Zaloguj się, aby obserwować  
benek79

udzwig ursusa 1614

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
benek79    16

mam pytanie,jaki udzwig ma ursus 1614?mam problem z podniesieniem pługa o wadze 1.5 tony czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Nie powinien mieć problemu z tym pługiem.

Obecnie produkowany 1614 ma udźwig wynoszący 5500kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

jak masz pompe 19stke to ma udzwik 4,5t a jak wzmocniona pompa 25 to ma 5,5 tony udzwik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

To o pompach można między bajki włożyć, 1614 ma na cięgnach ok 4 ton udźwigu. Zwiększenie udźwigu jest zasługą dodatkowych siłowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

ale jak pompa słaba to i na cięgnach nikski udzwig.coś ci sie zrabało w ciągniku skoro nie moze podniesc


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    16

podnosi tylko strasznie powoli zaznaczam ze mam jeden siłownik pomocniczy.pompa nowa ,tłoczysko tez rozdzielacz po regeneracji.odjołem jedna skibe i wszystko jest ok. co jest grane bo sam juz nie wiem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

benek79 pewnie masz utawiony podnośnik na regulację ciśnieniową i dlatego tak wolno ci podnosi ;) . Wiem bo miałem tak w U-1134

 

1614 zresztą tak jak inne ciężkie ursusy ma udźwig podnośnika bez siłowników wspomagających ok 3t , z 1 siłownikiem 4125kg, a z dwoma 5500kg.

Sposobem na zwiększenie udźwigu jest zastosowanie siłowników wspomagających o większej średnicy takich jak ma np. U-1734

Wydatek pompy wpływa jedynie na szybkość podnoszenia podnośnika, a na jego udźwig ciśnienie :) , ale im większy udźwig podnośnika przy tej samej pompie to tym wolniej będzie się on podnosił <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Ursus 1614 ma regulację podnośnika pozycyjną, mieszaną, siłową i ciśnieniową i może właśnie masz ustawiony podnośnik na ciśnieniową przez co powoli ci podnosi duże ciężary. Jeśli tak to sprubuj przestawić na pozycyjną ;) i odpowiedz czy pomogło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ngdy nie slyszalem o pozycji cisnieniowej . NA czym mialaby ona polegac?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

Tak musisz przestawić na ciśnieniową wtedy napewno podniesie o ile wszystko jest w porządku z tymi regulacjami


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

masz taka dzwignie w kabinie przy podnosniku z tyłu i jak masz ją na samym dole ustwaioną to masz cisnieniowe jeden wyzej siłowa, potem mieszaną a jak do samej góry podniesiesz ja to bedziesz miał pozycyjną, ja urzywam tylko pozycyjnego bo na innych mi 5cm nizej podnosi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Rozmawiacie Panowie o podnośnikach a ja mam problem w odwrotną stronę podnosić podnosi, ale wolno opada. Nawet na gorącym oleju wolno przy małym obciążeniu belek jest o irytujące nie wspominam zimnego oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdcrisis    0

cześć a ja mam pytanie czy w Ursusie 1614(rok 92) mozna by bylo zwiększyć udzwig do np 7 ton tak jak np w ursusie 1934??albo wlozyc caly podnosnik z 1934 do 1614? ? zalezy mi na tym bo mam ciezki agregat uprawowo-siewny (rabewerk+ amazone D7) i naprawde ma ciezko i musze wymieniac pompe co 8miesiecy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mangusta    0

LESZEKD moim zdaniem jesli wolno ci opuszcza to mozesz miec przykrecony zawor na hydraulice.ten zawor dziala w ten sposob ze podnosisz sprzet do gory i zakrecasz zawor ktory nie pozwala tlokowi opasc i mozesz smialo robic pod podniesionym sprzetem przy zgaszonym silniku.kiedys przy u-385 mialem cos takiego i niepotrzebnie sciagalem hydraulike.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

za siedzeniem takie pokretełko pokrec i zobaczysz w jedną strone zakrecasz i kaplica nic nie opuści w drugą odkrecasz i im bardziej odkrecisz tym szybciej opusczał bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe to u mnie chyba ktos go odkrecil bo kiedys Kos cala noc wisial w potietrzu a nagle ktoregos dnia po 5 minutach jest juz na ziemi.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj