Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kuba12345

Wymiana oleju w pompie paliwowej T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba12345    0

Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde , to ile czasu go nie wymieniałeś? tam na dole pompy przy samym przegu jest taki koreczek i nim się spuszcza, a jak wlać to niewiem


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    43

Kolego kuba12345 na górze pompy jest taka dziwna śruba na klucz 19,odkręć nią i otworem nalej oleju,takiego samego jak masz

w silniku.Na samym dole pompy jest korek spustowy,śruba 10.Tuż nad nią jest druga taka sama śruba,to korek od poziomu.

Nalej tyle by olej sie w niej pojawił,najpierw spuszczając ewentualne resztki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kuba12345    0

dzięki volvo chociaż ty dałeś jakąś sensowną odpowiedź

 

jęśli mógłbym prośić o jakieś foto obrazujące bo niechce spiepszyć pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    43

Koledzy ta fotka jest źle opisana!!!!!!!!!

Tam gdzie jest napisane że sie spuszcza olej to jest kontrolka stanu.

A korek spustowy jest od dołu!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    97

Jeżeli się pomyliłem to sory. Ale wlewu oleju napisałem na bank dobrze...

Edit..

Zaraz pójdę i zobaczę i napisze .

Edytowano przez pawel807

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    43

kuba12345 teraz jest perfekcyjnie.Najpierw spuść resztki,później nalej pod kontrolke.Wymiana co 25 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dziuba
      Witam. Chciałem pszerobic swój kultywator na agregat uprawowy co sądzicie o dorobieniu wału packera??? A moze jakas inna opcja zdjecia moze ktos ma swojego cuda 😉 pozdrawiam 
       
    • Przez Borekk17
      Kupię ciągniki c325-330  albo t25 
      mogą być do remontu bez dokumentów niekompletne itd  budżet do 6000zł  Tylko dolnośląskie
    • Przez macko25
      mam pytanie dla tych posiadaczy tego ciągnika co u was wymieniali po 600godzinach nadal tylko olej w silniku i filtry a kiedy w skrzyni?gwarancja mi sie skończyła i teraz nie wiem co robić już serwisantów nie chce kasuja jak diabli
    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie, robił to ktoś?
      Jak się do tego dobrać aby nie rozwalić niczego, mam luz na tym co jest skierowany do tyłu ciągnika i chcę to zrobić zanim rozwali ten z przodu.
      MTZ 952.3.
      Jeden krzyżak to 20-60 zł max z tego co patrzę po allegro więc tyle co nic a jak zrobię to następne 6-7 lat będzie spokój.
      A i czy jest sens wstawiania takiego z kalamitką? Bo widzę że są takowe.
       
      No i o co chodzi z tymi wałkami - od 80 zł do ponad 200zł??
    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.