Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Zolwik1990

MF 3085-Problem ze skręcaniem kołami.

Polecane posty

Zolwik1990    1

Witam mam problem, ciężko jest skręcić kołami w moim mf3085. Skrzynię mam zalaną agrolem i jest trochę mało oleju. Olej wymieniany ponad 2 lata temu. Jak dodam gazu, na wysokich obrotach to jeszcze jak cię mogę. Ale na niskich jest po prostu bardzo ciężko skręcić. Czy ktoś sie z takim czymś spotkał? Jeżeli tak to proszę o odp. Dodam tylko ze podnośnik i siłownik jak np. kipuję przyczepą to bez problemu tylko to skręcanie mnie wkurza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartek72511    41

Kolego czego Ty tam nalałeś, Ty się ciesz że w ogóle jeszcze Ci ten ciagnik jeździ. Ten olej to do ursusów a nie do tych maszyn, tutaj musisz bp, fuscha albo inne dobre firmy a nie taki syf. Filtry i olej wymień jak najszybciej, może sie na tym skończy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Nie mówicie, że Agrol to syf bo kwestia jeszcze jaki to jest. Agrol U się do tego ciągnika nie nadaje, ale Agrol STOU PLUS już tak.

3085 ma chyba też filtr od wspomagania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Kolego czego Ty tam nalałeś, Ty się ciesz że w ogóle jeszcze Ci ten ciagnik jeździ. Ten olej to do ursusów a nie do tych maszyn, tutaj musisz bp, fuscha albo inne dobre firmy a nie taki syf. Filtry i olej wymień jak najszybciej, może sie na tym skończy.

 

Po co przepłacać za markę. Parametry oleju muszą się zgadzać i cała filozofia ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

To ciekawe dlaczego koledze takie coś się dzieje. Parametry to nie wszystko, gdyby tak było to nikt by nie kupował tych droższych olei bo to by było bez sensu. No ale każdy ma swoje filozofie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

A skąd mam to wiedzieć ?

Samych agroli jest kilka rodzajów, a nie wiemy, którym zalał, czy hydraulicznym czy przekładniowym.

Ja uważam najważniejsze są parametry, a za markę niech bogaci przepłacają. Wiadomo, że jakiegoś dziadowstwa '' no name'' z np z LIDL'a bym nie zalał.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990    1

Dzięki za inf. a gdzie niby jest ten filtr od wspomagania???

Mój mf3085 jak jet zimny olej to jest nie najgorzej, ale jak się rozgrzeje to jest jest bardzo cięzko skręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

niema filtra do układu kierowniczego jest główny pod kołem tylnim ja stosuje HV 46 tak zalecili jak kupowałem pompy zespolone <główne>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    436

A do czego Kolega tak ochoczo stosuje HV w ferdku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2
niema filtra do układu kierowniczego jest główny pod kołem tylnim ja stosuje HV 46 tak zalecili jak kupowałem pompy zespolone <główne>

jak nie wiesz to nie pisz sa 3 filtry w MF głowny od wspomagania i jeden w bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorakw    0

ja bym proponował manometrem pomierzyć ciśnienie. Moze pompa juz jest słaba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

to zrobiłem screen z mojego katalogu

 

1 Filtr wspomagania jest tutaj http://zapodaj.net/8a5cd00277af.jpg.html'>http://zapodaj.net/8a5cd00277af.jpg.html wymienia się tylko ten wkład oznaczony 4

 

2Filtr główny łatwo go znaleźć http://zapodaj.net/8a5cd00277af.jpg.html oznaczony 21

 

3 ten o tym którego nikt nie zmienia raczej http://zapodaj.net/f515c5a9e555.jpg.html'>http://zapodaj.net/f515c5a9e555.jpg.html oznaczony 53 o wyglądzie http://zapodaj.net/f515c5a9e555.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ariss fakt kiedys go wymontowalem i zanioslem do grene to nawet nie wiedzieli skad ja z mf to wyrwalem a przeciez nawet w mf 255 jest w tym samym miejscu. ja przeplukiwalem ropa to powiem wam ze syfu troche w nim sie nazbieralo.

ps moze wiecie kto ma do sprzedania jedno sekcje do mfxx bo ja mam tylko 6 gniazd a dobrze by bylo przy pracy z belarka zeby ta 4 para gniazd byla oczywiscie chce kupic z linka ta co idzie do kabiny. jesli ktos cos gdzies to prosze pisac.

cena maks do 1tys.zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sapacz    0

Pompa pompa pompa........

na zimnym daje się kręcić na ciepłym nie

pompa pompa pompa

Nie czepiał bym się filtrów i Agrolu U(jeźeli taki zalałeś) który spełnia specyfikację MF i mam zalanego nim MF-a od roku i nic!! Co więcej znajomy ma ten olej w JD 3040 i zgadnijcie co........ nic się złego nie dzieję!!

 

pozdr602

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2
ariss fakt kiedys go wymontowalem i zanioslem do grene to nawet nie wiedzieli skad ja z mf to wyrwalem a przeciez nawet w mf 255 jest w tym samym miejscu. ja przeplukiwalem ropa to powiem wam ze syfu troche w nim sie nazbieralo

 

jest jak narazie tylko u korbanka ja tez wyczyściłem i go z powrotem wmontowałem bo kosztował więcej niże ten 2 wcześniejsze razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez tay29
      witamw zime przestało poprawnie działać wspomaganie w fendzie 310lsa 86r. wczoraj wymieniłem pompe hydrauliczną na nową oryginalną jak kazał mi zrobić "mechanik". niestety problem dalej wystepuje. czym moze być to spowodowane ?
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez maslo200
      witam mam problem z 60  na początku  pluł olejem jak kupiłem zmieniłem olej na nowy i był spokój  teraz znowu zaczął pluć olejem  do tego  po spuszczeniu płynu z chłodnic był tłusty   jeżdżę na wodzie teraz i za każdym razem widać olej w wodzie   do tek dmucha strasznie pod korka oleju  ciągnik jestr troszkę tak jak by słabszy ale  nie wiem czy to wina uszczelki czy głowicy  a może pierścienie co wy  o tym myślice  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.