Wafel

Fendt 308 lsa siedzenie

Polecane posty

Wafel    0

witam.posiadam fendta 309 lsa i niedawno zakupiłem fendta 308 ls. ciagnik posiada siedzenie pneumatyczne ale mam znim problem, tzn rozkreciłem je i znalazłęm tam mały silniczek z takim jak by tłoczkiem co pompuje to siedzenie. mam probelm polegający na tym iz nie chce mi nabić powietrze tak aby było wystarczająco. co zrobić z tym czy idzie to zastapic czymś innym lub jakoś to naprawić ??!! nowy w sklepie taki kompresatorek ( jesli tak to nazwać ) kosztuje ok 1000 zł !! czy jest opcja zamontować tam coś innego lub go naprawić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

ale pompuje jakiekolwiek powietrze ? możliwe że na cylindrze w środku poszła guma uszczelniająca rozkręć to i sprawdź , nie wiem jak w tym konkretnym modelu ale to jest dość częsta przyczyna.


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    18

U mnie też był problem z siedzeniem więc podłączyłem na krótko silniczek i dorobiłem włącznik osobny i teraz wszystko śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wafel    0

ale pompuje jakiekolwiek powietrze ? możliwe że na cylindrze w środku poszła guma uszczelniająca rozkręć to i sprawdź , nie wiem jak w tym konkretnym modelu ale to jest dość częsta przyczyna.

tak też było ze zostały tam jakieś opiłki gumy ale ten tłoczek już chyba dostał popalić i nabija ale jak siedze i włącze to nie ma mocy nabić, wymyłem i wydmuchałem wszystko i lipa ;/ trzeba by cos chyba dopasować jakić oring lub uszczelke, hmmm ciezko powiedzieć czy coś z tego bedzie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

dokładnie kolego musisz dopasować uszczelke albo oring nie wiem co dokładnie tam masz,tak jak pisałem jest to najczęstsza przyczyna i generalnie jest tam cięzko coś dobrać ale może Ci sie uda, wyczyszczenie nic tam nie da jeżeli się nie uda pozostaje kupno nowego kompresora ewentualnie możesz kupić najtańszy kompresor samochodowy taki pod zapalniczke rozkrecic go i zobaczyc czy gumka z z cylindra nie pasuje akurat do twojego koszt jakies 15-20 zl ewentualnie po parametrach dojsc i poszukac kompresory od zawieszenia samochodowego uzywany juz mozesz kupic od 300 zł np takie coś http://allegro.pl/pompa-nivo-niwo-kompresor-bmw-e39-i2038612486.html

Edytowano przez elku87

Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wafel    0

dokładnie kolego musisz dopasować uszczelke albo oring nie wiem co dokładnie tam masz,tak jak pisałem jest to najczęstsza przyczyna i generalnie jest tam cięzko coś dobrać ale może Ci sie uda, wyczyszczenie nic tam nie da jeżeli się nie uda pozostaje kupno nowego kompresora ewentualnie możesz kupić najtańszy kompresor samochodowy taki pod zapalniczke rozkrecic go i zobaczyc czy gumka z z cylindra nie pasuje akurat do twojego koszt jakies 15-20 zl ewentualnie po parametrach dojsc i poszukac kompresory od zawieszenia samochodowego uzywany juz mozesz kupic od 300 zł np takie coś http://allegro.pl/po...2038612486.html

no własnie wyszyszczenie nic nie dało ;/ no musze jeszcze raz rozebrać i podpatrzeć cos podobnego, narazie straszne mrozy i odechciewa sie robic cokolwiek. hmm to mówisz ze ewentualnie cos takiego np od bmw mozna by założyć ?? kupno nowego odpada bo za 1000 zł to kupie siedzenie ale mechaniczne na tym pneumatyku az tak mi nie zalezy. hmmm no zobaczymy....... moze ktos jakis inny pomysł naśle :)) dzięki za podpowiedz :)

Edytowano przez Wafel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rewoluszyn    10

Z kolei ja mam problem z uciekającym powietrzem z fotela co jakiś czas trzeba je dopompowywać bo fotel max się obniża. Tak chyba nie powinno być ;) ? Gdzie tkwi problem? I jeszcze jedno pytanie trochę nie w temacie odnśnie gdzie mogę dostać nową tapicerkę na błotniki w kabinie i w jakiej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj