Skocz do zawartości
Dariusz19877

john deere 3040 hydraulika problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam , niedawno zakupilem john deere 3040 i jakis czas bylo wszystko dobrze do czasu gdy pewnego razu wlaczylem zajac i przestala dzialac cala hydraulika, gdy wroci sie na zolw do wszystko zaczyna dzialac, nie potrafie z tym sobie poradzic, bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Musi puszczać na sprzęgli hi-lo czyli od półbiegów. Napisz czy jak dajesz na zająca to ciągnik zaczyna szybciej jechać, czy nic się nie dzieje tylko hydraulika robi się martwa. Jak to naprawić ci nie pomogę bo nie wiem.

 

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt - katalog JD wpisz model i szukaj

 

http://jdpc.deere.com/pimages/PY02/PY026319_______UN19JUL10.gif - skrzynia, to sprzęgło jest pod nr 23

http://jdpc.deere.com/pimages/LX04/LX046647_______UN11MAR05.gif - sprzęgło hi-lo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiec ciagnik przyspiesza , i po tym hydraulika staje sie martwa, zdejmowalem pokrywe skrzyni z mechanizmem zalaczania polbiegow i wom zauwazylem ze jedna gruba rurka od przodu jest drugim koncem luzna w skrzyni czy to moze byc to ?i pytanie czy to sprzeglo hi lo mozna wyjac bez rozjezdzania skrzyni?

Edytowano przez Dariusz19877

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazpl    0

Jak zdjąłeś pokrywę skrzyni tzn. ten rozdzielacz, to pod nim znajdowały się 4 rurki łączące pokrywę ze sprzęgłem HI LO. W jakim stanie były te uszczelnienia na tych 4 rurkach? http://jdpc.deere.co...__UN12JUL95.gif na zdjęciu nr.2

Edytowano przez qazpl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wyjmowalem ich tylko wzrokowo ocenilem ze nie byly na ciete ani nic. a i jeszcze jedno wlasnie gdy wlacze zajac po chwili tak jakby dzwignia troche wracala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiec oringi sprawdzone sa dobre rurke lekko usztywnilem uchwytem przykrecanym u gory skrzyni po pokrywa skrzyni co zauwazylem, mianowicie zdjalem ten rozdzielacz przelaczylem go na przyspieszaczi dmuchnolem powietrzem w otwor zasilania i po tym drugim otworem od lewej szlo powietrze wiec w skrzyni tez dmuchnolem w drygi otwor od lewej w sprzeglo hi lo i powietrze ucieka gdzies w przestrzen wiec chyba wychodzi na to ze sprzeglo hi lo sie rozszczelnilo, moje pytanie teraz brzmi jak to zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Pytanie z innej troche beczki bo nie chce nowego tematu zakladac. Pompa głowna mi sie zalała olejem i wszystko zwariowało. Regenerowal ktos pompe w Tucholi? Jakis zaklad ktos moze polecic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro27    0

Pytanie z innej troche beczki bo nie chce nowego tematu zakladac. Pompa głowna mi sie zalała olejem i wszystko zwariowało. Regenerowal ktos pompe w Tucholi? Jakis zaklad ktos moze polecic?

 

 

Dolaczam sie do forum. nawalil mi simering w 1640 regenerowal ktos pompe w tucholi czy polecicie inny zaklad?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego jezeli to tylko simering to bez problemu sam wymienisz go, gorzej jesli simering uszkodzil sie przez luz na lozyskowaniu pompy, wyjmij pompe zobacz czy jest luz na walku w pompie jedynie rozmiar jest troche nietypowy ale dostepny. a co do mojego problemu to widze ze nikt nie pomoze....

Edytowano przez Dariusz19877

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz w miarę dokładnie zlokalizować gdzie spiernicza powietrze i jeśli to sprzęgło hi-lo to trzeba rozpołowić na skrzyni .Rurki osadzone w otworach mają gumowe uszczelnienia, które z wiekiem spiekają się tracąc swoje właściwości . Praktycznie należało by wymienić wszystkie dostępne przy rozpołowieniu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie to powietrze ucieka jakby od przodu sprzegla hi lo , no wiec bedzie trzeba go rozpolowic bo tak to juz chyba nic sie nie poradzi, jak bede naprawial bede opisywal postepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarooo3013    1

Dariusz19877 i co naprawiles ten przeciek tych polbiegow,bo ja mam identyczny problem. Jak bys mogl,to opisz jak to zrobic,czy bardzo skomplikowane i jaki koszt naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam prpblem juz naprawiony a dokladnie aby dostac sie do sprzegla hi lo trzeba zdemontowac kabine i rozpolowic skrzynie, u mnie wysiadlo cale uszczelnienie prezyspieszacza plus jedna z obudów co czesto sie podobno dzieje w tych modelach, no i przy okazji tarczki, koszt ok 2500zl, podaje link do schematu http://jdpc.deere.co...__UN11MAR05.gif

u mnie wysiadly uszczelniacze nr 42, 43, 22, do tego obudowa nr 49, pierscienie metalowe nr 18,36, walek o nr 50 byl troche porysowany ale dalo sie go odratowac, no i wszystkie tarczki wymienilem 2 szt nr 2 i 3 szt nr 29 , przy okazji rozebrania wymien komplet uszczelnien skrzyni. ogolnie tam duzej filozofi nie ma, bardzo prosto sie rozklada a i przy rozjezrzani skrzyni odkrec walek przedniego napedu bo nie pozwoli Ci rozjechac skrzy tzn w srodku skrzyni beda sie zazebiac tryby , napisz o postepach , pozdrawiam

Edytowano przez Dariusz19877

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Witam kolega ma w jd 2140 następjuący problem. Głosno pracuje pompa hydrauliki. Przy kręceniu kierownicą lub otwieraniu belarki wszystko cichnie jest ok. Wyglada na to jak by pompa pracowała pod opbciążeniem. Czytałem, że jest jakiś zawór na pompie czy ewentualnie są gdzieś jeszcze jakieś zawory odpowiedzialne za utrzymywanie właściwego ciśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jantre    0

Witam, mam podobny problem z hydrauliką w jd 3040 jak włączam przyśpieszacz to pod dużym obciążeniem przestaje ciągnąć i układ kierowniczy słabo reaguje. proszę o więcej informacji jak naprawić? w serwisie, czy we własnym zakresie dam radę.- poszukuję też zwolnicy przedniej w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marek3080
      Witam
      Tak jak w temacie. Konedata pokazuje że to ten sam model silnika (4239TL) ale jest różnica w mocy. Jeśli ktoś wie i mógłby napisać skąd w 2850 biorą się dodatkowe 8 KM byłbym wdzięczny. I jeszcze na dokładkę czy można zrobić coś z silnikiem w 2650  aby miał te dodatkowe konie jak 2850? Czy to tylko dawka paliwa czy może inna turbina?
      Pozdrawiam
    • Przez Kamilek1997
      Witam jestem tu nowy i nie znalazłem na forum podobnego tematu. posiadam od nie dawna John deera 28-50 i mam taki problem nie ważne zimny czy ciepły , wywala płyn korkiem chłodnicy dzieje sie tak tylko wtedy gdy jedzie sie na pełnych obrotach po przejechaniu około kilometra, na postoju można trzymać na obrotach i nic się nie dzieje, proszę o pomoc 
    • Przez krecikkkkkkkk123
      Witam .
      posiadam JD 2140 4x4 79 r 82 km + Turbo 
      Mam pytanie mam miedzy nogami takie małe pokreło i po prawej stronie tez mam takie 2 pokretła jakby , i nie wiem do czego to słuzy .
      Moze wy mi powiecie .?
       
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
×