xmatixxx

MTZ 82- Ustawienie zapłonu

Polecane posty

MariuszKlim    30
2 godziny temu, Lukasz3991 napisał:

 

Dzięki Wielkie! już sporo rozumiem. może pompiarz coś zepsuł bo na innej pompie nie kopcił ale nie równa praca była i teraz muszę pobawić się z tymi ustawieniami choć tego nie chcę :)

 Jeszcze małe sprostowanie.

1. czy na tych fasolkach muszę wkręcić dwie śrubki w te same miejsca w tarczy widocznej z narysowanym minus-plus, czy je mogę przesunąć np. w następną dziurkę tylko tak żeby były na przeciw siebie?

2. i ustawiając te fasolki o oczko to rozumiem ze kręcę już pompą czy jednak wałem żeby wycelować te fasolki, i z tym nadal kołkiem (trzpieniem) w kole?

Jutro jak mi się nie uda z czasem to w sobotę będę to robił i dam znać o efektach.

 

Już mam. Na ruskiej stronie jest instrukcja jak dobrze translator przetłumaczył :) https://translate.google.com/translate?hl=&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fmtz-80.ru%2Fdvigatel%2Fpravilnoe-zazhiganie-na-mtz-80-2019

spacer.png

Edytowano przez MariuszKlim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MariuszKlim    30

Ustawiłem wcześniejszy zapłon o ok 1cm na tej tarczy to już było słychać stukot metaliczny ale nadal kopcił  tylko już deko mniej,. a jak dałem późniejszy to już nie zapalił.

Stawiam że to jednak pompiarz coś źle ustawił lub taka pompa którą kupiłem razem z silnikiem D50 kopcąca. bo na poprzedniej pompie nie kopcił ale za to nierówno pracował i ropa szła do silnika przez pompę. dałem dla tego pompiarza zobaczę co z tego wyjdzie na wiosnę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj