Mariusz25

Remont przedniego napędu(stożkowego) w MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariusz25    36

Mam problem. Na jednej z półosiek po prawej stronie zdarł mi się tryb. Jak mogę wyjąć tą półośkę? Czy trzeba do tego rozpołowić cały przód przy mechanizmie różnicowym? I jeszcze chciałbym wymienić tą półośkę pionową co się zazębia z poziomą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz ta półośka na końcu ma frez wystarczy jak wysuniesz wysuw to powinna wyjść razem a tą pionową to musisz odkręcić od zwolnicy a potem wybić tuleję skrętną na której jest zamocowana jak włożysz nowe to musisz dopasować podkładki dystansowe u góry zazębieniu miałeś za duży luz dlatego ci tryb wycieło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dobrze by było też łożyska wymienić i uszczelniacze jak to wszystko jest już rozebrane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Jak Ci zjadło zębatkę to obowiązkowo trzeba wymienić uszczelniacze i łożyska. Przy łożyskach są śruby ustalające,trzeba je wykręcić dopiero wtedy wyjdzie zestaw: pół oś z łożyskami. Śruby, a raczej wkręty, są widoczne po zdjęciu pokrywy.

Edytowano przez agromatik

"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz25    36

dziękuję za pomoc. Wszystko juz po wymieniałem co należało wymienić, wy regulowałem też. śmiga ładnie..mam nadzieje ze po dział KILKA LAT JAK TO WCZEŚNIEJSZE.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj