Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Sprawdź ciśnienie na cylindrach, następnie czy jest dobrze ustawiony kąt wtrysku, oraz wtryski,

Miałem podobnie, u mnie okazało się brak kompresji na cylindrach 

Opublikowano

witam panowie mam klopot zrobilem silnik w t-25 ale cos nie bardzo to chodzi tak dziwnie stuka jak by zawor sacy walil w tloka i sie bardzo grzeje silnik i ma duza temparature i kolektor sacy jast bardzo goracy i prosze o pomoc bo to bardzo pilne dodam jeszcze ze byl robiony caly silnik rozrzad tez i byly sciagane wszystkie kola zebate  i pompa wtryskowa tez powiem tylko to ze pali na dotyk czyli niby jest dobrze i tak delikatnie na nabiesko  czy tak na siwo kopci prosze o pomoc

Opublikowano

Taki problem mi się pojawił. Układ paliwowy bez baku wyczyszczony ,przedmuchany ,nowe filtry. Po przelaniu całego układu pompką ręczną ,odpowietrzeniu pompy wtryskowej ,ciągnik działa dopóki jest paliwo w pompie wtryskowej. Potem gaśnie i znowu trzeba odpowietrzać pompę wtryskową i znowu działa dopóki jest paliwo. Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje ? W czasie pracy na powrocie do baku leci samo paliwo bez powietrza a mimo to  pompa się zapowietrza.

Opublikowano
22 minuty temu, dsbh napisał:

Taki problem mi się pojawił. Układ paliwowy bez baku wyczyszczony ,przedmuchany ,nowe filtry. Po przelaniu całego układu pompką ręczną ,odpowietrzeniu pompy wtryskowej ,ciągnik działa dopóki jest paliwo w pompie wtryskowej. Potem gaśnie i znowu trzeba odpowietrzać pompę wtryskową i znowu działa dopóki jest paliwo. Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje ? W czasie pracy na powrocie do baku leci samo paliwo bez powietrza a mimo to  pompa się zapowietrza.

Prawdopodobnie pękła sprężyna tłoczka podającego paliwo. 

Opublikowano

W międzyczasie padł rozrusznik także nie było jak tego sprawdzić. Więc tak ,wykręciłem te dwa zaworki w pompce ,wyczyściłem i włożyłem z powrotem bo te nowe sprężynki jakieś takie słabe z wyglądu i działa. W zasadzie też została mi do sprawdzenia ta pompka po przejrzeniu układu kilka razy ale wolałem zapytać a miałem też "propozycje"  nie czekać tylko od razu zawozić pompę do pompiarza. Jeszcze jedno pytanie  ,jak sobie radzicie z odpowietrzaniem pompy wtryskowej ? Bo ten kto wymyślił taki odpowietrznik powinien chyba Nobla dostać.

 

Opublikowano

Ja odpowietrzam na filtrach nad pompą i problemu nie ma. Dodatkowo popuszczam rurki wtryskiwaczy i kręcę rozrusznikiem dopóki nie pójdzie paliwo. Po tym tylko obrót i pali. Warunek to szczelne zasilanie od zbiornika do pompki żeby nie zaciągał powietrza. Za pompką już jest nadciśnienie to w razie czego będzie się tylko pocić i łatwo to zlokalizować.

Opublikowano

Ja tam się nie bawiłem w żadne podkręcanie przewodów tylko przepompowałem ręczną pompką i na rozruch z wyciągniętym odprężnikiem i tak przez chwilę aż zaskoczył, grunt to sprawny rozrusznik i zdrowy aku .

Opublikowano

To u mnie tak nie chciał musiałem odpowietrzyć pompę wtryskową. A gdyby tak do tej śruby odpowietrzającej dospawać ze dwie nakrętki na górze ,tak żeby można kluczem oczkowym się dostać ,zdało by to egzamin ?

Opublikowano

Witam mam pytanie posiadam pompę z odkręcanym kołem po odkreceniu jest stożek z wyciećiem na klin  czy jest możliwa zamiana napędu pompy  z zebatki na to koło rusek z lat 90

Opublikowano

na ostatnie pytanie pojęcia nie mam :) a odpowietrzanie ruskanastepuje samoistnie przez śrubkę od przewodu przelewowego na filtrach paliwa. Ona ma maly otwór od średnicy którego zależy czy sekcja pompy wtryskowej dostaje odpowiednie ciśnienie od zasilającej oraz czy nadąża się odpowietrzać choćby z powietrza z piany zassanej w zbiorniku gdy jedziemy po dołach i nawet idealnie szczelny układ paliwowy nie uchroni przed jakimiś ilościami powietrza w przewodach zwłaszcza przy małych ilościach paliwa w zbiorniku. Średnica tego otworka to skala milimetra (nie mierzyłem) ale w sprawnej instalacji jest ten mechanizm wystarczający aby niczego nie odkręcać a tylko pompować czy to ręczną pompką czy rozrusznikiem na odprężniku. Jeśli samo pompowanie nie pomaga to coś jest nie tak.

Opublikowano

Możesz podać cenę takiej usługi i czy dają  gwarancję na remont ? Pisałem w innym temacie,w pobliskim sklepie ,pompa regenerowana na wymianę koszt 350 zł i 8 miesięcy gwarancji.

Opublikowano

Też rok temu płaciłem 350 tylko słabo mu to poszło zbyt duża dawkę paliwa ustawił i kopcił przy obciążeniu i dzwoniłem do mechanika kazał zmniejszyć dawkę ale teraz przydałaby się profesionalna ustawka


Bardzo dziękuję za pomoc

Opublikowano

Witam. Mam taki problem.pompa wtryskowa jest po regeneracji,wtryski nowe filtry wszystko jest nowe zbiornik wyczyszczony i sie nie zapowietrza ciagnik.jest zrobiony remont kapitalny a teraz opis problemu. Odpalam ciagnik po dluzszym postoju. Pochodzi ok. 4-5min i gasnie.i moge go od razu zapalic i znow pochodzi 2 minuty i tak non stop. To sie dzieje dokladnie kiedy chodzi na wolnych obrotach i doda sie gazu na chwile do 1400 obr. Obroty zwalniaja nie ma reacji na gaz na pompowanie pompka reczna paliwa takze. Wymienilem zaworki przy popce paliwa oraz ten z tylu cisnienia jednak bez zmian. Moge cos jeszcze sprawdzic oprocz oddania tej pompy do regeneracji . Nie zrobila nawet 1 mtg ...

Opublikowano

u sąsiada gdzie łapie powietrze doszliśmy dopiero po wymianie przewodów na przezroczyste zwłaszcza przelewowego do zbiornika.
Objawy wskazują na niedostatek paliwa na sekcji wys. ciśnienia.
co ja bym robił w tej sytuacji? Próbował bym podać paliwo z jakiegoś - nie wiem - kanisterka lub butelki prosto na pompkę z pominięciem nawet filtrów, przynajmniej od tego bym zaczął.

Opublikowano

Mam przewody przezroczyste wszystkie opaski nowe zadnego pecherzyka powietrza. Jak ciagnik zgasnie odrazu zapala z polobrotu nie ma zadnego problemu wchodzi na obroty 1000-1200 i trzyma az znow sie to nie stanie.

Opublikowano

Wymontuj tą pompę i zawieź im to z powrotem żeby to zrobili jak się należy bo coś ewidentne spiep****i. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v