Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I kolejny problem - chciałem sprawdzić ew. ustawić początek wtrysku - zamontowałem na pierwszym przewodzie rureczkę kapilarną krecę kołem wszystko ładnie pięknie tylko z rurki cofa się paliwo :(   (tzn jak pokręcę tak aby ustalić w rurce jakiś poziom to ten poziom się obniża - pewnie uszkodzony zaworek na sekcji pompy)

sprawdziłem na pozostałych - jest wzorowo nie cofa się. Ustawialem też w ten sposob w innym ciągniku też nie było tego cofania  poziomu paliwa.

 

Można bez problemów ( bez potrzeby regulacji pompy) wymienić ten jeden zaworek w pompie??? - widać na schemacie że od góry się go wkłada

Opublikowano

lepiej wykręc pompe i daj do regulacji do kogoś kto ma sprzęt wydasz pare złotych a zobaczysz jak ustawi równe dawkowanie na każdej sekcji to będzie silnik chodził jak zegarek ,do tego pasuje poustawiać luzy zaworowe,a na paliwie zostanie ci to co wydałeś kilkuktotnie.

Opublikowano

Sprężarka w 3P żygała olejem. Wymieniłem pierścienie (znak TOP od góry) i dalej to samo. Zawiozłem cylinder to tokarza, pomierzył go i stwierdział, że jest równo zużyty i nie ma mowy o "jaju". W dolnej czesci tego cylindra można wyczuć minimalne zgrubienie w miejscu gdzie kończy bieg pierścień olejowy. Chce założyć kolejne pierścienie i zastanawiam się jeszce nad tłokiem ale czy on może sie zużyć? pierścienie jakoś specjalnie luzu w nim nie mają

Opublikowano

Trzeba wykonać pomiar cylindra średnicówką i sprawdzić jaki jest ubytek na cylindrze. Wymiana pierścieni nic nie da jeśli cylinder jest zbyt mocno wytarty, wtedy albo nowy cylinder, tłok, pierścienie i wszystko w nominalne albo zrobić cylindrowi szlif, nowy tłok nad wymiar i pierścienie. 

Opublikowano

no to pisałem że był robiony pomiar u tokarza właśnie średnicówką. Wkładam sam pierścień do cylindra to na zamku może 0,2mm przerwy jest więc.. gładź cylindra przez 6tys h napewno się coś zużyła ale te 0.2mm na zamku to chyba nic?

Opublikowano

Potrzebne są wartości ubytków w kilku miejscach, skąd mamy wiedzieć ile ma ten cylinder ubytku? 

Niech trochę ta sprężarka sobie pochodzi, jak się nie uspokoi to trzeba zrobić od nowa pomiar i wtedy decydować co dalej.

Opublikowano

witam,

w c-360, sprężarka zasysa powietrze, ale nie wydmuchyje tu przy tym króccu, trzeba będzie ją całą odkręcać, od pompy i pokrywę rozrządu?, czy wystarczy to górę zdjąć i wymienić?

Opublikowano

Witam,mam pytanie. Spotkałem się na jednym z forum ( nie będę reklamował ) z tezą iż oryginalny silnik C-360 można poznać po rurce od sprężarki co dla mnie jest kompletną bzdurą. Ta osoba twierdziła iż,w C360 rurka od niej wychodziła od boku,zaś w 4011 i 355 od przodu...

Ja mam od przodu i jakoś na tabliczce znamionowej mam S-4003 :) Wypowiedzcie się na ten temat :) Dodam,ze silnik z 1979 :)

Opublikowano

Kolego do kogo to napisałeś? Ja mam się cieszyć z tego rocznika? :)


Rurki  od boku w c-360 zaczęły być montowane między 1980 a 1981   kolega Up ma rację.Ciesz sie że  masz c-360 z tego roku bo one dobre jakościowo

Kolego ja mam się cieszyć? bo nie wiem do kogo to kierowałeś :)

Opublikowano

Wy googluj sobie historyczne  momenty Ursusa,Starszej daty ludzie  co mieli styczność z c-355  i c-360 bądź 3P  to wiedzą o chodzi zapytaj jeśli masz kogo,bo  w 1980 był Strajk i po tym roku  ci co składali Ursusa składali gówniarze  w moim wieku 19 20 lat   a trochę wcześniej doświadczeni pracownicy  z wiekiem 30 40 lat i pogorszyła się jakość materiałów  a o cyrkach  jakie były  przy kupnie ciągnika  i jakie wady były to nie będe mówił

Opublikowano (edytowane)

Wy googluj sobie historyczne  momenty Ursusa,Starszej daty ludzie  co mieli styczność z c-355  i c-360 bądź 3P  to wiedzą o chodzi zapytaj jeśli masz kogo,bo  w 1980 był Strajk i po tym roku  ci co składali Ursusa składali gówniarze  w moim wieku 19 20 lat   a trochę wcześniej doświadczeni pracownicy  z wiekiem 30 40 lat i pogorszyła się jakość materiałów  a o cyrkach  jakie były  przy kupnie ciągnika  i jakie wady były to nie będe mówił

Bardzo chętnie posłucham co się działo :)

Edytowane przez AdusiekGaming
Opublikowano

i ja posłucham..

Ten wpis to jest tak ogólny że ktoś kiedyś komuś coś...

co ma strajk do jakości materiałów i technologii  w tamtych czasach??

i jaki wpływ ma składnie przez 20latków na wytrzymałość materiałów które dostali z innych fabryk nota bene??

nikt nie neguje jaka była jakość produktów z lat 80tych ale napisz konkretnie, co kto zmienił zlecił że nagle od tego roku ciągniki były be

 

Opublikowano

Przepraszam bardzo post jest na temat rurki sprężarki czy historii  Ursusa? Jaki ma wpływ? A taki że składali jak popadnie byle jak  z podnośników się lało,gwiazdy felg przednich krzywo wspawane, luz na stopie korbowodowej  9 setek na każdym to jak ma silnik chodzić  jak łomocze , nie centryczność na szpilki wału koła ostatnie 2 przykłady są z mojego egzemplarza chcesz więcej wiedzieć  to zapraszam na PW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v