Skocz do zawartości
piotrb14

chłodnica oleju MTZ Belarus 1025

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrb14    188

Witajcie. Chciałem się Was zapytać czy ten model posiada chłodnicę oleju?? Bo jakoś patrzę i nie widzę żadnej rurki która idzie od chłodnicy do silnika. A jeśli jest to proszę o sprecyzowanie miejsca w którym się znajduje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    761

Przed chłodnicą masz szereg spirali czyli rurek tworzących chłodnice olejową, zajrzyj przez przednią atrapę i zobaczysz ją na pewno


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188
(edytowany)

zaglądałem i u mnie czegoś takiego nie ma ja mam belarusa 1025 nowego a ty?? mógłbyś zrobić tego zdjęcie i zamieścić tu byłbym wdzięczny

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michufarmer    21

A czasem chłodnica oleju i płynu chłodzącego nie jest jedna tylko oddzielona jedna od drugiej?

Wydaje mi się, że tak może być.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188
(edytowany)

dziś się przyglądałem i bardzo nic nie widziałem yaho zrób fotkę i wstaw, a według ciebie jak mogą być oddzielone od siebie?? a moze gdzieś jest jeszcze 1 chłodnica/? nie ma żadnych rurek spiralnych. o to potwierdzenie w zdjęciach

 

 

http://img153.imageshack.us/i/aaaaaaebf.jpg/

http://img820.imageshack.us/i/bbbbbbby.jpg/

http://img219.imageshack.us/i/cccccccu.jpg/

http://img806.imageshack.us/i/dddddddo.jpg/

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188
(edytowany)

dziś się przyglądałem i bardzo nic nie widziałem yaho zrób fotkę i wstaw, a według ciebie jak mogą być oddzielone od siebie?? a moze gdzieś jest jeszcze 1 chłodnica/? nie ma żadnych rurek spiralnych. o to potwierdzenie w zdjęciach

 

 

http://img153.imageshack.us/i/aaaaaaebf.jpg/

http://img820.imageshack.us/i/bbbbbbby.jpg/

http://img219.imageshack.us/i/cccccccu.jpg/

http://img806.imageshack.us/i/dddddddo.jpg/

 

jestem pewny że ta chłodnica oleju gdzieś jest tylko gdzie ona jest usytułowana w tym modelu a może jest wbudowana w środek chłodnicy??

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    414

d6bd3dc15b6f52a4ac0b381696e714c7.jpg

 

To jest chłodnica oleju,montowana jest z przodu chłodnicy ,jeśli czegoś takiego nie widzisz z przodu chłodnicy, to znaczy że po prostu nie masz chłodnicy ,bo w innym miejscu być nie może ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

Witam

Na zdjęciu nie było dokłanie widać jaki masz filtr oleju ale pewnie masz puszkowy.jak tak to pod nim jest tak zwany wymiennik ciepła<woda przepływa i chłodzi olej.jest to niewielkie, grubości około 5 cm,i wygląda jak druba podstawa filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188
(edytowany)

a tu się mylisz bo być musi bo by się ciągnik grzał z turbem a się nie grzeje. A z kąd masz taką pewność że nie ma?? Badi dzięki za informację sprawdzę to tak jak mówisz właśnie mam taki filtr puszkowy. Ale widziałem że np belarus 952 ma taką chłodnicę spiralną taką jak przedstawił kolega na zdjęciu powyżej. Dlaczego takiego czegoś nie zastosowano tu?/ i które rozwiązanie jest lepsze??

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

U mnie w 1025.3 nie ma chłodnicy oleju jest tylko wymiennik ciepła i wnioskuje że u Ciebie może być podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

pewnie tak. zrobili tak pewnie bo chłodzenie rurkami nie było takie dobre i rurki mogły się zapychać z czasem. I tu znalazłem kolejną odpowiedź na nurtujące pytanie. Dzięki badi wielki szacunek odemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

a tu się mylisz bo być musi bo by się ciągnik grzał z turbem a się nie grzeje. A z kąd masz taką pewność że nie ma?? Badi dzięki za informację sprawdzę to tak jak mówisz właśnie mam taki filtr puszkowy. Ale widziałem że np belarus 952 ma taką chłodnicę spiralną taką jak przedstawił kolega na zdjęciu powyżej. Dlaczego takiego czegoś nie zastosowano tu?/ i które rozwiązanie jest lepsze??

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/261491-belarus-9202/

U mnie takiej chłodnicy oleju silnkowego w 952.4 nie ma, a ten ewentualny wymiennik ciepła to gdzie jest dokładnie, bo nie można zrozumieć za bardzo z postów powyżej??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Wymiennik ciepła to taki mały bloczek pod filtrem oleju silnikowego, bo z tego co piszesz wynika że masz prawie napewno puszkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xyzab    0

potrzebuje informacji czy w białorus jumz musi byc koniecznie chlodnica oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.