Adii

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24

Polecane posty

Adii    0

Witam podczas ruszania new hollandem t5040 strasznie szarpie ;/

Jeśli ktoś wie jak skalibrować taką skrzynie proszę pisać.

Z góry dziękuję. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    440

Spytaj się na serwisie. Teraz u mnie kalibrowali, ale podeszłem jak już to robił i początku nie widziałem. Trzymał guzik na żółwiu i 1500 obrotów na silniku. Ciągnik trochę podskakiwał a na wyświetlaczy pokazywał ciśnienie jakie ma w skrzyni.Trzymał go parę minut, ale nie wiem jak zaczynał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w instrukcji powinno być napisane. Mam Power Command'a i sam robiłem kalibracje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

limousine    8

Kalibracja w DC wygląda tak:

-najpierw trzeba rozgrzać olej w skrzyni biegów

-zgasić

-wszystko po wyłączać (klima.nadmuch...)

-zapalić trzymając "żółwia" i "zająca" na 1 biegu III zakres

-pokaże się na wyświetlaczu temp. oleju w skrzyni

-puścić "żółwia" i "zająca"

-wybrać kierunek jazdy do przodu

-ustawić obroty 1250

-zającem wybrać sprzęgło "A"

-nacisnąć "żółwia" i trzymać

-dwie ostatnie czynności powtórzyć tyle razy ile jest sprzęgieł( chyba cztery, nie pamiętam dokładnie, dawno nie robiłem)


Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    0

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Edytowano przez Adii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Kolega przed Toba opisal wszystko, tego sie trzymaj.

W trybie kalibracji ciagnik Ci nie ruszy po przelaczeniu rewersu do przodu, poza tym kolega zapomnial o zaciagnieciu recznego - ciagnik w czasie kalibracji nie moze sie ruszyc.

Nogi obok pedalow, obroty musza byc stale gdzies powyzej 1200 - komputer kalibruje sprzeglo na podstawie spadku obrotow, gdy spadaja to uznaje ze sprzeglo zaczyna lapac, stad wskazane jest wylaczenie wszystkiego co niepotrzebnie żre prąd (obciąża alternator -> silnik).

 

Raczej na jednym zakresie, bo sprzegla od polbiegu masz te same jak i rewers jest ten sam dla calej skrzyni (wszystkich biegow).

 

Poza tym wiele rzeczy jest w instrukcji, ale tak to bywa ze Polaczek najpierw sam rozkminia, chocby tydzien, a potem dopiero czyta :P


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matbog68    0

Podpinam się do tematu.

Witam gdzie w tl 100 będzie widać te ciśnienia i które sprzęgło się robi bo mam tylko ten komputer pokładowy z prawej strony.

Z góry dziękuję. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawid595
      Witam, mam problem w t5.95, przedni napęd nie rozłącza się delikatnie, tylko z takim szarpnięciem, najbardziej odczuwalne jest to, gdy hamujemy z dużej prędkości, puścimy hamulec i jest to uderzenie, widać po przednich kołach jak rozłącza napęd. Dodam, że nie występuje to za każdym razem.
    • Przez góralek
      Cześć. jestem na kupnie nh tl 100 z 99 roku jeszcze w kolorze czerwonym. Jakieś opinie, rady. Coś o tym silniku IVECO.
    • Przez Salamon
      Witam wszystkich , mam pewien problem z NH TL 100A , a mianowicie gdy przełączam na zakres pełzający ciągnik zacznie ruszać i po ujechaniu kilkudziesięciu centymetrów staje ,na wyświetlaczu wyświetla się napis "CP" czyli prosi o sprzęgło, lecz po wciśnięciu nic się nie dzieje. Mam jeszcze pytanie odnośnie zmiany prędkości obrotowej WOM. Ciężko sie przechodzi między zakresami ,czy jest coś co powinno się wykonać przed przełączeniem prędkości walka? (np. wciskanie sprzęgła , gaszenie traktora itp.) czy raczej to powinno bezproblemowo się przełączać bez dodatkowych czynności. 
    • Przez bluemaster223
      Witam mam problem z moim T5050. Zauważyłem, że tylny TUZ nie pozostaje w tej samej pozycji i opada. Może jakieś uszczelki przeciekają lub główny zawór hydrauliczny pod kabiną jest uszkodzony. Czy masz pojęcie, co to może być, lub czy kiedykolwiek miałeś ten sam problem? dzięki
    • Przez damiano2007
      Witam
      Jestem posiadaczem ciągników NH t5060 (107km) t5030 (78km)
      Chciałem podnieść moc w tym słabszym ponieważ prasując słomę pod górkę muszę redukować bieg na dobijaniu bo go strasznie muli. Ewidentnie brak mu mocy...
      Chciałem, żeby zrobiła chipa firma z Opola (jeżdżą po całej Polsce) ale odpisali mi takie coś:
       
       
      Silniki są te same z tym, że ten duży ma intercooler dodatkowo. Zależało by mi na przyroście około 78+12=90
       
      Mógłby ktoś poradzić jak go wzmocnić, ewentualnie dać namiary na jakiegoś na prawdę dobrego magika z okolic śląska/ świętokryszkiego/małopolski?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj