Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ale co maja zawory do smarowania  i do temperatury ?skoro smaruje klawiatura,dodam jeszcze ze dziwnie chodzi na wolnych obrotach tak jak by byl leko  zapowietrzony ale nie jest,albo tak jak by deliakatnie cos stukalo na wolnych obrotach tak dziwnie chodzi na wolnych obrotach no i oczywiscie kopci na bialo ni to szaro i tn dym smierci jak by nie spalal dobrze co wy na to wszystko?

 

Opublikowano

pany to jest swiezy klopot jak przyjde i go odpale to tylko sie odezwie za pierwszym razem i zaraz zgasnie i ponowne proby to tylko kreci i nie odpali i nie puszcza dyma a jak mu dam plaka to odpali ale musze mu chwile psikac po odpaleniu i po chwili chodzi sam to o co tu chodzi?co sie moglo teraz stac?

 

Opublikowano

Mam problem .  wymieniłem wtryski,  glowice , przeczyscilem wszystkie rurki  paliwowe i nie chce mi normalnie odpalić.  Jak plaka psiukam do filtra powietrza to pali , gdy przestanę to gaśnie.  Co może być nie tak ?

 

Opublikowano

Panowie niestety u mnie również pojawił się problem z odpaleniem t25. Po zimie ciągnik odpalił normalnie, wykonałem pierwsze prace, natomiast po tygodniu od ostatniego odpalenia nie mogłem go uruchomić. Pompowałem pompką i nic to nie dawało, więc poprosiłem sąsiada, aby mnie pociągnął. Niestety kompletnie nie chciał się uruchomić. Postawiliśmy go na jakąś godzinę i odpalił. Rozsiałem więc nawóz i po kolejnych kilku dniach już kompletnie nie chce odpalić. Wymieniłem filtry paliwa i pompując pompką słychać jak paliwo przelewem wraca do baku, natomiast nie dociera do wtrysków (odkręciłem przewody i jest sucho). Dziwna sytuacja, bo wcześniej wszystko chodziło tak jak powinno, a wcześniej nie dawał oznak, żeby było coś nie tak. Bardzo proszę o pomoc co to może być? 

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie remontu który muszę zrobić. Jakie zestawy naprawcze kupić, żeby jakiś czas popracować. Wynikł taki problem, że ciągnik bierze dużo oleju i kopci na niebiesko. Wymieniłem głowicę i niewiele pomogło. Wyglądałoby na to, że trzeba wymienić/ szlifować tuleje generalnie zestawy naprawcze. I teraz pytanie czy dysponuje ktoś wymiarami koniecznymi żeby zweryfikować zużycie. Chodzi o kontrolę średnic tulei, czopów generalnie wszystko potrzebne do remontu. Może tuleje da się uratować.  Nie tyle chodzi o pieniądze, raczej o materiał z którego robią teraz części. Czy wał korbowy warto szlifować czy może od razu wymieniać. Czytałem że szlifowanie jest ryzykowne.  Kolejny temat. Jak wygląda sprawa mocy bo podobno silnik D120 jest mocniejszy niż D21 mający świecę zapłonową w kolektorze i płaskie tłoki. Mam teraz stary typ czy warto przerobić silnik na nowy zakładając nowego typu tłoki i głowice. Czy zyskam większą moc? Czy na pewno nie ma innych różnic poza wymienionymi pomiędzy D21 i D120? Jakieś różnice występują w kontekście koła zamachowego. Czy są jeszcze jakieś inne? Jeżeli chodzi o głowicę to była zakładana 4 lata temu, gdy druga jest chyba od nowości (traktor jest z 1977) więc nowe części są kiepskie. Wymieniłem teraz tą nową a stara jeszcze dobra. Stąd pytanie czy przerobić na nowy typ czy brać stary?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrzej2110
      Witam
       
      Mam problem z 3512. Gdy chce go odpalić z komina leci czarny dym a silnik nie chce załapać. na hol zapala. Co zrobić żeby palił z rozrusznika?? Dodam ze wtryski ma wymienione i zawory były regulowane.
    • Przez hanomag
      Mam problem z ciągnikiem CASE 956XL.
       
      Zimny silnik nie chce odpalić z rozrusznika, "na pych" odpala lekko. Gdy silnik jest rozgrzany, można go uruchomić rozrusznikiem, lecz kilka godzin później znowu nie można uruchomić z rozrusznika. Akumulator jest zdrowy.
       
      Proszę o wskazówki gdzie może leżeć problem.
    • Przez stefan312
      Witam
      Mam problem z john deere 2140, otóż gdy jest rozgrzany i go zgasze to on nie chcę zapalić. Jak przekręcam włącznik to słychać pyknięcie u góry w kabinie. Byłem już u dwóch mechaników i nic nie poradzili.
    • Przez bartas19
      Witam jak w temacie. Jechałem z prasą rolującą ciągnik zdechł i d*pa blada. elektryka ok. Pompa wtryskowa ok. Pompka zasilająca nowa a ten gnój nie chce odpalić. Jakieś pomysły????
    • Przez lordrolnik
      witam wszystkich mam problem z zetorem 5718. Problem jest taki wszystko było dobrze palił na dotyk po przywiezieniu go na lawecie zaczęły się problemy kiedy zjechałem to poszedł olej przez kolektor i teraz długo kręci i nie może odpalić proszę o pomoc .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v