Polecane posty

snopek    0

troszkę odjadę od tematu ja mam w swoim KTMie sprzęgło hydrauliczne super sprawa B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

kolego nie hydrauliczne tylko hydrokinetyczne wink.gif . Z tego co wiem to są sprzęgła hydrauliczne ale one są stosowane w kotłach olejowych.

 

pastorek podjołeś jakąś decyzje w sprawie zakupu ciągnika bo popłyneliśmy z tematem troszkę w inna strone a zastanawiałeś się co kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Witam. Może ktoś mi tutaj odpowiedzieć na moje pytanie: ile może kosztować pierwszy przegląd zetora forterry????


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

kilka tygodni temu w tygodniku rolniczym była rozpiska ile w poszczególnych markach to kosztuje ale niestety nie pamiętam ile kosztował pierwszy ale pamiętam że wszystkie przeglądy kosztowały około 6500-7000 zł. Jeszcze jedno w sprawie przeglądów Zetora musisz pamiętać że Zetor ma zapis w książce gwarancyjnej że przeglądy musisz robić według motogodzin albo 2 razy w roku bo jeśli nie przerobisz motogodzin i nie zrobisz przeglądu co 6 miesięcy to niestety tracisz gwarancje. Tak wkopał się mój sąsiad nie powiedzieli mu tego a kupował ciągnik jesienią i przez ponad pół roku zrobił zaledwie kilka motogodzin i jak mu się popsuł ciągnik to powiedzieli mu że stracił gwarancje bo nie przestrzegał warunków gwarancji (całe szczęście że to była drobnostka jakaś rurka zaczęła mu ciec).

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnikPPL    0

Pierwszy przegląd w forterze dokładnie rok temu wyniósł mnie 1245 zł brutto z dojazdem (przegląd wykonywany w gospodarstwie) przez Toral Gostyń - wielkopolska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0028    0

  • Witam wszystkich, planuje zakup ciągniczka i zastanwaiam się między zetor proxima power 110 a New Hollandem t5.95 i pewności co do wyboru nadal nie mam. Obejrzałem dość dokładnie hollanda i powiem szczerze że jest w porządku, rewers elektrohydrauliczny, dopracowanie kabiny i wykończenia naprawde na dobrym poziomie, kilmatyzacja , jedynie co to brak zamykanego schowka w środku no i skrzynia prosta jak budowa cepa 16x16, gdyby była nieco większa, byłoby naprawdę dobrze. Półbiegi podczas pracy w polu to fantastyczna sprawa. i cena całkiem rozsądna 160 tys brutto. Mam zetora 7211 już 23 lata i ma przepracowane ponad 8,5 tys mth i nie miał żadnej poważnej awari, silnik ani skrzynia nigdy nie były rozbierane a wcale lekko nie ma, mam 30ha z czego 4ha kukurydzy i zetorek kilka lat dostaje w d*pe przy jednorzędówce. No i stąd mój sentyment do zetora zastanawiam się czy nowa proxima wytrzyma przynajmniej połowe tego czasu. Zastanawia mnie też spalanie testy z top agrar podają że holland spala nie wiadomo ile (ok.330g/mth) z kolei znajomy dealer powiedział że średnie spalanie podczas orki przy ekonomicznej jeździe powinno wynieść ok. 8l/h czyli norma. O nowych zetorach słyszałem że lubią paliwo i kiedy pracują to lubią pojeść:) no i też słyszałem że silnik oraz skrzynia zabiera dużo mocy do obsługi coś ok. 12 KM. I dodam jeszcze że cena nowej proximy power 110 w podobnym standardzie będzie wyższa i bedzie wynosić ok. 170tys. Co wiedziałem to napsałem:). Jeśli ktoś z was ma hollanda t5.95 to proszę o opinie . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

We wrześniowym dodatku technicznym do Top Agrar jest test kilkunastu traktorów - najniższe spalanie mają Case Farmall 105 U i Zetor Proxima Plus 100 ok 250 g/KWh... więc te bajki o wysokim spalaniu Zetorów to bajki. Najwyższe spalanie natomiast ma Valtra ok 330 g/KWh.

Edytowano przez tracker

Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj