Skocz do zawartości
arielo

Problem z odpaleniem t25

Polecane posty

arielo    0

witam mam problem moj rusalek nie chce zapalic a jak juz zapali to po wielu próbach pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    0

po odpaleniu pracuje ladnie ale jak go zgasze to po chwili znów mam problem z odpaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek1976    0

po odpaleniu pracuje ladnie ale jak go zgasze to po chwili znów mam problem z odpaleniem

Mialem podobnie. Tylko, ze po pierwszym uruchomieniu potrafil nawet zgasnac, i trzeba bylo reczna pompka napompowac mu paliwa zeby ponownie zaskoczyl. Tak bylo do czasu az w ogole nie chcial odpalic. Wymienilem pompe paliwowa i problem znikl. Nawet po 2 tygodniach postoju pali na kopa. Ale moze najpierw sprawdz droznosc przewodow paliwowych wyczysc ostojnik i moze przydalaby sie wymiana filtrow(u mnie w pol roku powymianie filtrow byly juz "powciagane")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

wtryski warto sprawdzić zgadza się ale to chyba nie one są problemem ale cofające się z pompy paliwo , nie ma nigdzie przecieków żeby zasysało powietrze? może pompa ma już lata świetności za sobą i domaga się remontu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    0

Wymienilem filtry paliwa wyczyscilem odstojnik i założyłem nowy rozrusznik ale teraz slabo kreci czym to może być spowodowane uprzedze że akumulator ma 2 lata i jest dobrze naładowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

Moim zdaniem to tak jak mówił kolega wcześniej ropa ci się cofa...

Albo masz gdzieś przypchaną rurkę od paliwa u mnie tak było tej zimy i ciężko miał zapalić i nie miał siły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    0

a jak napompuje ręczną pompką to nie powinien zapalić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1976    0

A sprobuj pompowac paliwo i jednoczesnie go odpalac, u mnie to pomagalo jakis czas, ale odkad wymienilem cala pompe zawsze wystarczy jeden obrot silnika zeby odpalil bez niczego. Jakby to byla wina pompy to raczej nie oplaca sie jej regenerowac, lepiej kupic nowa.Regenerowana dlugo Ci nie potrzyma (u mnie rok). Jakbys kupowal to dam Ci namiary na sklep gdzie ja kupuje czesci do wladka, maja tam tansze czesci niz w Agromie, i prowadza sprzedaz wysylkowa, mozna sie nawet z nimi potargowac o cene.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Witam panowie!!!Ja też mam t-25 i mi też nie chce teraz palić ale nie wie czemu.Robiłem pompe wtryskowa i wtryski i nie chce palić,odzywa się i gaśnie.Wymieniłem pompke zasilającą i nic nie dało,filtry też zmieniłem i wszystko powyczyszczałem,ale jak mu dam ognia do kolektora sącego to łapie za pierwszym razem i chodzi wtedy zapowietrzony ale jak go odpowietrze za pompą z tyłu to przez chwile dobrze chodzi ale jak mu po puszcze gazu i za chwile dam prawie na fulla to dalej chodzi zapowietrzony.Panowie bardzo proszę o pomoc jak najszybciej i odpiszcie jaka może być przyczyna że nie pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0

Jak on chodzi zapowietrzony to weź go upoluj, żeby nie ociekł.Ja nie rozumiem,żeby zapowietrzony ciągnik ci palił.Paliwa nie zasysa ze zbiornika moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Ale może być też coś takiego że jest rurka dziurawa i dostaje lewe powietrze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

Ale może być też coś takiego że jest rurka dziurawa i dostaje lewe powietrze??

 

Może jasne że tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Witam.Posprawdzałem jeszcze raz wszystko i była przecięta uszczelka od filtra ta gumowa i można powiedzieć że już chodzi normalnie ale dalej nie zle pali odzywa się i gaśnie.A jak bym mu zrobił dolne zasilanie z baku dało by to coś???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

A jest taka możliwość że jest złe rozruch ustawiony,bo on już mam od nowego trudności z paleniem????proszę o szybka odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Panowie pomuszcie jak najszybciej pilnie czekam na odpowiedz!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0

Ja mam problem z C-330M jak na jesieni przyjdą pierwsze przymrozki to na 1 tłoku pali przez 1 minute, od nowego tak jest 22lat. Latem nie ma problemu.

boro musisz wszystko posprawdzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Witam.Ale ja już wszystko sprawdziłem i jest wina rozruchu on już tak nowości cięszko pali trzeba ruszyć pompa ale jak w którą strone???????panowie pomuszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0

Słuchaj boro nie wiem jak w rusaku jest, bo w C-330 na przeciw pompy dekielek odkręcasz i jest tryb na trzy śruby luzujesz ich, trybem przesuwasz bo on ma podłużne otwory do regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Panowie a jest taka możliwość że pompa mu daje za duża dawke paliwa i go zalewa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1976    0

Raczej nie sadze zeby mozna bylo zalac wladka. Sprawdzales czy masz dobrze ustawiony punkt wtrysku paliwa? Z prawej strony silnika obok kola pasowego masz przykrecona taka wygieta blaszke z nacieciem, a na kole pasowym masz znaki. Odkrec przewod wysokiego cisnienia (najlepiej przy pompie) i powoli obracaj walem. W momencie kiedy pompa zaczyna podawac paliwo na wtryskiwacz to dwie kreski na kole pasowym powinny sie zgrywac z nacieciem na tej blaszce. Jesli sie nie zgadza ustawiasz to pompa odchylajac do albo od silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Witam.Zrobiłem wladka i chodzi jak żyleta ma jad i ma dużo siły.Przyczyna był zle wtrysk ustawiony i był zle rozrzad ustawiony a teraz pali na dyk za pierwszym razem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wtrysk    1

Witam.Ale ja już wszystko sprawdziłem i jest wina rozruchu on już tak nowości cięszko pali trzeba ruszyć pompa ale jak w którą strone???????panowie pomuszcie.

 

Witam

 

Odpowiadając, kąt wtrysku aby przyspieszyć należy przesunąć pompą wtryskową przeciwnie do obrotów silnika. Zaznacz aktualną pozycję (aby zawsze można było do nie powrócić) i przesuń pompą około 1 mm i zobacz czy jest zmiana.

 

Ja jednak spróbowałbym wziąć pięciolitrową bańkę paliwa i podłączyć ją do pompki zasilającej (tam gdzie jest dopływ) omijając zbiornik i filtry. Spływ paliwa także należy wstawić do bańki. Przewody powinny być przeźroczyste aby widać było czy paliwo schodzi. Jeżeli będzie schodziło , np, po kilku godzinach to usterki należy poszukiwać w szczelności pompy (np. uszkodzony zawór powrotny), pompki zasilającej (np. zaworki lub nieszczelne gniazda zaworków). Jeżeli będzie dobrze to można najpierw dołączyć do tego tymczasowego układu filtry, a potem dopiero uruchomić na zbiornikach. Ta metoda chwilkę trwa ale jest skuteczna.

 

Jeżeli będą nadal kłopoty to można się kontaktować z firmą www.hoffman.auto.pl ponieważ od wielu lat naprawiamy pompy wtryskowe i sądzę że tutaj także poradzimy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×