Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

farmtrac8244    441

Panowie pytanie. Spotkał się ktoś z uciekającym powietrzem w pneumatyce w 675 czy pochodnych?Problem jest taki ,że sprężarka nabije butle ale po podłączeniu przyczepy czy wciśnięciu zaworu w gnieździe nie idzie wcale powietrze. Nie wiem czy gdzieś coś się rozszczelniło bo wczoraj na wieczór butla nabita a dziś pusta. Posprawdzane było wszystko. Coś się zrobiło ,że chwilę było powietrze i dalej brak. Dodam ,że sprawdzane bez zaciągniętego ręcznego.

@dawidursus323 tak ta sama skrzynia.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie jak się zatnie w 675Dt ten zaworek co psika to muszę walnąć młotkiem i jest dobrze a tak to sprężarka bije powietrze i od razu nie wyrzuca ale mi to nie przeszkadza i robić tego nie będę a zawsze się tak u mnie działo jak byk ręczny i się włączyło układ . Ano wężach to już nawet nie wspomnę są takie przejścia że same zagięcia i co jakiś czas jakiś jebnie od powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie  odnośnie Farmtrac 675 King z 2017 roku. Ogólnie chodzi mi o dziwny dźwięk (wycie) z układu kierowniczego. Przy większych obrotach nasila się on i kiedy kręci się kierownicą słychać jeszcze takie pukanie. Serwisanci którzy robili  przeglądy gwarancyjne  twierdzili ze one tak chodzą( ale o ich kompetencjach nie będę już lepiej mówił bo to był serwis od dealera). Ostatnio wydaje mi się że nasila się to wycie. Byłem u znajomych którzy też mają Kinga ale oni mają jeszcze ze zbiornikiem na płyn kierowniczy i u nich nie ma takiego wycia . U mnie jest już napędzany z oleju hydraulicznego.Po wymianie filtra hydraulicznego przez krótki czas trochę to wycie ucichło. Miał może ktoś podobną sytuacje albo jest jakiś użytkownik z okolic Radomia lub Puław  z takim Kingiem jak mój i można były by podjechać i zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A on nie ma przypadkiem tego dyfuzora czy jakoś tak co właśnie ma tłumić te wycie ? Bo 9120 ma a serwsianci mówili że jak tego nie było to też wyła hudraulika od skrecania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiedzmin    0

Witam szanowne Panie użytkowniczki (jeśli takie są) i szanownych Panów użytkowników! Posiadam Farmtraca 555DT około 10-u lat (od nowego) i jestem bardzo średnio zadowolony z tego zakupu z różnych powodów, rzeczy fajne przeplatają się z niefajnymi, ale o tym może kiedyś w wątku o 555. Teraz miałbym pytanie: czy wie ktoś jakie kolory ma Farmtrac (np. w oznaczeniach RAL)? Chodzi mi o modele standardowe niebieskie sprzed kilku lat, a szczególnie felgi (to jest jakaś kość słoniowa, czy coś w tym stylu, ale może ktoś wie dokładnie). Maluję sobie przyczepę i myślę, żeby pomalować felgi pod kolor felg ciągnika, przy okazji poprawiłbym te przy ciągniku, bo podrapane już, a oryginały mogą być drogie (z resztą nie wiem, zniechęciłem się trochę do dzwonienia do nich...)
PS ten niebieski też może się przydać, gdyby ktoś znał, kolor miejscami trochę blaknie

Edytowano przez wiedzmin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1568

O felgach zapomnij, bo tego nikt nie wie jaki to kolor nawet w fabryce. One przychodzą już z indii pomalowane. Najlepiej to wybierz podobny według palety ral i pomaluj na nowo wszystkie bądź na srebrno jak w większości ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Dlaczego po wyłączeniu przedniego napędu w 690 po upływie około15 sek słychać głośne stuknięcie dżieś w skrzyni jak by napęd dopiero się rozłączył idzie to jakoś wyregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak zatrzymaj się i wtedy wyłączy inaczej zęby trzymają i napęd jest włączony chyba że masz już elekto hydrauliczny to tam inna bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1568

Bo sprzęgło klowe się rozłącza, a że jest naprężenie to słychać stuknięcie. Tak jest w każdym 685 690

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
48 minut temu, zajac1 napisał:

Panowie wymieniał ktoś z was uszczelnienie w sprężarce od pneumatyki? To coś skomplikowanego? Leci mi z okolicy koła pasowego.

Kolego odkrecasz ten srebrny dekiel w kole pasowym lekka robota i na nim masz oring.  Nie pamiętam rozmiaru.  Roboty na 10 minut. Tempy pręt 12 i młotek i odkrecisz.   Gwint prawy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1568

Jakby ktoś chciał sobie moc delikatnie podnieść w farmtracu na perkinsie euro 3a - 675 - 685 - 690 samemu w ciągu kilku minut to priv 

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zajac1    56
36 minut temu, kuba3048 napisał:

Kolego odkrecasz ten srebrny dekiel w kole pasowym lekka robota i na nim masz oring.  Nie pamiętam rozmiaru.  Roboty na 10 minut. Tempy pręt 12 i młotek i odkrecisz.   Gwint prawy

 

O ten dekiel chodzi? Stąd mi właśnie leci.

@ursusc385 Chodzi o wymiane sprężyny w pompie wtryskowej?

pobrane~2.jpeg

Edytowano przez zajac1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
23 minuty temu, zajac1 napisał:

O ten dekiel chodzi? Stąd mi właśnie leci.

@ursusc385 Chodzi o wymiane sprężyny w pompie wtryskowej?

pobrane~2.jpeg

A to nie oto mi chodziło.  Tam masz uszczelkę taka jak papierowa ale to jest inna taka trochę jak by papier silikonem pokryty.  Mi chodziło o samo koło pasowe tak z czoła masz okrągły dekiel mi tam ciekło. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19711
1 godzinę temu, Ursusc385 napisał:

Jakby ktoś chciał sobie moc delikatnie podnieść w farmtracu na perkinsie euro 3a - 675 - 685 - 690 samemu w ciągu kilku minut to priv 

Duża ingerencja??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
2 godziny temu, zajac1 napisał:

No rozumiem. U mnie padł simmering prawdopodobnie w zaznaczonym miejscu. Jakby ktoś mógł opisać krok po kroku jak go wymienić to byłbym wdzięczny 

Niestety w tym miejscu nie pomogę. Ale spróbuj najpierw odkręcić te 4 śrubki powinno całe zejść do tam jest przekładnia zębata powinno to wyjść całe

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1568

@zajac1 pewna "śrubka" w pompie wtryskowej

@soltys48 jeśli masz odpowiedni klucz to 10 min roboty

Czy coś daje? W 690 z początku wykręciłem "śrubkę" do takiego poziomu jak standardowo jest w 675 to ciągnik nie miał siły się za bardzo rozpędzić czyli jednak coś daje. 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj