Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

pompa wtryskowa belarus 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

mam belarusa 952 w metalu teraz sąsiad kupił takiego samego i niby wszytko to samo a różnią się pompami wtryskowymi on na pompie ma tabliczke znamionową i są ruskie napisy i pisze made in belarus a ja mam taką samą tabliczke znamionową ruskie napisy i made in czech republick te pompy na wygląd są całkiem inne nawet smarowanie jest inne on ma wlew oleju i wylew a jak nic takiego nie mam tylko wężyk który idzie od bloku z olejem i ją smaruje

 

jak to możliwe ze w dwóch takich samych traktorach dwie różne pompy

 

traktory są identyko

 

jakie wy macie w swoich prosił bym o zdjęcia

Edytowano przez audi80b4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Ja mam czeska w swoim 920 a w tym samym czasie co ja kupował jeden gość z okolicy takiego samego i ma białoruską pompę. Na czeskiej pompie jest bardziej ekologiczny (euro 1)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

GoodFarmer    27

Niby to samo podaje instrukcja co do mocy. Nie mogę się wypowiedzieć na ten temat bo bym musiał pojeździć tym drugim aby coś wyczuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Mylisz się. Jest to silnik D-243s. Euro 2 jest w wersjach z turbo i intercoolerem. http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=3080 Tutaj masz wyróżnione modele i silniki w nich stosowane. Modele z indeksem "s" mają czeską pompę wtryskową inne wtryskiwacze i parę pierdół. Ja mam model 920.2 a euro 2 jest w 920.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

a ja dziś spojrzałem i na moim 1025 bez żadnej . pisze na pompie czech republic. a wiadomo że czeskie więcej paliwa dają :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
×