Adii

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24

Polecane posty

Adii    1

Witam podczas ruszania new hollandem t5040 strasznie szarpie ;/

Jeśli ktoś wie jak skalibrować taką skrzynie proszę pisać.

Z góry dziękuję. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Spytaj się na serwisie. Teraz u mnie kalibrowali, ale podeszłem jak już to robił i początku nie widziałem. Trzymał guzik na żółwiu i 1500 obrotów na silniku. Ciągnik trochę podskakiwał a na wyświetlaczy pokazywał ciśnienie jakie ma w skrzyni.Trzymał go parę minut, ale nie wiem jak zaczynał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w instrukcji powinno być napisane. Mam Power Command'a i sam robiłem kalibracje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    38

Kalibracja w DC wygląda tak:

-najpierw trzeba rozgrzać olej w skrzyni biegów

-zgasić

-wszystko po wyłączać (klima.nadmuch...)

-zapalić trzymając "żółwia" i "zająca" na 1 biegu III zakres

-pokaże się na wyświetlaczu temp. oleju w skrzyni

-puścić "żółwia" i "zająca"

-wybrać kierunek jazdy do przodu

-ustawić obroty 1250

-zającem wybrać sprzęgło "A"

-nacisnąć "żółwia" i trzymać

-dwie ostatnie czynności powtórzyć tyle razy ile jest sprzęgieł( chyba cztery, nie pamiętam dokładnie, dawno nie robiłem)


Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    1

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Edytowano przez Adii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Kolega przed Toba opisal wszystko, tego sie trzymaj.

W trybie kalibracji ciagnik Ci nie ruszy po przelaczeniu rewersu do przodu, poza tym kolega zapomnial o zaciagnieciu recznego - ciagnik w czasie kalibracji nie moze sie ruszyc.

Nogi obok pedalow, obroty musza byc stale gdzies powyzej 1200 - komputer kalibruje sprzeglo na podstawie spadku obrotow, gdy spadaja to uznaje ze sprzeglo zaczyna lapac, stad wskazane jest wylaczenie wszystkiego co niepotrzebnie żre prąd (obciąża alternator -> silnik).

 

Raczej na jednym zakresie, bo sprzegla od polbiegu masz te same jak i rewers jest ten sam dla calej skrzyni (wszystkich biegow).

 

Poza tym wiele rzeczy jest w instrukcji, ale tak to bywa ze Polaczek najpierw sam rozkminia, chocby tydzien, a potem dopiero czyta :P


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matbog68    0

Podpinam się do tematu.

Witam gdzie w tl 100 będzie widać te ciśnienia i które sprzęgło się robi bo mam tylko ten komputer pokładowy z prawej strony.

Z góry dziękuję. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj