbiegów. Napisz czy jak dajesz na zająca to ciągnik zaczyna szybciej jechać, czy nic się nie dzieje tylko hydraulika robi się martwa. Jak to naprawić ci nie pomogę bo nie wiem.

 

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt - katalog JD wpisz model i szukaj

 

http://jdpc.deere.com/pimages/PY02/PY026319_______UN19JUL10.gif - skrzynia, to sprzęgło jest pod nr 23

http://jdpc.deere.com/pimages/LX04/LX046647_______UN11MAR05.gif - sprzęgło hi-lo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiec ciagnik przyspiesza , i po tym hydraulika staje sie martwa, zdejmowalem pokrywe skrzyni z mechanizmem zalaczania polbiegow i wom zauwazylem ze jedna gruba rurka od przodu jest drugim koncem luzna w skrzyni czy to moze byc to ?i pytanie czy to sprzeglo hi lo mozna wyjac bez rozjezdzania skrzyni?

Edytowano przez Dariusz19877

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazpl    0

Jak zdjąłeś pokrywę skrzyni tzn. ten rozdzielacz, to pod nim znajdowały się 4 rurki łączące pokrywę ze sprzęgłem HI LO. W jakim stanie były te uszczelnienia na tych 4 rurkach? http://jdpc.deere.co...__UN12JUL95.gif na zdjęciu nr.2

Edytowano przez qazpl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wyjmowalem ich tylko wzrokowo ocenilem ze nie byly na ciete ani nic. a i jeszcze jedno wlasnie gdy wlacze zajac po chwili tak jakby dzwignia troche wracala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiec oringi sprawdzone sa dobre rurke lekko usztywnilem uchwytem przykrecanym u gory skrzyni po pokrywa skrzyni co zauwazylem, mianowicie zdjalem ten rozdzielacz przelaczylem go na przyspieszaczi dmuchnolem powietrzem w otwor zasilania i po tym drugim otworem od lewej szlo powietrze wiec w skrzyni tez dmuchnolem w drygi otwor od lewej w sprzeglo hi lo i powietrze ucieka gdzies w przestrzen wiec chyba wychodzi na to ze sprzeglo hi lo sie rozszczelnilo, moje pytanie teraz brzmi jak to zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Pytanie z innej troche beczki bo nie chce nowego tematu zakladac. Pompa głowna mi sie zalała olejem i wszystko zwariowało. Regenerowal ktos pompe w Tucholi? Jakis zaklad ktos moze polecic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro27    0

Pytanie z innej troche beczki bo nie chce nowego tematu zakladac. Pompa głowna mi sie zalała olejem i wszystko zwariowało. Regenerowal ktos pompe w Tucholi? Jakis zaklad ktos moze polecic?

 

 

Dolaczam sie do forum. nawalil mi simering w 1640 regenerowal ktos pompe w tucholi czy polecicie inny zaklad?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego jezeli to tylko simering to bez problemu sam wymienisz go, gorzej jesli simering uszkodzil sie przez luz na lozyskowaniu pompy, wyjmij pompe zobacz czy jest luz na walku w pompie jedynie rozmiar jest troche nietypowy ale dostepny. a co do mojego problemu to widze ze nikt nie pomoze....

Edytowano przez Dariusz19877

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz w miarę dokładnie zlokalizować gdzie spiernicza powietrze i jeśli to sprzęgło hi-lo to trzeba rozpołowić na skrzyni .Rurki osadzone w otworach mają gumowe uszczelnienia, które z wiekiem spiekają się tracąc swoje właściwości . Praktycznie należało by wymienić wszystkie dostępne przy rozpołowieniu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie to powietrze ucieka jakby od przodu sprzegla hi lo , no wiec bedzie trzeba go rozpolowic bo tak to juz chyba nic sie nie poradzi, jak bede naprawial bede opisywal postepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarooo3013    1

Dariusz19877 i co naprawiles ten przeciek tych polbiegow,bo ja mam identyczny problem. Jak bys mogl,to opisz jak to zrobic,czy bardzo skomplikowane i jaki koszt naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam prpblem juz naprawiony a dokladnie aby dostac sie do sprzegla hi lo trzeba zdemontowac kabine i rozpolowic skrzynie, u mnie wysiadlo cale uszczelnienie prezyspieszacza plus jedna z obudów co czesto sie podobno dzieje w tych modelach, no i przy okazji tarczki, koszt ok 2500zl, podaje link do schematu http://jdpc.deere.co...__UN11MAR05.gif

u mnie wysiadly uszczelniacze nr 42, 43, 22, do tego obudowa nr 49, pierscienie metalowe nr 18,36, walek o nr 50 byl troche porysowany ale dalo sie go odratowac, no i wszystkie tarczki wymienilem 2 szt nr 2 i 3 szt nr 29 , przy okazji rozebrania wymien komplet uszczelnien skrzyni. ogolnie tam duzej filozofi nie ma, bardzo prosto sie rozklada a i przy rozjezrzani skrzyni odkrec walek przedniego napedu bo nie pozwoli Ci rozjechac skrzy tzn w srodku skrzyni beda sie zazebiac tryby , napisz o postepach , pozdrawiam

Edytowano przez Dariusz19877

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Witam kolega ma w jd 2140 następjuący problem. Głosno pracuje pompa hydrauliki. Przy kręceniu kierownicą lub otwieraniu belarki wszystko cichnie jest ok. Wyglada na to jak by pompa pracowała pod opbciążeniem. Czytałem, że jest jakiś zawór na pompie czy ewentualnie są gdzieś jeszcze jakieś zawory odpowiedzialne za utrzymywanie właściwego ciśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jantre    0

Witam, mam podobny problem z hydrauliką w jd 3040 jak włączam przyśpieszacz to pod dużym obciążeniem przestaje ciągnąć i układ kierowniczy słabo reaguje. proszę o więcej informacji jak naprawić? w serwisie, czy we własnym zakresie dam radę.- poszukuję też zwolnicy przedniej w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj