Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lordrolnik

Zetor kręci i nie odpala.

Polecane posty

lordrolnik    18

witam wszystkich mam problem z zetorem 5718. Problem jest taki wszystko było dobrze palił na dotyk po przywiezieniu go na lawecie zaczęły się problemy kiedy zjechałem to poszedł olej przez kolektor i teraz długo kręci i nie może odpalić proszę o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalwwe42    1

mój zetorek jak długo kręcił i nie chciał odpalić to pomogla wymiana końcówek wtrysków bo te co były to już lały. a ciepły też długo kręci czy tylko zimny? ale kręci dlugo i odpala czy wogóle nie chce odpalić

Edytowano przez rafalwwe42

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

na ciepłym od razu pali. Wczoraj to kręcił długo ale odpalił. ale dziś to kreci i nie może zapalić trochy bateria słaba muszę ją pod ładować i jutro zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

może pompa paliwowa ma jakiegoś śmiecia albo rurki przedmuchaj wszystko sprężarom bo mały paproch i nie zapali. a co do oleju to może sie śruby poluzowały mi w żniwa w 60 poluzowały się śruby to strasznie olej poszedł ale dałem nowe i jak narazie jest wszystko ok :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no przy wydechu masz śruby w głowicy jeżeli przez nie poszedł to tylko śruby sie poluzowały a jeżeli ze środka to głowica do wymiany jak mi rusek pluł olejem to wgl nie chciał zapalić i nie miał mocy to przyczyn ą było wykruszenie gniazda głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

laweta to pewnie nic nie ma do rzeczy jeżeli jutro go odpalisz to zobacz czy bardzo olejem pluje bo jeżeli tak i nie ma mocy to moja teoria jest taka ze pierścienie na tłoku do wymiany bo mają luz i przepuszczają olej a rusek ma inną budowe silnika sorka za błąd w poprzednim poście z tymi głowicami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

a mogło być tak że przy zjeżdżaniu był duży przechyl i olej poszedł przez kolektor

 

jak go jutro nie odple to będę pisał czy coś innego może zobaczę jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

wcześniej też tak przy ruszaniu trochę mocy nie miał. Ale przez to zjeżdżanie z lawety tak się zrobiło ?

a po co żeś go na tej lawecie woził ? włączasz dawkę rozruchową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

na lawecie go przywiozłem do siebie. A dawkę daje.

 

to może go źle odpalam jak możesz to napisz jak go się powinno odpalać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tego to na 100 nie powiem bo 60 tez z lawety ściągałem po dużym przechyle i było wszystko ok ale i taka sytuacja u cb mogła wystąpić podładuj jutro akumulatory i go zapal zobacz jak pracuje i czy ma moc a moim zdaniem najlepiej odkręcic kolektor wydechowy i zobaczyć czy nie pluje bo jezeli tylko olej poszedł to moment go osuszy i będzie ok a i po 10-15 min pracy powąchaj spaliny czy pachna paliwem czy olejem a i powiedz jakim kolorem kopcił wcześniej przed jazda na lawecie jak mu gazu dawałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

hehe...dajesz gaz ręczny na max , włączasz ten pstryczek na pompie paliwowej(ręczna dawka rozruchowa) z przodu na korpusie pompy - i wtedy odpalasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

no to wychodzi że zakupiłeś szrot do remontu ;)..a i jeszcze pod pompuj paliwo , bo ten typ lubi cofac paliwo

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

zaworek nawala i nie trzyma paliwa , typowe dla zetora...pompuj pompka paliwo przed odpaleniem i będzie git

Edytowano przez kozulek2
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zaworek nawala i nie trzyma paliwa , typowe dla zetora...pompuj pompka paliwo przed odpaleniem i będzie git

 

ale kolega wcześniej pisał ze przy ruszaniu troche mocy niemiał i kopci na szaro niebiesko to może byc uszkodzona choć by i jedna głowica ciężko będzie palił, troche mniej mocy ale bedzie chodził najlepiej zdjąść kolektor wydechowy i go zapalić wtedy będzie wiadome co mu jest przynajmniej takie jest moje zdanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

najprosciej to zadzwonic do poprzedniego wlasciciela i zapytac czemu go sprzedal i wtedy bedziesz wiedzial wszystko, jak kupowales pewnie zapalali cieply +pierwsza sprawa jak kupujecie ciagnik to dotknac reka silnik czy byl przepalany albo przyjechac wczesniej na miejsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam a moim zdaniem to wtryski lejom albo pompa ma zły kąt , jak by jedna głowica była szmelc to i tak powinien odpalić na pozostałych cylindrach . Zobacz jeszcze czy filtry paliwa są czyste ,spróbuj odpowietrzyć pompę , tam na górze pompy po prawej i lewej stronie ,koło rurek wtryskowych masz tam takie śruby na klucz m 8 z nacięciem na śrubokręt to je odkręć i pompuj paliwo aż dobrze się odpowietrzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

już jest wszystko dobrze dziś odpalił za pierwszym razem. Dzięki wszystkim za pomoc.

 

i przestał walić olejem. Jak by mu wszystko przeszło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Bolo77
      Witam chce kupic jakis ciagnik do 85km, do wyboru mam Ursus, Zetor lub Mtz tak cenowo do 25 tys.  Co polecacie?  
    • Przez kolo5ful
      witam szukam schematu bezpieczników do  zetora 5011
    • Przez prizmo24
      Witam
      Tak jak w temacie, mam zamiar powiększyć areał ziemniaków, a co za tym idzie rozglądam się za kombajnem. Jedyne ograniczenie to ciągnik. Niestety w c330 nie ma hydrauliki i zostaje tylko zetor 7711. Problem w szerokości opon, które nie będą się mieściły pomiędzy rzadkami. Myślałem nad Bolkiem. Bardzo prosiłbym o poradę odnośnie wyboru kombajnu.
    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
×