glwoj

Members
  • Ilość treści

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

11 obserwujących

O glwoj

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/09/1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Podkarpacie

Ostatnio na profilu byli

4112 wyświetleń profilu
  1. Dzięki za pomoc, problem rozwiązany zabrakło pestki (R95493) pod deklem do którego podpięty jest LS. Także PowerBeyond (AL161388) jest zbędny w tym modelu ciągnika. Nie próbowałem ale prawdopodobnie tak jak piszesz Ziomal pod powerbeyondem zabrakło tej pestki.
  2. Witam, mam problem z prawidłowym podłączeniem rozdzielacza od tura (Emily TP5) do JD 6410. Rozdzielacz ma 3 przewody( Zasilanie, Powrót, Load Sense) i jest to rozdzielacz dwusekcyjny na joystick i linki. Podpiąłem go jak na zdjęciu i tur działa bardzo wolno (pompa hydrauliczna się nie wzbudza), gdy ruszam kierownicą tur działa chwilowo szybciej. Po założeniu kostki (AL161388) tzw PowerBeyond w ciągniku nie mam wspomagania, podnośnik działa normalnie, a czy tur działa dobrze jeszcze nie zdążyłem sprawdzić. Wie ktoś może co kupić lub jak to połączyć żeby zaczęło działać jak należy???
  3. Poczytaj ten temat, szczególnie wypowiedzi kolegi sapacz http://www.agrofoto.pl/forum/topic/46779-hydraulika-w-john-deere-2140/ Odnośnie strzelania w kole sprawdz czy przedni napęd się rozłącza.
  4. 1. Wyciek oleju, o którym piszesz jest z obudowy sprzęgła, jeżeli jest padniety simering na wale korbowym lub wałku skrzyni olej przedostaje się do komory sprzęgła i skapuje tym mniejszym otworem. Niestety żeby to naprawić trzeba rozpołowić ciągnik. 2. Drgania podnośnika - częsty problem tych modeli, pompy hydrauliczne rzadko padają, na skutek nieszczelności/zużycia hydrauliki pompa wewnętrzna nie jest wstanie zasilić pompy głównej olejem, którego po prostu jej brakuje i hydraulika drży. Czy podnośnik po zgaszeniu ciągnika opada? Ogólnie poczytaj wszystkie tematy o hydraulice w tych modelach. 3. Strzelanie koła nie wiem A i nalej więcej oleju, na zapalonym górny stan ma być. Zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni?
  5. Popatrz do wentylatorów, wyjmij fotel kierowcy pod nim jest dekiel, a pod deklem wentylatory i nagrzewnica. Znajduje się tam też opornik dmuchawy, może on jest zepsuty. Obejrzyj wentylatory przedmuchaj, możesz podać na nie napięcie i bedziesz widział czy dobre. A w kostkach sobie sprawdzisz czy dochodzi napięcie do nich.
  6. http://jdpc.deere.com/pimages/CD23/CD23913A_______UN03MAR05.gif Numer 4 na obrazku to zawór ciśnienia oleju w silniku, znajduje się pod dość dużą śrubą koło filtra oleju ale od przodu silnika. Możesz go wykręcić i sprawdzić, jak będzie ok to miska w dół i popatrz na pompę i rurkę przez którą doprowadzany jest olej do silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj