Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to w jajo cię zrobił.Odebrać musi bez problemów jeżeli jest wadliwa to łaski nie robi.Kiedyś gościowi kupowałem oryginalną od władka założyłem a władek nie z zagadał.sekcja byłą walnięta bo jak popuściłem przewody to ropa sadziła ale nie miała siły wtryskiwacza ruszyć.Zaniosłem do sklepu a babka do mnie że nie odbierze bo była zakładana.A ja do niej że pompę kupiłem chyba do ciągnika a nie do oprawienia w ramkę.Oj posypała się łacina.Teraz jak idę do sklepu to zawsze omija mnie z daleka.Ogólnie to właścicielka i niezłą laska jak na swoje lata ale nierówno ma pod sufitem bo zadarła nie tylko ze mną.

Opublikowano

A może ktoś wie dlaczego nie mogę podkręcić więcej obrotów na pompie niż 1800 kręciłem tylko tą jedną śrubką. Dalsze odkręcanie jej nie zwiększa obrotów. W jaki sposób mogę je zwiększyć?

Opublikowano

witam. pozwólcie że dołącze do tematu czy ktoś rozbierał pompę wtr. od władka?

bo dostałem od znajomego ale rozebraną i chciałem ją poskładać lecz tam trzeba dobrze ustawić na ząbki sekcję

Opublikowano (edytowane)

Więc tak: Jka masz wszystko w miare poskładane do kupy i zostało ci zgrać rozrząd (wrzucenie sekcji i tych łamańców pod przednią pokrywką) to zauważ 2 dziurki w ośki która tłoczy. pompa chodzi patrżc od przodu jak zegar, ma 2 krzywki w które wpada, w pierwszym nabiera paliwa i tłoczy do pierwszego wyjscia (tego z przodu bardziej, wtedy ośka musi być podniesiona max i otworek na tej osce musi być naprzeciw temu wyjsciu, potem ośka spada, i nabiera do drugiego bocznego wyjscia tą rope, i otworek w osce musi byc na okolo 45stopni wzgledem tego wyjscia i wzgledem pompy jak patrzysz na nią z boku, kręcisz ją, trybik jednocześnie obraca ją i wysuwa w góre, i jednoczesnie musi wysunąć w góre i znalesc sie na wprost tego wyjscia drugiego. Ja pod te drugie wyjscie ustawiałem, ustawiasz na dołku tym drugim(na dołku oski dolnej zeby na dole se spoczywał) potem wrzucasz trybik i zeby 45* bylo otworek tam taki kwadrat na osce jest i na trybie i on musi byc tak: http://www.iv.pl/ima...87146174.jpg��a jak sekcja tłoczy(krecisz i ciezko jest, to jw pisałem powinno w ytm samym momencie stac prosto i te czerwone kołko do Ciebie i bolec max do góry.

 

Teraz druga sprawa. Jak sekcje wkladasz to włóz tą kostke z takim wycięciem. Powinna siedziec do góry tym gdzie jest mniej metalu, potem przerwa na ten pier**lnik co wsadzasz, i potem dopiero wiecej metalu.

Wkładasz pier**lnik(sprawdz oring) i na regulator obrotow na tą oske, zakrecasz i zabezpieczasz (10klucz) sprezynka, pokrywka i w pole :P @ dni nad tym k**estwem siedziałem, ale chodzi. Te ustawianie to troche metodą prób i błędów ale dasz rade.

Edytowane przez kawalarz
Opublikowano

Mam mały problem. Dlaczego przy pompie wtryskowej od t25 wybija paliwo przez wlew oleju? Z góry dziękuje za pomoc.

 

Hej. kolego masz problem z pompa zasilajaca. bo miałem takie problem u sasiada bo tez oddalismy pompe wtryskowa do regeneracji ale pompiasz zrobił swoje wyregulował gumki powymieniał... ale jak przyszło co do czego to własnie tez z pod korka co sie wlewa olej 100ml to pompy wtryskowej nam wydobywał sie olej napedowy. ale ze pompa była na gwaracji miesiecznej to szybko zdemontował i spowrotem do pompiarza a on nam wymienił popmpe zasilania i sie wszystko uspokoiło.... poprostu w pompach zasilania sa jakies uszczelniacze i plastikowy bolec i to sie zuzywa i wtedy olej silnikowy idzie w uklad paliwowy i wszystko zaczyna wariowac i człowiek wtedy niedaje se rady z władimircem bo niechce zapalac zapowietrza sie itp...

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam mały problem bo posiadam starą pompę do t25 nie używaną i tak się trochę z nią bawię i były wykręcone takie 2 śruby z kołeczkami plastykowymi z sprężynką od pompki zasilającej :/ I nie wiem jak to zmontować, normalnie wkręcić czy coś ?

Wielkie thx za jakąś podpowiedz

 

Edyta:

Heheeee niema pytania :) zobaczyłem jak jest w działającej i tak samo zmontowałem w starej:)

Edytowane przez Sypki
Opublikowano

Witam. Mam podobny acz trochę inny problem jak kolega Witek2010. Od czego jest ta śrubka bliżej baku ( nr 1)? Pytam się bo pod obciążeniem ruski traci moc( podczas orki dokładnie) i wujek mechanik mówi, że dostaje za małą dawkę paliwa. Korektorem już kręciłem, i po daniu maks. gazu idzie ciemniejszy dym niż zwykle. Jak poprawnie wyregulować pompę???

Opublikowano

Ta śruba służy do regulacji skoku dźwigni, to śruba STOP, czyli moment odcięcia dawki paliwa.

A jak z filtrami paliwa i odstojnikiem?

Pompę prawidłowo reguluje się na stole probierczym. Oddaj do zakładu bo samemu i to na silniku się tego nie robi.

Opublikowano

Podkręcasz pompę w prawo tak żeby przy dodawaniu gazu lekko dymka puszczał i zrobił się mułowaty po tym popuszczasz w lewą stronę średnio o 3,4 obrotu.Resztę doprawisz w polu ale przy dodaniu gazu musi przy kopcić na czarno ale wcześniej jak kolega @mtracz napisał o filtrach i odstojniku.

Opublikowano

Witam panowie potrzebuje pomocy wczoraj wieczoraj robilem podorywke i bardzo dobrze szlo ale w pewnym momencie mój ruski bardzo zeslap i tak jak by mu brakowalo paliwa i ledwo co 3 szedl filtry wymienilem tydzien temu i odstojnik wtedy tez czyscilem ta rurke z baku tez wyczyscilem i bak tez wtedy wyczyscilem takze paliwo jest czyste ale nie wiem czego jest taki slaby a dzisiaj jechelem po kukurydze wozem i mi co chwile gasl ale jak mu podpompuje reczna pomka to sie wkreca na obroty ale jak przestaje pompowac to juz gasnie i musze go odpowietrzac i wtedy z bida odpala prosze o porade bo nie wiem co to moze byc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v