miecho123

Problem z instalacją elektryczną c-360

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Da radę, tylko sam tego nie zrobisz, a zlecenie naprawy nieopłacalne. Poza tym skoro jest nowy to jedynie reklamacja. O ile faktycznie to przyczyna regulatora, bo szklanej kuli tu nikt nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

może i sobie nie poradzę ale już się pytałem w sklepie i reklamacji nie uznają bo jest to elektronika a jeśli byś mi powiedział jak go naprawić to zaniósłbym to do znajomego co naprawia komputery i on by mi to zrobił jeśli bym wiedział co trzeba wymienić lub jak naprawić

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma czegoś takiego, że nie przyjmie do reklamacji. Idź jeszcze raz i powiedz, że nie korzystasz z gwarancji tylko z niezgodności towaru z umową. Jeżeli reklamujesz w ten sposób towar zakupiony do pół roku to istnieje domniemanie, że towar był wadliwy w momencie wydania klientowi i że sprzedawca o tym wiedział. Wzór pisma znajdziesz w internecie. A jak nadal nie będzie chciał przyjąć reklamacji to niech Ci da to na piśmie. Wtedy rzecznik konsumenta załatwi sprawę. Co do naprawy to ktoś kto naprawia komputery średnio sobie z tym poradzi. A ja na odległość nie powiem co ma wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak nie chcesz reklamować tego regulatora to odkręć obudowę i zrób zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

oki rozbiorę go i zrobię fotki jutro wstawię foto znajomy pożyczył mi drugi regulator 6d RNa i taki sam efekt i nie wiem co robić dalej efekt jest dalej taki sam może diody są uszkodzone w alternatorze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

czy ktoś mi pomoże wreszcie bo mnie już to zaczyna wk****ać kupiłem drugi regulator taki i dalej takie same objawy co robić może źle podłączam ten regulator chociaż według schematu ale nie wiem  co już mam robić czy szukać innego regulatora czy coś bo ciągnik jest mi potrzebny na dniach ale nie chcę ugotować akumulatorów pomóżcie 

post-55548-0-21794800-1457372834.jpg

Edytowano przez lukaszdra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakie masz napięcie na zacisku 15?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

Już podaje napięcia na zaciskach 

silnik zgaszony:

zacisk nr 15 :2.0 V

zacisk nr 67 : 1.23 V

napięcie akumulatora :12.20 V

silnik odpalony obroty 500 obr/min

zacisk nr 15 :2.0 V

zacisk nr 67 : 2.0 V

napięcie na alternatorze : 12.57 V

silnik odpalony obroty 1200 obr/min

zacisk nr 15 : 8.0 V

zacisk nr 67 : 7.0 V

napięcie alternatora 16.0 V 

podałem napięcia jakie są na tych zaciskach jak byś potrzebował więcej informacji podałem wszystkie napięcia jakie pomierzyłem i są to napięcia na dwóch podobnych regulatorach i nie wiem co robić czekam na waszą pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, na pewno nie masz podłączone wg schematu, bo na 15 przy zagaszonym silniku i wciśniętym kluczyku ma być napięcie akumulatora i to samo napięcie ma być na B+. Natomiast na odpalonym ma być 13,8-14,4V zarówno na 15 jak i na B+. Na próbę olej kontrolkę i podłącz przewód 15 regulatora bezpośrednio do B+ i zmierz ponownie wszystkie napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

już idę zrobić tak jak piszesz za jakieś 30 min będę z wynikami 


po wyjęciu z szczotki napięcie na zaciski nr 15 jest takie jak na aku Ale jeśli podepnę spowrotem zacisk 67 do szczotki to napięcie spada do 2 V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to musisz szukać awarii w układzie zasilania zacisku 15. Zrób tak jak napisałem i podłącz na próbę 15 do B+ i zmierz napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

topi kabel jeśli dam bezpośrednio z aku napięcie na zacisk 15
jeśli dobrze rozumiem schemat to muszę połączyć w zaciski nr 15 kontrolke i Dać do stojanu kablem a zacisk nr 67 podłączyć do szczotki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

wydaje mi się że prostrze będzie rozwiązanie o wstawienie mostka wzbudzenia posiadam taki od poloneza czy będzie dobry? wydaje mi się że mniej jest zabawy z zrobieniem mostka wzbudzenia niż kombinować z tym upierdliwym podłączeniem. i podłączyć tak jak w polonezie i mieć spokuj co o tym sądzisz elektrotechnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

topi kabel jeśli dam bezpośrednio z aku napięcie na zacisk 15

jeśli dobrze rozumiem schemat to muszę połączyć w zaciski nr 15 kontrolke i Dać do stojanu kablem a zacisk nr 67 podłączyć do szczotki??

Nie. Zacisk 15 ma być bezpośrednio połączony z zaciskiem 15 lub 54 stacyjki, czyli ma być na nim napięcie akumulatora. Tak podejrzewałem, że podłączałeś go przez kontrolkę, a upierałeś się, że podłączałeś wg schematu. Sprawdź rezystancję wirnika, bo regulator RNA-1 musi działać w takim podłączeniu. A jak topią się przewody to musisz mieć coś nie tak podłączone. Regulator masz taki jak na zdjęciu w poście 67, czyli RA2/DE firmy APE? Przecież on jest do alternatorów dziewięciodiodowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Nie możesz znaleźć do 3p, musisz koniecznie od 4011 montować ?

W 3P jest alternator, czujnik wody elektryczny, czujnik spadku ciśnienia i chyba świeca płomieniowa.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz znaleźć do 3p, musisz koniecznie od 4011 montować ?

W 3P jest alternator, czujnik wody elektryczny, czujnik spadku ciśnienia i chyba świeca płomieniowa.

 

 

No moge, ale tutaj mam lampy w zestawie, i wydaje mi się że z nimi to troche taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To "taniej" to wyjdzie 3-dni po zamontowaniu jak zaczną się problemy.

Chcesz dobrą instalację to nie kupuj chińskiej tylko polską wersje "Premium z Lublina" na grubych przewodach, cena bez lamp około 120zł.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek2203    11

U mnie nawet alternatora nie ma jest na prądnicy. Świecy płomieniowej również nie ma ale jest wejście pod nią do zamontowania ( brat sobie założył ), czujnika temp wody też nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

zegar to jest.! sorry mój błąd. przepraszam.
zegar wody zielono czerwony
to raczej jest czujnik temperatury silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Chciałabym sobie doświetlić pole widzenia za traktorem. Chciałabym to zrobić bezpośrednio z aku kablem 2x1.5 po drodze bezpiecznik potem jakiś włącznik, i tym kablem na tył kabiny tam zdobić ala kostkę która pozwoli mi rozgałęzić już do dwóch lamp LED 60w. Czy coś takiego można zrobić żeby to działało i się nie grzało? Co sądzicie o tym  tylko jaki by bezpiecznik zastosować.😃
    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj