Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
18mateo18    0

witam

Mam problem ponieważ mój ferguson nie puszcza powietrza z pneumatyki tylko nabije na maxa i ślizga się pasek od sprężarki co jest popsute ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    34

Z tyłu jest wyjście do podczepiania hamulca do przyczep u nas jest włożona taka część od rozrzutnika i powietrze uchodzi kiedyś był kamień i też zchodziło. To może być przyczyna która przychodzi mi do głowy z własnego doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

Z tyłu jest wyjście do podczepiania hamulca do przyczep u nas jest włożona taka część od rozrzutnika i powietrze uchodzi kiedyś był kamień i też zchodziło. To może być przyczyna która przychodzi mi do głowy z własnego doświadczenia.

 

Tak ja wiem że z tyłu się podpina tylko dlaczego nie puszcza zawór jak nabije odpowiednią ilość powietrza tylko się slizga pasek od sprężarki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

macin87    40

Zawór do przeczyszczenia zwłaszcza ten od ciśnienia pod kabina pod pedałem hamulca ale przy okazji możesz oczyścić dalej zawór upustowy spadku ciśnienia samego układu hamulcowego

lub/i

A jakie ciśnienie ci nabija bo może być inna sprawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

 

Zawór do przeczyszczenia zwłaszcza ten od ciśnienia pod kabina pod pedałem hamulca ale przy okazji możesz oczyścić dalej zawór upustowy spadku ciśnienia samego układu hamulcowego

lub/i

A jakie ciśnienie ci nabija bo może być inna sprawa?

 

oki dzieki w sobotę może przeczyszcze to będe wiedział coś wiecej a powietrza nabija około 1.5 Mpa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

1,5 Mpa to prawidłowe ciśnienie,wystarczy naciągnąć pasek klinowy i po problemie

 

tak zgadzam się z tobą tylko że teraz to jężdzę ze 2 lata bez tego szybkozłącza a kiedyś mi były potrzebne hamulce do przyczepy. Tylko że problem jest w tym że on nie chce puścić tego powietrza bo pasek się pali i naciągnięcie go nic nie pomoże bo jak w mtz włącze sprężarkę to nabije 8 atmosfer i puści a tu nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

W fergusonie jest inna sprężarka ona nie ma zaworków tylko litstwy zaworowe jak nabije do 1,5 Mpa to te powietrze jest wałkowane między listwami,w mtz czy C360 jest regulator ciśnienia który upuszcza powietrze po osiągnięciu określonego zakresu,proponuję odkręcenie głowiczki z sprężarki i oczyszczenie listków zaworowych często gromadzi się wilgoć która powoduje problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

W tym ciągniku jest też regulator ciśnienia jak byś nie wiedział, a to że brak filtra który odfiltruje wode to efekt taki jest że te dwa zawory co są to się blokują

Sprawa druga przy 1,5MPa to musisz zmienić pasek. U mnie tak już wyślizgał koło pasowe że przy normalnym systemie napinania nie da rady. U siebie mam założony pasek od c330 (jest szerszy i krótszy) i jest zmieniony nasiąg nie "od" tylko "do" ciągnika przez co koło pasowe bardziej okala koło. Idealnie bez żadnych przeróbek nadaje się rolka napinacza paska od maszyny do młucenia ;)

Edytowano przez macin87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

Jeśli wszystko sprawne regulator, pasek, pompa i w miarę szczelny układ to wystarczy że podkręcisz ciśnienie na regulatorze, jest tam śrubka na kluczyk 12 (chyba) i trzeba ją wkręcić. Zawór znajduje się jak pisałem wyżej. Dla niezorientowanych tak mniej więcej to wygląda http://www.agriparts.pl/product/Regulator-cisnienia-powietrza-Ursus-C-330-C-360/?id=1500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Nie mieszajcie sprężarki MF z C 360 to jest inna konstrukcja głowiczki w MF nie ma możliwości zwiększenia ciśnienia poprzez podkręcenie śrubki tak jak kolega pokazuje na zdjęciu bo jej tam nie ma,jak nabija 0,7 to znaczy że może być luźny pasek lub zużyte pierścienie tłokowe bądź płytki zaworowe przegrzane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1249

Blaszki założyłem nowe, wymyłem głowiczkę ale nic nie dało, cylinderek nie ma wytartego progu zużycia, pasek się nie ślizga. Jak go kupiłem to tak miał, wszystko szczelne. Może tak ma fabrycznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40
:lol:

Nie mieszajcie sprężarki MF z C 360 to jest inna konstrukcja głowiczki w MF nie ma możliwości zwiększenia ciśnienia poprzez podkręcenie śrubki tak jak kolega pokazuje na zdjęciu bo jej tam nie ma,jak nabija 0,7 to znaczy że może być luźny pasek lub zużyte pierścienie tłokowe bądź płytki zaworowe przegrzane

:lol: :lol: :lol: nie dobijaj mnie aż ci zdjęcie pstryknę jutro jak wrócę z roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekkalisz    2

Witam

 

otóż mam taki problem iz jak hamuje hamulcem nożnym to przyczepa nie hamuje a jak zaciągnę hamulec ręczny to działa wszystko jak należy co to może być szukam szukam i nie moge znalesc przyczyny prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

witam ma problem z hamulcami na przyczepę ponieważ nie hamuje na zegarze bije 9 atmosfer a przyczepa nie hamuje tzn tłoki się nie wysuwają co może być za przyczyna dodam iż wciskam hamulec syczy mi z pedału powietrza i przestaje pompować powietrze jak jest wciśnięty pedał jak puszcze pedał to znowu pompuje pomocy bo żniwa a bez hamulców nie da rady jeździć po górach:(

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

A to mówisz ze pedał hamulca jest popsuty, ja nie mam instrukcji i nie znam działania pedału hamulca

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcine    44

Na początku, zamiast lektury instrukcji od ciągnika polecam Ci zapoznanie się z http://so.pwn.pl/. Gwarantuję, że taka lektura wyjdzie Ci na zdrowie. Za taki język jak prezentujesz powinno nagradzać się soczystym banem, dzięki któremu będziesz miał czas na na poprawienie swojego warsztatu językowego. Wtedy nie będziesz zaśmiecał forum takim guanem. Pozdrawiam Cię ozięble.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

kolego Marcinie bez urazy co ty teraz chcesz pokazać bo ja nie wiem wcinasz się bez potrzeby jak nie znasz odpowiedzi na pytanie to sie nie udzielaj bo jak nie wiesz co to dysortografia

to nie moja wina pytanie tego nie dotyczy i ty zaśmiecasz forum takimi głupimi docinkami komuś a sensownie nie umiesz odpowiedzi

 

"To nie moja wina"- a czyja to wina? Sąsiada? Moja?

Ja tak samo uważam że to jest skutek wyłącznie lenistwa bo obecne nowe przeglądarki internetowe zaznaczają błędy ortograficzne na czerwono więc nawet jeśli ktoś ma "dyswszystko" to może skleić poprawne zdanie- jeśli tylko chce. Za rażące w oczy błędy otrzymujesz 1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tasiorek766    0

Witam. Z ciekawości jak jest realizowany hamulec przyczepy w wersji 4512 eksportowej gdzie nie było sprężarki. wiem że w przyczepach są zakładane specjalne siłowniki hydrauliczne hamulca i podłącza się je pod hydraulikę ciągnika, ale jak bo nie mam żadnego osobnego wyjścia pod hamulec. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Co do tych siłowników to nie są potrzebne żadne specjalne, ja założyłem najzwyklejsze siłowniki jednostronnego działania i hamulce mam żylety :) Najważniejsze żeby to nie był jakiś gruby i mocny siłownik no i dosyć krótki aby zmieścić go tam jakoś (skok 10-15cm)

 

No i nie podłącza się pod hydraulikę zewnętrzną ciągnika tylko specjalne wyjście do tego które musi być gdzieś, a jeśli nie ma to ktoś je musiał zdemontować, zaślepić itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×