mateunia19

Sprzedaż Ursusa- pomoc w wycenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciągnik nie rejestrowany, nie wiadomo czy w ogóle da się zarejestrować, a jeśli da to nie z małymi problemami i nadal nie wiemy czy to jest aby 914.Jeśli komuś nie zależy na ciągniku z papierami to może i da tą cenę. Dla mnie w każdym bądź razie ciągnik bez papierów to żaden ciągnik. ;)

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzef    0

Ale posiadam wszystkie papiery do rejestracji potszebne tylko opłacić i jechać:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No ale czy to jest oryginał 914 to jakoś unikasz odp. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dużo ludzi zmienia maski i próbują wciskać kit że to jest 912, 914 z 355 robią 360 jak prędzej czy później i tak to wyjdzie na jaw, chyba że uda się trafić na "jelenia". ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzef    0

Nie to jest Ursus c-385 A jak go ściągnołem takie nalepki miał na masce a maskę sam ściołem:P

ale silnik ma nowy ZtS na korkach przed malowaniem miał nawet inny kolor niż reszta

ile mogę za niego dostać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Podnośnik też nowego typu. Masz chłodnicę oleju pod filtrem czy w misce olejowej.W dokumentach piszę jaki to jest typ.Z tego co widzę miałem taka samą wersję.

Ale taki ciągnik nie kupuję się na to co piszę w dokumentach tylko w jakim jest stanie. Ten jest w dobrym. Ile dostaniesz to się okaże od klienta który będzie chciał kupić. Jak wystawisz to się przekonasz po zainteresowaniu czy dobrą cenę wystawiłeś. Ale uważam że powinien być zarejestrowany. To że nie jest to dużo klientów odstraszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to jednak się nie myliłem :P ale szacunek że się w ogóle przyznałeś ;) trudno tak na odległość go wyceniać, być może i stan tech. jest dobry, szkoda że nie rej. ale taką cenę jak mówiłeś możesz spróbować mu wystawić, więcej nie dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Ale posiadam wszystkie papiery do rejestracji potszebne tylko opłacić i jechać:P

to trzeba było go zarejestrować a nie ktoś go kupi a później będzie miał problem z rejestracją lub wyskoczy w Wydziale Komunikacji że pojazd jest kradziony.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Zarejestruj go, koszt chyba nie taki wielki a szanse sprzedaży na pewno wzrosną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

tak dobra tylko wszystko zależy od klijenta który będzie chciał kupić ja bym go zarejestrował bo tak będą problemy bo możesz tyle nie dostać tylko za takie bez rejestracji to chodzą 18000tys. poco tracić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

nie wiem czy słyszałeś ale ostatnio służba celna szuka takich cwaniaczków co nie opłacają pojazdu po ściągnięciu z zagranicy i kary im ładne dają. Także jak nie chcesz mieć problemów to lepiej opłać póki jeszcze nikt się nie dopatrzył i zarejestruj. Bo kupiec przy rejestracji może powiedzieć że kupił bez opłat a wtedy możesz mieć nieproszonych gości w domu B) Było o tym ostatnio głośno w mediach, że sprawdzali komisy itp. i się duże kary sypały ponad 100 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

ten tego. Co do opłacania - w Wydziale Komunikacji zarządają albo dowodu opłaty albo dokumentu że jest zwolniony (nie podlega) i dopiero zarejestrują. Ja byłem w US, coś tam zapłaciłem i wydali dokument (daaawnoo temu to było). Zarejestrowałem bez problemu ale kopię umowy K-S z Polakiem co go sciągnął dalej mam w razie co by wyszedł jakiś problemu (Polak sciągnął a umowa bezpośrednio na mnie była już).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

teraz przy rejestrowaniu jakiegokolwiek pojazdu z kraju należy niezwłocznie zapłacić podatek w US. w przeciągu 7 dni od daty na umowie, jeśli się tego nie uczyni to kierownik może naliczyć karne odsetki za każdy dzień zwłoki i trzeba pisać wyjaśnienie dlaczego się nie zapłaciło. rejestrować można później nawet i za 10 lat ale w US trzeba zapłacić od razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Papier    9

Witam mam z Tatą problem

a mianowicie bedziemy sprzedawac ursusa 1224

i nie wiemy za ile i po jakiej cenie

zobaczcie na filmie ;D

Ciagnik rok po remoncie silnika i przedniego

napedu. Chodzi na dotyk stan uważam za B.dobry

naped od 80

rok 86

mtg 25077

 

Oczywiście mozliwa rejestracja ;D

http://www.youtube.com/watch?v=HkvT2zOyBQE&feature=youtu.be

Edytowano przez Papier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Ja wiem 25tys to bym dał ale na ursusa to chyba strasznie dużo chętnych nie będzie. I jeszcze ten tył spocony, słabo się to prezentuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

wystaw go tak za 27 tys zeby cos obnizyc przy negocjacjach. pamietaj ze jak bys go zarejestrowal to musisz odczekac po roku dopiero Ci go wolno sprzedac:)

i ja bym nicnie mowil o napedzie jakby ktos przyjechal :) dopiero jesli by sie sam pokapował o co biega :) bo nie kazdy takie cos wyłapie :D

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

a gdzie to tak piszą że po roku dopiero można sprzedać ciągnik od zarejestrowania? chyba ktoś ci kit jakiś wcisnął...

Edytowano przez mocher

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu82    0

no 25 też bym dał a posłuchajcie kupiłem c-360 bez papierów i czy moge go zarejestrować czy to tylko mażenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj