Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

Ursusc385    1569

Zadzwoń pogadaj będa w okolicy podjadą sprawdza, farmtraci na tych silnikach mają obcykane.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

Bez komputera mało zrobisz bo nawet głupi czujnik temperatury będzie dawał błędny sygnał i będzie problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569

Kup se używkę z małym przebiegiem ale na perkinsie i bez ekologi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz320    5

Witam Farmtrac 80 pompa paliwowa Bosch , na czasy słychać takie strzelanie z pompy , im niższa temperatura tym problem się nasila, w lecie tego problemu nie ma 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karino25    102

Farmtrac 680 z 2021 roku. Czy ta szczelina na zdjęciu pokazana czerwoną strzałką tak powinna być? czy cała tulej wskazana strzałką zieloną powinna minimalnie pracować osiowo. To jest górne mocowanie łącznika centralnego i po zapięciu pługa zauważyłem jak dołem cały wspornik odchyla się dość mocno od korpusu podnośnika. Wcześniej tego nie widziałem jakoś. Tam jest śruba centralnie wkręcona, czyżby  coś poluzowało?

img_20240409_141225.jpg

img_20240409_141433.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569

 Mam sposób na odmulenie Perkinsa z dolnych obrotów, teraz rakieta mam zrobione u siebie i będę robił u 2 znajomych jeszcze to ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118
Napisano (edytowany)

U mnie znowu w silniku oleju dużo się zrobiło :/ 

W zeszłym roku robiłem pompę hydrauliczną bo przez nią leciało.  Ale znowu to by było?  Jest z 6 cm ponad max. Zauważyłem bo zaczęła się pocić ta obudowa gdzie miarkę się wkłada. 

Ale jakiś taki rzadki ten olej... paliwo by leciało? Ładnie odpala i pracuje...

Nic się nie stanie aż roboty porobię i jak skończę się tym zajmę?

Co jeszcze to może być innego? 

Edytowano przez maroko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19717
Dnia 10.04.2024 o 09:04, Ursusc385 napisał:

 Mam sposób na odmulenie Perkinsa z dolnych obrotów, teraz rakieta mam zrobione u siebie i będę robił u 2 znajomych jeszcze to ;)

Musowo zaprosić Cię do Wielkiej Polski 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3908
39 minut temu, maroko napisał:

U mnie znowu w silniku oleju dużo się zrobiło :/ 

W zeszłym roku robiłem pompę hydrauliczną bo przez nią leciało.  Ale znowu to by było?  Jest z 6 cm ponad max. Zauważyłem bo zaczęła się pocić ta obudowa gdzie miarkę się wkłada. 

Ale jakiś taki rzadki ten olej... paliwo by leciało? Ładnie odpala i pracuje...

Nic się nie stanie aż roboty porobię i jak skończę się tym zajmę?

Co jeszcze to może być innego? 

Ty tak serio ? Jak przybywa oleju w silniku to trzeba się zabierać za naprawę a nie pracować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569
4 godziny temu, soltys48 napisał:

Musowo zaprosić Cię do Wielkiej Polski 

Prosta robota ale lata zajęło mi dojść do tego 🫣 dziś sąsiad uruchomił ursusa po mojej modyfikacji i o wiele lepiej wchodzi na obr. Zobaczymy jak potestuje go bardziej w polu. Ogólnie co silnik to inaczej reaguje, ustawiłem go jak swojego ft bo oprócz mula z dołu kręciłem mu dawkę żeby mocniejszy był to jednak mniej dyma puszcza niż mój 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118
4 godziny temu, krzychu121 napisał:

Ty tak serio ? Jak przybywa oleju w silniku to trzeba się zabierać za naprawę a nie pracować 

Okres jest jaki jest a jeżeli to głupia nieszczelność pompy hydraulicznej to myślę, że nie zrobi to jakiegoś bałaganu. Zwłaszcza że w skrzyni ten sam olej co w silniku. Upuszczę na razie do górnego poziomy i po majówce się za to wezmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk69    10

Macie jakieś sposoby na ciężko chodzący pedał sprzęgła i urywającą się linkę w famtraci 690 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569

Tuleja smarowana? Jak nie to założyć smarowanie 

Jak jest smarowana to przedłóż delikatnie dźwignie wychodząca z obudowy sprzęgła tak jak robilo się to w c-360 tyle że tu minimalnie a różnica już będzie odczuwalna i linka dłużej wytrzyma. 

No i linka z kalamitka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1457

To jest już poprawiony przez fabrykę model, i ma masę kabiny połączoną z korpusem plecionką? Były egzemplarze, gdzie linka sprzęgła robiła za główny przewód masowy, co szybko ją wykańczało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk69    10
21 godzin temu, Ursusc385 napisał:

Tuleja smarowana? Jak nie to założyć smarowanie 

Jak jest smarowana to przedłóż delikatnie dźwignie wychodząca z obudowy sprzęgła tak jak robilo się to w c-360 tyle że tu minimalnie a różnica już będzie odczuwalna i linka dłużej wytrzyma. 

No i linka z kalamitka 

U mnie nie jest smarowana żeby założyć smarowanie trzeba rozjeżdżać ciągnik?

Edytowano przez Henryk69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569

Tak trzeba rozjeżdżac. Może też już tuleja się porostu przycierac bo nie jest smarowana częsta bolaczka, a przyciera się dlatego bo że sprzęgła dużo pyłu strasznie idzie a nie ma okienka żadnego żeby to wylatywało. Skąd jesteś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk69    10

Jak nie jest smarowana to mogę zrobić przedłużenie dźwigni? Czy nie obciąży to bardziej linki.lubelskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz320    5

Czy zmieniał ktoś oryginalne stabilizatory boczne , na te z zawleczkami, 

Zerwało mi gwint a te oryginalne są niepraktyczne , może ktoś przypasował od innego ciągnika 

Zdjęcie poglądowe 

Screenshot_2024-04-23-09-03-56-887_com.android.chrome.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569
2 godziny temu, Henryk69 napisał:

Jak nie jest smarowana to mogę zrobić przedłużenie dźwigni? Czy nie obciąży to bardziej linki.lubelskie

Odepnij cięgno od dźwigni sprzęgła co wychodzi ze skrzyni i złap za tą dźwignie i poruszaj ręką, jak sie rusza swobodnie to tuleja jest ok. jak będziesz miał duży opór przesunąć ją do tyłu i spowrotem do przodu to znaczy że tuleja się przyciera

Daleko, bo bym Ci to ogarnął bez problemu

 

7 minut temu, Mateusz320 napisał:

Czy zmieniał ktoś oryginalne stabilizatory boczne , na te z zawleczkami, 

Zerwało mi gwint a te oryginalne są niepraktyczne , może ktoś przypasował od innego ciągnika 

Zdjęcie poglądowe 

Screenshot_2024-04-23-09-03-56-887_com.android.chrome.jpg

Jak dopasujesz długość to po lekkich przeróbkach dopasujesz. Mam taki jeden w 675

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19717
56 minut temu, Mateusz320 napisał:

Czy zmieniał ktoś oryginalne stabilizatory boczne , na te z zawleczkami, 

Zerwało mi gwint a te oryginalne są niepraktyczne , może ktoś przypasował od innego ciągnika 

Zdjęcie poglądowe 

Screenshot_2024-04-23-09-03-56-887_com.android.chrome.jpg

Regenerowalem w swoim stare bo też gwinty poszły 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz320    5
1 godzinę temu, Ursusc385 napisał:

Odepnij cięgno od dźwigni sprzęgła co wychodzi ze skrzyni i złap za tą dźwignie i poruszaj ręką, jak sie rusza swobodnie to tuleja jest ok. jak będziesz miał duży opór przesunąć ją do tyłu i spowrotem do przodu to znaczy że tuleja się przyciera

Daleko, bo bym Ci to ogarnął bez problemu

 

Jak dopasujesz długość to po lekkich przeróbkach dopasujesz. Mam taki jeden w 675

A wiesz dokładnie co trzeba było przerobić bo z moich obliczeń wynika że sworzeń przy listwie jest do przetoczenia o 1-2mm ,a kula (gałka) ma  41 mm szerokości a mocowanie przy ciągniku ma rozstaw 33mm da się tyle przyszlifować kule z szerokości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj