Tygrys2

Members
  • Ilość treści

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O Tygrys2

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 12.07.1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zawiercie
  • Zainteresowania
    samochody,ciagniki rolnicze,militaria, lubie jezdzic ciagnikiem rolniczym jak WŁADIMIRCEM i naprawiac go....

Ostatnio na profilu byli

1414 wyświetleń profilu
  1. to podmien na inna i tez moze byc przyczyna...
  2. wymieniłem uszczelke w filtrze odtsojnikowym.... tak jest uszczelka .. sprawdziłem polaczenie gdzi esa uszczelki miedziane.... jak masz watpliwosci to wymien wszystkie uszczelki miedziane. jak tam mialem w swoim miałem przecieta uszczelke w odstojniku i niedało sie odpowietrzyc i pozniej dopiero jak rozebrałem i zauwazyłem uszczelke przecieta i kupiłem nowa i sprawa załatwiona była...
  3. Tygrys2

    Ursus C360

    najlepszy sposob na sprawdzenie łzoysk to po długoiej jezdzi esprzawdzic czy piasta jest goraca... albo podniesc ciagnik i pokrecic kołem wtedy masz wszystko na widelcu....
  4. Tygrys2

    Ursus C-360 & Wop Rol

    jak tam docieranie silnika skonczyło sie ????
  5. Tygrys2

    Ursus C-360

    Przed odpaleniem pokrec na rozruszniku silnikiem aby pompa oleju sassała olej i aby kontrolak cisnienia zgasła.... bo moze byc tak ze po chwili jak odpalisz moze usłyszec nieprzyjemne stuki... to sa dzwieki suchych elementow np dzwigni zaworowych i przekładni zebatych itp. jesli przy skladaniu silnika nie załowałes oleju to powinno byc wszystko wporzadku... jesli mozesz nagraj filmik z odpalu.... oczywiscie pamietac aby powoli podocierac wszystkie elementy silnika jak panewki głowne i korbowe,tłoki z cylindrem, pierscienie sie musza ulozyc... aby niedostawał odrazu w palnik....
  6. Ale przed złozeniem silnika kazda powierzchnie pracujaca (np na panewkach głownych i korbowych) musisz dac choc troche oleju silnikowego aby przy rozruchu silnika nie pracował na sucho.... Oczywiscie jeszcze przed dokreceniem srub siła koncowa kazda czesci krecaca przekrecic....
  7. Jak tam idzie remont serducha w ursusie. masz wszystkie potrzebne czesci....
  8. Własnie jak wyszło z silnikiem... złozony juz....
  9. Na wszelki wypadek wymien wszystkie uszczelki pod głowica i planowanie zrob... mozna bez planowania ale bedzie jakas ryska ktorej niezauwazysz i bedzie znowu woda lub kompresja ci uciekac.... twoja decyzja. nieznam dokladnie całej budowy głowicy ale ez mozesz sie skusic na remont wszyskich głowic tzn wymiana prowadnic zaworow i uszczelniaczy na zaworach..... ale dezycja nalezy do ciebie....
  10. Tygrys2

    Koła 14,9 x28

    co do pekniec to sasiad mial wladka i tez miał ładny bieznik i popekany ale jezdził do konca az sprzedał...
  11. Tygrys2

    Ursus C-360

    to kup zegar jak jest we włądku... wtedy juz bedziesz pewny jakie masz cisnienie. bo jesli kontrolka sie jarzy to niemusi znaczyc ze masz cos z cisnienie bo moze jzu sie ten czujnik konczy.... ja tak miałem ze kontrolka oleju mi sie jarzyła we fiacie 126p. ale wymieniłęm czujnik i miałem tez manometr jak ruski i tez wiedziłęm jakie miałem cisnienei oleju...
  12. tylko wiesz co zmien se opaski na mocniejsze bo przyjdzie hamowanie awaryjne i ci opaski moga puscic, wtedy waz sie sie wsunie i powietrze ucieknie i bedzie lipa wtedy przyczepa bedziecie pchała jak bedzie jechał z gorki.np. władek z przyczepka i poznije wywrociłes sie ciagnikiem.... to tu przemysl to troche...
  13. Tygrys2

    Ursus C-360

    No tak na koniec to mozesz mu zamontowac turbine i dmuchnac mu 0.5 bar..
  14. Tygrys2

    Ursus C-360

    no ładnie ci wyszło... jak jeszcze wezmiesz ładnie cała instalacje elektryczne wezmies w czarny peszel i popszypinasz w kilku miejscach... takie małe pierdoły to sie najdłuzej robi....
  15. moze niemasz uszczelki w odstojniku.tzn oring gumowy tam powinien byc , bo jak tam miałęm ze po wyczysczeniu tego odstojnika musi miedzy dwoma czesciami byc oring gumowy jak niema to tam moze ciagnac powietrze.... jak tam miałęm i załozyłem nowa i teraz chodzi jak zyleta....sprawdz tooo
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj