ariss

Members
  • Ilość treści

    800
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O ariss

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.01.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnio na profilu byli

7461 wyświetleń profilu
  1. przecież bardzo łatwo zmierzyć bicie felgi, myślę że to nie zależy od modelu czasem się zdarzy raz na 100 ciągników lub rzadziej
  2. rozgrzewanie oleju najlepiej wg mnie wykonać przez wąż w jednej sekcji od hydrauliki zewnętrznej, czasem trzeba i kręcić kierownica i wsadzić karton przed chłodnice. Zależy od temperatury zewnętrznej i typu ciągnika. Temperatura oleju dla kalibracji jest konkretnie podana w literaturze i jest różna dla poszczególnych modeli. Nie wiem po co się nad tym rozwodzić
  3. siłownik od kierowcy Ci padł i dlatego się nie blokuje. Co do rewersu to można bez sprzęgła
  4. zobacz czy masz światła od stopu jeśli nie to na 100 procent bezpiecznik
  5. klimatyzacji nie robi czy naprawia się na dobijaniu czynnika tak tylko coś można szybko popsuć. Każdy producent podaje dokładnie ile czynnika i oleju trzeba nabić i następnie sprawdzić ciśnienie. Jeśli się nie zgadza to jest gdzieś problem zapchany osuszacz, zawór rozprężny itp. W tym modelu to akurat 1300g a ciśnienie to między 15 a 20 bar po stronie ciśnieniowej
  6. z piskami to może nagraj bo tak to wróżenie z czapki opcji jest dużo. No zajrzeć do kabli za tym słupkiem
  7. rewersy w 30 też padają ostatnio w rok z trzy wymieniłem, a jak to w każdej 30 warto zajrzeć za prawy słupek
  8. często wyrzuca ten błąd? Bląd związany z rewerserem trzeba by zobaczyć czy dobrze przełącza w adresach, a co do pisku to jest przy tym jakieś szarpnięcie ?
  9. w szynę masz od dołu czujnik paliwa i jedynie zawór zwrotny od góry, mi chodzi o zawór na pompie wtryskowej brązowa wtyczka 2 pinowa a sam zawór na dwa imbusy wkręcony. Nowy zawór zależy od numeru pompy wtryskowej
  10. filtry, sprawdzić sitko w baku i wymienić zaworek z pompy tylko na ten najdłuższy najnowszy model to problem zniknie
  11. czyli najbliższy serwis to kuhn
  12. wyciągasz wał razem z tłumikiem tak jest w tym wypadku bo śruby są od strony koła zamachowego
  13. może pomierzyć ciśnienia na systemie i na kierowaniu?
  14. pomaga podniesienie silnika do góry delikatnie. W tym modelu to akurat ciężki przypadek wymienić ten tłumik
  15. Trzeba zmienić wartość w sterowniku w bif 28 z 0 na 2
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj