falowy

renault 95-14

Polecane posty

falowy    0

Witam jestem nowy mam pytanie co sądzicie o renault 95-14? ponieważ mam taki na oku i jak go oglądałem i jeździłem to zwróciło moją uwagę jedna rzecz gdy nacisnołem hamulec to coś zaczynało wyć i tak jakby spadały obroty silnika co to morze być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Bo jak kolega poczytałby najpierw troche forum to wiedziałby że renaulty miały hamulce na przyczepę hydrauliczne i na takiej zasadzie to działa. A jak byłeś u handlarza to nie pytałeś sie co do czego służy i wgl????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Handlarze nie raz sami nie wiedzą, wiem to z własnego doświadczenia. Jak oglądaliśmy ceresa właśnie u handlarza to mówił, że sprzęgło 2 stopnia (WOM), który w cersie jest z lewej strony kolumny kierownicy to hamulec ręczny :D , także sprowadzają ciągniki o których nic nie wiedzą, brak słów normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falowy    0

Witam zostałem niedawno właścicielem renault 95-14 i mam takie pytanie ile oleju trzeba do silnika? bo nie mogę znaleźć na forum i jeszcze jedno grzeje mi się hamulec na jednym kole jak odkręcę odpowietrznik to puszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

do silnika chyba z 10l, nie ma pewnosci

przy pedale masz jakies ciegielka do pompek, rozkrec troche to co trzyma, chodzi o to aby zmniejszyc cisnienie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego masz miarke ale i tak musisz kupic 10l a co do hamulca to odpowietrz wszystkie odpowietrzniki i ten co jest z tylu orzy rurkach od hydrauliki on jest od rozdzielacza ale moze byc powietrze i moze delikatnie odbijac z niedo na ktores kolo a jak to nie pomoze to odkrec tan dekiel i tam zobacz co sie dzieje moze byc wszystko zapieczone jesi stal kilka lat jak to sprowadzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz4520    0

Jak wyje to dobrze! pompa podaje olej do hamulcow na przyczepe,poczytaj forum .

 

W żadnym wypadku nie piwinno wyć! może być bardzo delikatna znieniona praca silnika ale to na prawdę minimalnie, chcociaż u mnie i tego nie ma!

Mam taki sprzęt od 7 lat i spisywał sie bez najmniejszej awarii do ostatniego sezonu, nie chcą wchodzić teraz wolniejsze przełożenia. Ale uważam że to bardzo solidny sprzęt i bardzo prosty!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falowy    0

Witam wracając do problemu z hamulcami to doszedłem do tego że popsuł mi się wyrównywacz ciśnienia hamulców. I mam taką prośbę może ktoś wie gdzie można to kupić albo jak to obejść ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janzda    2

 

witam

czy w Waszych reniach jadąc słychac takie wycie jak w filmie wyżej? bo u mnie tak jest i nie wiem czy to jest normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janzda    2

własnie moja wyje jadąc bez przedniego napędu przy szybszej jeździe... troche mnie to dziwi bo moja renia nie wygląda na bardzo zjeżdzona i poza tym wyciem technicznie sprawuje się świetnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

powinien byc nad skrzynka, prawie pozioma rurka i w niej bagnet

sprecyzuj model, czy to jest 951.4 czy 95.14


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janzda    2

witam

zabrałem się za wymianę oleju hydraulicznego w mojej reni, mam pytanie czy w skrzyni też jest jakis filtr czy tylko te dwa z przodu na przewodach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

nie wiem jak po nawigacji, ale ten model ma skrzynię 30km/h


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj