Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co piernik do wiatraka. ;[ Jeśli byś miał zepsutą stacyjkę i aku do wyrzucenia to byś nawet śrubokrętem nie zapalił bo aku byś miał słabe.POMYŚL CZŁOWIEKU CO PISZESZ POETO. ;[

Człowieku on pisze że mu nie pali ze stacyjki. Ja miałem to samo tylko mi tak jakby rzęził wstawiłem nowe akumulatory i mam git.

Opublikowano

Witajcie

Mam kupiłem T25 i od jakiegoś czasu gdy prubuję go odpalić dość ciężko mi to idzie, próbowałem na wyciągniętym odprężniku ale jest to samo, po wyciągnięciu odprężnika powinien lekko kręcić ale tak nie jest co się mogło podziać że nie podnosi zaworów.

Opublikowano

Może rozłączyła się dźwigienka odprężnika z tym płaskownikiem miałem kiedyś tak samo zabezpieczenie się odgięło i nie podnosiło zaworów :)

 

 

 

Sprawdzałem, zawleczki siedzą dobrze listwa się przesuwa ale nie podnosi zaworów:(

Opublikowano

Witam wszystkich i proszę o poradę

Dziś mój władek zgasł i ani rusz myślałem że się zapowietrzył ale to nie to doszedłem do tego że pompa nie podawała paliwa do wtrysków więc ją odkręciłem i co się okazało to się odkręciły dwie śruby mocujące koło zębate do napędu pompy, po odkręceniu obudowy rozrządu zauważyłem że nie pokrywają się wszystkie znaki które służą do ustawienia, podpowiedzcie mi które koło odkręcić i przesunąć aby ustawić na poszczególnych znakach koła bo mi się wydaje że to największe to jest koło pośrednie rozrządu. Jeśli macie jakiś opis do ustawiania lub wiecie jak to zrobić to podajcie.

Opublikowano (edytowane)

Wiem że są te litery bo już je zauważyłem chodzi mi o to że jak ustawię koło zębate od pompy wtryskowej na t i t czy nie przeszkadza to w którym położeniu jest tłok, bo przecież te znaki chyba jednocześnie się naraz nie pokrywają.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

Przyczynę tego bałaganu znam: jakieś 3 lata temu mechanik robił mi remont silnika widziałem jak to robił byłem przekonany że jest wszystko w porządku do wczorajszego dnia gdy odkręciłem obudowę rozrządu i zobaczyłem że znak P nie pokrywa się z drugim P jest przesunięty o jeden ząb pewnie i to było przyczyną że odprężnik nie działał i był trochę mułowaty. Jak mają wszystkie jednocześnie się te znaki zgrywać to sobie na pewno poradzę, jeszcze jutro dam pompę do regulacji i będę wszystko składał.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Witajcie ponownie

kolega "bongle" miał rację wszystkie znaki powinny się jednocześnie pokrywać, troszkę się okręciłem tymi kołami i ustawiłem wszystkie jednocześnie więc z pompą nie było problemu, a więc temat uważam za zamknięty.

Opublikowano

nie nie normalne po tym jak wyjąłeś śrubokręt nie powinien kręcić rozrusznik, a może nie wyrzuciło zapadni tej z rozrusznika, albo wina elektro wyłącznika ( zwarcie możliwe na obwodzie)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

w takiej sytuacji przydaje sie hebel .

Czy tak ciężko napisać wyłącznik? Hebel wygląda tak.

Forum niby profesjonalne, a trafiają się takie określenia, że słabo się robi. To taka ogólna uwaga, nie bierz tego do siebie.

Opublikowano (edytowane)

Ale normalnie mam prąd włączony i nie kręci dopiero jak śrubokrętem zapalam wyłącze i włącze prąd i jest normalnie ze stacyjki normalnie tylko ze czasem mi nie lapie dlatego na krotko zapalałem

 

 

Śrubokręt nie służy do odpalania ciągnika. Jeżeli wynikły z tego powodu jakieś problemy, to możesz mieć pretensje sam do siebie.

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano

Byłem ostatnio w sklepie z sprzętem do 4x4 i właśnie pytam o wyłącznik główny a sprzedawca do mnie Hebel, dodam że sprzedawca to nie byle jakiś oszołom ma duże pojęcie o tym co robi i co sprzedaje ??? Profesjonalizm wiąże się z tym że osoba postronna nie musi wiedzieć o co chodzi, profesjonalni mechanicy nie mówią pewnych nazw które są długie i zawiłe ale mają swoje własne które rozumieją i ułatwiają prace. Powiesz włącznik każdy zapyta jaki a hebel nikt nie ma pytania ...

Opublikowano

ja ci powiem tak jak ci nie kręci z kluczyka ( też tak miałem) to wziąłem kabel i podłączyłem do stacyjki to wtedy ona robi zwarcie zamiast śrubokręta. Winą tego jest taki przekaźnik który się pali i nie daje prądu wiem bo sam miałem taki problem i zakładałem temat o tym i koledzy mi pomogli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrzej2110
      Witam
       
      Mam problem z 3512. Gdy chce go odpalić z komina leci czarny dym a silnik nie chce załapać. na hol zapala. Co zrobić żeby palił z rozrusznika?? Dodam ze wtryski ma wymienione i zawory były regulowane.
    • Przez hanomag
      Mam problem z ciągnikiem CASE 956XL.
       
      Zimny silnik nie chce odpalić z rozrusznika, "na pych" odpala lekko. Gdy silnik jest rozgrzany, można go uruchomić rozrusznikiem, lecz kilka godzin później znowu nie można uruchomić z rozrusznika. Akumulator jest zdrowy.
       
      Proszę o wskazówki gdzie może leżeć problem.
    • Przez stefan312
      Witam
      Mam problem z john deere 2140, otóż gdy jest rozgrzany i go zgasze to on nie chcę zapalić. Jak przekręcam włącznik to słychać pyknięcie u góry w kabinie. Byłem już u dwóch mechaników i nic nie poradzili.
    • Przez bartas19
      Witam jak w temacie. Jechałem z prasą rolującą ciągnik zdechł i d*pa blada. elektryka ok. Pompa wtryskowa ok. Pompka zasilająca nowa a ten gnój nie chce odpalić. Jakieś pomysły????
    • Przez lordrolnik
      witam wszystkich mam problem z zetorem 5718. Problem jest taki wszystko było dobrze palił na dotyk po przywiezieniu go na lawecie zaczęły się problemy kiedy zjechałem to poszedł olej przez kolektor i teraz długo kręci i nie może odpalić proszę o pomoc .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v