Zaloguj się, aby obserwować  
Macin2

regulator siłowy R50 nie opuszcza

Polecane posty

Macin2    0

Witam,padł mi regulator siłowy stary typ,założyłem nowy,podnośnik ma swój udzwig podnosi dżwignią przy siedzeniu lecz nią nie opuszcza-kombinowałem regulować długości cięgien i bez efektów(opuścić da sie tylko dżwignią przy kierownicy),co może być przyczyna????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Wszystko dobrze sprawdziłeś, może została jakaś zaslepka? Dobrze cięgła skręciłeś? Najlepiej odkręć je i bez nich spróbuj, będzie większy zakres regulacji, ja u siebie oba wyrzuciłem i dopiero teraz zkończyły się problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Wszystko dobrze sprawdziłeś, może została jakaś zaslepka? Dobrze cięgła skręciłeś? Najlepiej odkręć je i bez nich spróbuj, będzie większy zakres regulacji, ja u siebie oba wyrzuciłem i dopiero teraz zkończyły się problemy.

 

A czy może być przyczyną jakieś nieprawidłowy złożenie regulatora np jakiegoś zaworka kulowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Macin2    0

Wszystko dobrze sprawdziłeś, może została jakaś zaslepka? Dobrze cięgła skręciłeś? Najlepiej odkręć je i bez nich spróbuj, będzie większy zakres regulacji, ja u siebie oba wyrzuciłem i dopiero teraz zkończyły się problemy.

 

Koledzy dziś cały dzień kombinowałem z ustawieniami tych cięgieł i nic za żadne skarby nie mogę opuścić tą dżwignią przy siedzeniu,może ktoś z was ma jakiś patent na sprawdzenie tego regulatora poza ciągnikiem,myślałem nad pneumatyką może zadać ćiśnienie od powrotu oleju z siłownika i kombinować regulacje z obu stron,może ktoś z was ma jakieś foty gdzie jest opisane który otwór jest zasilanie a który powrót,prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Koledzy PROSZĘ O POMOC możecie mi opisać po kolei otwory którymi jest zasilanie a który powrót na rozdzielacz, oraz którym króćcem jest wyjście i powrót oleju z siłownika dwustronnego działąnia w tym regulatorze

lhttp://allegro.pl/re...2192353636.html

gdzie znajduje sie w nim zawór zwrotny i zawór przelewowy,liczę na was

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Koledzy PROSZĘ O POMOC możecie mi opisać po kolei otwory którymi jest zasilanie a który powrót na rozdzielacz, oraz którym króćcem jest wyjście i powrót oleju z siłownika dwustronnego działąnia w tym regulatorze

lhttp://allegro.pl/re...2192353636.html

gdzie znajduje sie w nim zawór zwrotny i zawór przelewowy,liczę na was

 

 

Problem rozwiązany,regulator siłowy był niekompletny,brakowało małej kulki 10mm i trzpienia w 'fajce' która wychodzi na siłownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    • Przez GenTur
      Witam klubowiczów. Potrzebny taki rozrusznik z 10 zębami od MTZ 1025 2010r. Czy ktoś mi podpowiedzieć, jaką markę rozrusznika wybrać?  Czy ta jest odpowiednia? Pozdrawiam

    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj