Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no widać że nie jest przykręcony choć w ramie są otwory, ale ja się pytam po co jest ten ząb co on ma robić?? może lżej 2 skibie orać bo ziemia spulchniona ale jak taki był zamiar to i przed 1 skibą taki ząb założyć(tylko jak??)

http://olx.pl/oferta/kombajn-zbozowy-claas-dominator-48-s-rula-hydrauliczna-igla-CID757-ID75V2B.html#a4dc3ffcb5
Opublikowano

Nigdy nie widziałeś władka 4x4?

 

Władka widziałem,ale znaleźć  w sprzedaży napęd do niego graniczy z cudem. To pierwsze ogłoszenie z taką ofertą.

 

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-renault-mwm-fendt-4x4-115km-CID757-ID7akmp.html   Warto kupić renówkę z tych lat ? ;) drogie do nich części?? 

 

 

http://olx.pl/oferta/plug-glebosz-CID757-ID7d9W7.html#8dcf58af20    Ażurowe odkładnice xD:D

 

Ten traktor ma  98 koni - nie  115 

 

http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/114-renault/901-renault-891-1451.html

 

ma  ponad  30 lat  , więc psuć  się coś będzie , z częściami łatwo ani  tanio  nie  będzie 

Opublikowano (edytowane)

co takiego ludzie widzą w 35 no ba 40 letnich zachodnich ciagnikach? chyba nie zdaja sobie sprawy z tego że z byle pierdółką będą musieli jechac do tokarza czy frezera no ewentualnie migomat. Poki chodzi ok. Ale jak cos zacznie sie sypac nie dosc że drogie to jeszcze nie do zdobycia. Porażka. 

Edytowane przez Andr3w
Opublikowano (edytowane)

Można po brobować na wiosnę http://olx.pl/oferta/broby-polowe-5-20-zebow-CID757-ID7oRfl.html#5fb1336207


120km bez napędu 4x4? chyba jedynie do transportu, 6 garów trzeba nakarmić a i w ewentualnym remoncie silnika nie będzie tanio :)

wolna skrzynia i dzielona kabina z przodu to do transportu odpada, jak dbasz o oleje i płyn to  silniki te są nie do zaj...nia, gorzej z hydrauliką tam niekiedy dziej się cuda   mam 4040S z przednim,

 

Edytowane przez szaman1
Opublikowano
Opublikowano

Racja w 100%, cenią sobie te Bizony, a na przestrzeni wielu lat zmieniło się w nich tylko ubarwienie, dopiero powyżej 2000 r coś w nich ulepszyli co trochę ich zbliżyło do zach. Sam ostatnio szukałem, ostatecznie padło na MDW 525H, w cenie Bizona a technicznie i konstrukcyjnie dzieli je przepaść.

Opublikowano

120km bez napędu 4x4? chyba jedynie do transportu, 6 garów trzeba nakarmić a i w ewentualnym remoncie silnika nie będzie tanio :)

Chłopie ten ciągnik waży ponad 5 ton, przy kołach 38 cali i odpowiednim ciśnieniu lepszego uciągu nie trzeba 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v