ariss

Members
  • Ilość treści

    812
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O ariss

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.01.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnio na profilu byli

7558 wyświetleń profilu
  1. na tym 1 polbiegu jedzie tak samo szybko jak na 2? a na wyświetlaczu zmienia z 2 na 1 i później w górę na 2? czy na tym 1 w ogóle nie startuje?
  2. już nie raz tak miałem ze przód wariowal u trzeba było czujnik wymienić tylko cały a nie sam potencjometr, a ta nieszczelność to gdzie ma być?
  3. dojdziesz tam tylko od góry, odkrecasz blachę od ramy na której jest chłodnica dwie śruby z przodu dwie z tyłu, odkrecasz do góry po dwie na stronę sruby ósemki od stelaża, najlepiej odkręcić jeszcze wiatrak i ponosisz broszka blache od przodu i wkładasz deskę do bezpieczeństwa i można działać
  4. np Agro eco Power Czesi jeżdżą po całym kraju i robią, tak w nawiasie nie cytuje się poprzedniego posta i po co pisać w kilku tematach
  5. a jak się podniesie po odpaleniu to mało pracuje na silownikach i jest sztywny? To trzeba po pierwsze sprawdzić ilość azotu w akumulatorach. W żadnym wypadku coś wypinac jeśli to nie pomoże to trzeba wykonać kalibracje czujnika położenia
  6. lepiej przez komputer bo widać czy zmieniają się wartości a zawór to raczej będzie do wymiany
  7. trzeba skalibrować zawór ciepło zimno i kierownice rozdziału powietrza
  8. weź wąż co idzie z zbiorniczka od płynu i wsadź go do butelki z wada jeśli pojawią się pęcherzyki powietrza to uszczelka, a chłodnice spalin to z lewej strony silnika na wyjściu z chłodnicy spalin na śruby 8 jest taka pokrywką co zmienia kierunek przepływu spalin z chłodnicy na rurę co idzie na drugą stronę silnika zobacz czy jest sucho czy tam obklejone od płynu nie ma
  9. przecież bardzo łatwo zmierzyć bicie felgi, myślę że to nie zależy od modelu czasem się zdarzy raz na 100 ciągników lub rzadziej
  10. rozgrzewanie oleju najlepiej wg mnie wykonać przez wąż w jednej sekcji od hydrauliki zewnętrznej, czasem trzeba i kręcić kierownica i wsadzić karton przed chłodnice. Zależy od temperatury zewnętrznej i typu ciągnika. Temperatura oleju dla kalibracji jest konkretnie podana w literaturze i jest różna dla poszczególnych modeli. Nie wiem po co się nad tym rozwodzić
  11. siłownik od kierowcy Ci padł i dlatego się nie blokuje. Co do rewersu to można bez sprzęgła
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj