krzysiek3512

Members
  • Ilość treści

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

8 obserwujących

O krzysiek3512

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 11/16/1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    grabie / wieliczka

Ostatnio na profilu byli

1718 wyświetleń profilu
  1. krzysiek3512

    Pszenica Galerist

    U mnie również to wystąpiło w pszenżycie. Może mieć to negatywny skutek, czy raczej to przejdzie po czasie ??
  2. Dwu-strumieniowe eżektorowe polecam. Dobrze posiadać w opryskiwaczu eżektory dwu-strumieniowe i płaskostrumieniowe dysze.
  3. a w prasie 569/1 skracał ktoś kiedyś łańcuch zwijający ??
  4. Ta dźwignia z cięgnem jest o sterowania ręcznym. Czasem właśnie tak uruchamiam hamulce w przyczepie, lekko podniosę ręczny, traktor jeszcze nie hamuje, a w przyczepie już hamulce działają. Mi kolego chodzi o to, żeby zobaczyć jak to jest w innych markach rozwiązane np, NH, ZETORZE, itp. Bo w serwisie powiedzieli, że podłączenie drugiego przewodu nic nie pomoże. Chcę mieć lepsze dowody i pewność
  5. Witajcie, Chcę prosić was o radę. Problem dotyczy podłączenia zaworu sterowania przyczepą do układu hamulcowego ciągnika w Kubocie M7060. W mojej instalacji zastosowano zawór WABCO 4700152030 ( taki jak pod tym linkiem http://www.kramp.com/shop-pl/pl/744626/551881/90830/4700152030+Zawór+sterujący+przyczepy). W zaworze tym są dwa wejścia sygnałowe, sterujące otwarciem poprzez ciśnienie oleju hydraulicznego w układzie hamulcowym oznaczone jako p41 i p42. W środku zaworu znajduje się dwustopniowy tłoczek. Dobra, nie będę się rozpisywał na temat zasady działania. Konkretnie, w moim przypadku ciśnienie podłączone tylko do jednego z tych wejść p4, doprowadzone z odpowietrznika hamulca prawego koła. Drugie jest nie wykorzystane. I w tym tkwi problem, że zawór zadziała i przyczepa zacznie hamować momencie, gdy koła ciągnika już prawie ulegają zablokowaniu. Trzeba użyć stosunkowo sporej siły na pedale hamulca, by zawór zadziałał. Dochodzi do tego, że przyczepa zaczyna hamować później niż ciągnik, więc dochodzi do bardzo niebezpiecznej sytuacji, bo jeżdząc innymi ciągnikami. Zgłaszałem problem do serwisu, lecz nie dostałem jednoznacznej i jasnej odpowiedzi. Zmuszony będę chyba użyć mocniejszych argumentów, oddać to i odzyskać kasę, jeśli nie będą w stanie tego poprawić, bo jak dla mnie nie działa to tak jak należy. Tłumaczą się tym, że oni już dostają gotowy zestaw i schemat podłączenia od producenta. Proszę was o opinię w tej sprawie, a jeśli w waszych ciągnikach jest również taki zawór, to podeślijcie fotkę jak to jest podłączone. Z góry dziękuje i pozdrawiam Krzysiek
  6. Mówimy o małych z z224 ?? myśle, że 160-180/ h w zależności jak dużo zrobisz
  7. Po prawiej rocznik 97, od początku u nas
  8. TGB Orion, 2006 r, ponad 23 tys zrobione bez awarii, polecam
  9. Obecnie zbyt krótko u mnie być coś powiedzieć obiektywnego. Na razie jestem zadowolony, traktor bardzo zwinny, zwrotny, dobra skrzynia i rewers. Pochodzi trochę więcej, to się wypowiem
  10. Kubota nowa, tydzień temu odebrana. Stan na zdjęciu już niestety nie aktualny, bo 3512 po lewej już u innego właściciela
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj