Nowy typ ciągnika Ja mam na starym zegarze i mój takiej kontroli niema, ale coś od skrzyni korbowej, być może sprawdź olej, albo jak masz DPF to może wzrosło ciśnienie na odmie nie wiem, najlepiej by było zapytać na serwisie
No to mówię że mam to zrobione i po hamowni wyszło 102.7km i 431Nm
U mnie książka serwisowa mówi o 11l a wchodzi równe 10 pod max. I od nowości mam zalewany 15w40 i chyba na takim zostanę
Kolego trzeba zdemontować pompę co nie jest łatwe i jeżeli nie masz praktyki to poproś mechanika bo w farmtrac-u jest z tym dużo zabawy i trzeba blokować silnik. Pompa do pompiarza zmienia dawkę paliwa, następnie zmienia się ustawienie zaworu sterujacego dawkę paliwa od ciśnienia z kolektora, następnie turbinę trzeba wziąć na stół i zwiększyć doładowanie z 0.8 na 1.2 tak jak to ma 7100dt. taka regulacja dopiero można zwiększyć moc, mamy w okolicy hamownie po zmierzeniu 102.7 KM 431 Nm
I ile to doda koni ? Próbowałeś?
Tak poradzi, ale górę z daleka widać nieniej jednak podczas jazdy na biegi M się nie schodzi nigdzie tylko podczas ruszania pod górkę. zazwyczaj do 2h. Dodam że ciągnik po zwiększeniu mocy do 100 koni z obciążnikami 180kg tył
Norma. Na 3M też to wycie występuje. A jak byś był zainteresowany szybka przebitka biegów pod obciążeniem to tak ruszam 2M potem 3M potem 4M potem sprzęgło oczywiście lewa ręką lewarek biegów na luz prawa z M na H przebitka i lewą ręką 2H i idziesz po kolei be zgrzytów często to stosuje ciągnąć dwie przyczepy dwuosiowe (2x12t Pronar)
Zmień sobie zestaw tłok+ cylinder na ten nowego typu z gumką i jednym pierścionkiem, one fajnie trzymają bo te orginalne to fabrycznie opuszczały i opuszczają