Skocz do zawartości

pablo121

Members
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

6 obserwujących

O pablo121

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 21.04.1995

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. zacinający sie rewers

    a mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość przeróbki wolnej skrzyni na szybką????????
  2. zacinający sie rewers

    A czy trzeba zdejmować kabinę czy wystarczy odkręcić tą blachę na spodzie
  3. zacinający sie rewers

    dowiedziałem sie od pewnej osoby że jest yo wina wodzika.I mam takie pytania: -jaki koszt będzie takiej naprawy -czy jest to bardzo skomplikowane i czy wykonam to we własnym zakresie PS.mile widziane zdjęcia skrzyni!!!z góry dzięki
  4. Cisnienie wtrysku w fendzie 611 lsa

    a czy może mi ktoś powiedzieć jakie ciśnienie na wale jest w MWM 226-4
  5. zacinający sie rewers

    witam posiadam renault 95-14 i zacina mi się rewers tzn chcąc zmienić kierunek jazy muszę energicznie pociągnąć za dźwignie czy ma ktoś jakiś pomysł
  6. renault hamulce

    [quote name='maniek0277' timestamp='1363364069' post='1104479'] Wydaje mi sie ze takie samo, no moze byc zależne z jaka siłą wciskasz hamulec. [/quote] witam! czy może ktoś może mi powiedzieć czemu piszczą hamulce w renault 95-14?
  7. RENAULT 9514 Regulacja na eurohakach

    Witam ma renówke 95-14 i nie wyłancza mi się wałek jak chce na przykład podpiąć jakąś maszyne czy wiecie może w czym jest problem. Z góry dzięki za odpowiedź
  8. Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

    [quote name='pawel89' timestamp='1299524155' post='678755'] Witam kolego tu masz wszystko [img]http://www.agrofoto.pl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif[/img] Renault TL, TS, TX, TZ 133-14 TX (1981-1987) Silnik MWM D 226-6 Nasadka smarowania 14,8 litrów Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Przegląd 10 godzin Wymiana 100 godzin AGRIFARM STOU 1030 MC AGRIFARM STOU 1530 Przystawka odbioru mocy, przód Nasadka smarowania 0,8 litrów Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Przegląd 100 godzin Wymiana 1200 godzin AGRIFARM STOU 1030 MC Mechanizm różnicowy, przód (4x4) Nasadka smarowania 4,2 litrów Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Przegląd 100 godzin Wymiana 1200 godzin AGRIFARM STOU 1030 MC Zwolnice, przód (4x4) Nasadka smarowania 1,4 litrów Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Przegląd 100 godzin Wymiana 1200 godzin AGRIFARM STOU 1030 MC Most pędny/układ hydrauliczny 16/16 Nasadka smarowania 58 litrów Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Przegląd 10 godzin Wymiana 1200 godzin AGRIFARM STOU 1030 MC Hydrauliczny układ hamulcowy Nasadka smarowania 0,9 litrów Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Wymiana 600 godzin / 12 miesięcy MAINTAIN DOT 4 Punkty smarowania/smarowniczki, łożyska koła, tył Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Przegląd 200 godzin AGRIFARM PROTEC 2 AGRIFARM HITEC 2 Punkty smarowania smarem/kalamitki Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Przegląd 50 godzin AGRIFARM PROTEC 2 AGRIFARM HITEC 2 Układ chłodzenia Nasadka smarowania 23 litrów Zastosowanie: Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Przegląd/Wymiana: Wymiana 600 godzin / 12 miesięcy [/quote]
  9. renault 95-14

    Jaki płyn stosować do hamulców w renault 95-14. Pomożecie?
  10. Ogrzewanie kabiny C-360/C-330

    [quote name='Dominik1994' timestamp='1290701417' post='588821'] 1) gdzie się wpinasz i skąd masz te części aby podłączyć 2)wyślesz fotki jak zrobisz Toniek1994@gmail.com [/quote] mi też opisz i wyślij j foto na nowakp7@wp.pl
  11. deutz fahr cz renault czy same

    http://otomoto.pl/mtz-82ts-90km-82ts-A239043.html co o tym sądzie i jakie są wasze opinie o tym
  12. [quote name='wieslaw16' timestamp='1346459797' post='989840'] Witam,kolego Mirek 111 najprędzej przyczyna tkwi w pierścieniach pewnie się zużyły jeżeli były lipne z Chin pomimo małego ich przebiegu jak miał mój sąsiad albo się zapiekły zależy jaki olej lejesz do silnika ,lub masz za mały luz zaworów i też bedzie kopcił niebiesko .Pozdrawiam. [/quote] a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku [quote name='jaro606' timestamp='1346531345' post='990148'] Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. [/quote] a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku [quote name='jaro606' timestamp='1346531345' post='990148'] Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. [/quote] a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku
  13. Zetor 8245 + warfama

    cud,miód i orzeszki  
×