Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

stare teorie,jak ktoś jezdzi matizem albo polo to sam bym zakładał zimówki,ale jak widzę jak  vitarka na tych oponach i z napędem ryje śnieg jak dzik łąke to faktycznie nie ma sensu babrać sie ze zmianami,

no jeszcze kwestia opona zimowa czy całoroczna  ale używka czy nowa?

bo niestety sporo osób kupuje już takie pół zimówki 😉

Opublikowano

Śniegu jeszcze nie ma jedynie z rana może zaskoczyć nas Czarny lód,norma że listopadzie są przymrozki.Ci co mają układy chłodzenia w ciągnikach na wodę pamiętać żeby spuścić.

  • Like 1
Opublikowano

A tak z ciekawości - mierzył ktoś o ile temperatura w garażu będzie wyższa niż na zewnątrz? Powiedzmy, że garaż z suporeksu i drewniane bramy? Jak auto kiedyś w blaszak trzymałem, to było w środku 7stopni ciepłej niż na zewnatrz

Opublikowano
40 minut temu, sumek666 napisał:

@kopin jaką Vitara? Ja lubię Vitary :D

to jakie ma tak opony? 

największa pomyłka to simexy zima...

Napiszę  Ci jutro bo dzisiaj Vitara na d*pach to nie mam jak sprawdzić ;-))

6 minut temu, daron64 napisał:

A tak z ciekawości - mierzył ktoś o ile temperatura w garażu będzie wyższa niż na zewnątrz? Powiedzmy, że garaż z suporeksu i drewniane bramy? Jak auto kiedyś w blaszak trzymałem, to było w środku 7stopni ciepłej niż na zewnatrz

chyba trochę przesadziłeś z tymi 7 stopniami w blaszaku cieplej,to w suporeksie miał byś jeszcze cieplej,to przy naszych zimach raczej nigdy by nie zamarzło nic

Opublikowano
31 minut temu, daron64 napisał:

A tak z ciekawości - mierzył ktoś o ile temperatura w garażu będzie wyższa niż na zewnątrz? Powiedzmy, że garaż z suporeksu i drewniane bramy? Jak auto kiedyś w blaszak trzymałem, to było w środku 7stopni ciepłej niż na zewnatrz

przy minus 10 na dworze to w stodole murowanej jeszcze woda nie zamarzła

na teraz -4

chyba z rana będą nici z rybek

Opublikowano
42 minuty temu, kopin napisał:

chyba trochę przesadziłeś z tymi 7 stopniami w blaszaku cieplej,to w suporeksie miał byś jeszcze cieplej,to przy naszych zimach raczej nigdy by nie zamarzło nic

Tak pokazywał termometr w aucie

Żeby nie padało jutro z rana, bo nie będzie ciekawie na drodze

Opublikowano
2 godziny temu, sumek666 napisał:

ale star czy nowa? tez kiedyś miałem kabrio. nic fajnego zima. bardzo krotka i na oponach terenowych nawet nie chcacy baczki krecila 

Grand z 2008 kawał kloca ta nie lata po drodze,jedzie jak czołg

Opublikowano
4 godziny temu, kopin napisał:

stare teorie,jak ktoś jezdzi matizem albo polo to sam bym zakładał zimówki,ale jak widzę jak  vitarka na tych oponach i z napędem ryje śnieg jak dzik łąke to faktycznie nie ma sensu babrać sie ze zmianami,

no jeszcze kwestia opona zimowa czy całoroczna  ale używka czy nowa?

bo niestety sporo osób kupuje już takie pół zimówki 😉

ale sugerujesz ze niby polo czy matiz na całorocznych będzie gorzej trzymał się na śniegu niż np. audi a 6 czy jakieś inne bmw? Jak dla mnie całoroczne to tylko do miasta i na dobrze odsnieżane trasy. Na śnieg i lód tylko zimówki.Ja tam nie widze sensu oszczedzania kilku złotych na wymianie opon.

Opublikowano
2 minuty temu, PRIMO napisał:

Kuźwa jaki ziomb -10*:S

Świętokrzyskie -2 

No to zimno u cb porównać 

13 godzin temu, Agrest napisał:

Ja muszę zmienić. Szczerze to zapomniałem. Trzeba w poniedziałek 8 dych odżałować i zmienić.

Już -2.

Drogo za zmiane 

Jaką część polski ?

U nas 50 biorą i nie ma co narzekac na wyważanie kół

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez asharot
      XXI Międzynarodowe Targi Techniki Rolniczej AGROTECH 2015 Kielce
       
       
      Ponad 58 tysięcy zwiedzających, setki wielkich maszyn.  21. Międzynarodowe Targi Techniki Rolniczej AGROTECH  w dniach od 27 do 29 marca 2015 roku.  Wybieracie się? Bo Agrofoto.pl na pewno będzie.
       
      Sprawdź jak dojechać na Agrotech w Kielcach
       
      Zdjęcia z ubiegłorocznej edycji
       
       
       
      Potężne targi techniki rolniczej ale strasznie późno w tym roku,co nie którzy będą już po zakończeniu wiosennych prac polowyc.
      Jak dla mnie to już chyba siódme targi i tak samo w tym roku obecność obowiązkowa,
      a jak Wy wybieracie się w tym roku do Kielc?
    • Przez InspektorGrzegorz
      Witam mam do sprzedania pług 3-skibowy idealny do c-360, Rok 1998. Konserwowany od nowości. Lemiesze do naklepania.  W ciągłym użytkowaniu. Województwo wielkopolskie. Więcej informacji udzielę po nr 660-977-701.





    • Przez kacsio
      Witam nie wiem czy dobrze trafiłem szukałem takiego tematu lecz nie znalazłem nic w tym stylu. 
      Mianowicie jestem absolwentem Liceum Ogólnokształcącego . Trochę źle wybrałem... ale czasu nie cofne niestety. 
      Szukam szkoły związanej z rolnictwem mechanizacją rolnictwa a jeżeli nie szkołę to kursy . Co byście polecili ? i czy wogóle są takie kierunki obecnie mam 20 lat.
       
    • Przez RageMan
      Witam. Od pewnego czasu noszę się z pomysłem zbudowania sobie przyczepy na podstawie ramy od przyczepy ciężarowej. Mam jednak kilka wymagań, które być może wyeliminują ten pomysł, nie potrafię tego sam sprawdzić. Interesują mnie jedynie dwuosiówki, wywrotki 3-stronne, maksymalnie 12 ton ładowności. Potrzeba matką wynalazków, a że w ogłoszeniach ciężko trafić na zadowalającą mnie ofertę gotowej przyczepy, chciałem poszperać trochę w internecie i wykonać małe rozeznanie w dostępności takowych podzespołów. Zainspirowany projektem szwagra (objętościówka na tandemie, dlatego nie mogę podpytać o konkrety - inne zapotrzebowania), znalazłem ramy między innymi od przyczep Kassbohrer. Zastanawia mnie jednak, czy nie będzie ona zbyt długa... Chciałbym, żeby burty boczne nie były dzielone, bo może to być problemem przy wyładunku zbóż do kosza zasypowego na gospodarstwie. Stąd moje zmartwienia o długość, bo długa burta może szybko ulec odkształceniom, a następnie rozszczelnieniom (a przyczepa musi być szczelna, bo siejemy rzepaki). Poza tym, wywrot do tyłu też może być utrudniony na tak długiej ramie - trzeba byłoby porządnie wzmocnić górną ramę.
      W związku z tym, zanim zacznę robić sobie zbyt wielkie nadzieje, chciałbym spytać się Was, czy nie widział/słyszał/robił już podobnej modyfikacji? Czy jest to w ogóle opłacalne? Jaką długość ma rama takiej przyczepy ciężarowej (bez dyszla)? Jak to jest z rejestracją przyczep ciężarowych w gospodarstwie? Trzeba je przerabiać na rolnicze?
      Pozdrawiam serdecznie .
    • Przez krzychu12
      Poszukuję katalogów:
      - Agroma - Ursus C-385 i Maszyny Współpracujące - Agroma - Ciągnik T-25/A1 i Maszyny Współpracujące - Agroma - Ciągnik Jednoosiowy Dzik-2 - Informatora Agromy na lata 1989/90 - Katalogów Agroma, m.in. Technologia Zbioru Zielonek z sieczkarnią Fortschritt na okładce - Książek i albumów związanych z Fabryką Maszyn Żniwnych w Płocku w szczególności albumu „Płockie Bizony”, Biuro Wydawnictw HWiU „LIBRA”, Warszawa 1982   Kontakt na PW lub na e-mail: krzyk3@op.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v