Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w tym roku kupiłem od nich takiego tylko że z przednim wałkiem i jakoś się nie rozleciał.

A jaką szerokość agregatu wziąźć do mtz i czy ten przedni wałek coś daje

Opublikowano

drogo, za jakies 25 mozna by sie zastanowic bo silnik JD raczej nie trudno bedzie znalesc na przekladke, remont pewnie wyjdzie z 10tys.

To nie jest silnik JD tylko produkowany przez JD dla renault, tak jak z fendta nie założysz silnika do renówki tak i w tym przypadku może być

Opublikowano

http://otomoto.pl/renault-85-ares-A453893.html

 

Jak myślicie warto się nim zainteresować ?

Jak masz pojęcie o naprawach sil. to czemu nie, stuki często oznaczają pęknięty wał, na 99% to ten;http://allegro.pl/wal-korbowy-john-deere-nominal-i4753360864.html, do tego panewki i inne drobiazgi i w 5k się zmieścisz.

@pawel885 sil. JD to sil. JD, fabryka znajduje się we Francji a różnią się osprzętem i płytami przednią, tylną w zależności z jakimi skrzyniami i przednimi mostami są skręcane a zależy to od marki ciągnika czy kombajnu, natomiast cały środek (wał,tłoki, korby, itp.) jest ten sam.

Opublikowano

Jeśli jest uszkodzona panewka na korbowodzie to trzeba wymienić tez korbowód a więc tez trzeba to wziąć pod uwage. Silniki wmw w fendzie i renówce różnią się głównie długością korbowodów ale to tak na marginesie

Opublikowano (edytowane)

Jeśli jest uszkodzona panewka na korbowodzie to trzeba wymienić tez korbowód a więc tez trzeba to wziąć pod uwage. Silniki wmw w fendzie i renówce różnią się głównie długością korbowodów ale to tak na marginesie

Ale  bzdury pleciesz  z  tą długością korbowodów  

np 

http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/102-fendt/631-fendt-farmer-304-ls-309-ls90-93.html

 

http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/114-renault/916-renault-ceres-65-95-x.html

 

 

 

 

może  kto  chętny?  wyjątkowa  okazja  :P

 

http://olx.pl/oferta/ciagnik-2004-fendt-farmer-412-vario-CID757-ID7EGnl.html#88c6e4e6c3

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

W silnikach renault i fendt wał jest taki sam ale korbowód jest o 6mm dłuższy od fendta. Dlatego skok jest taki sam ale korbowodu nie podmienisz

Opublikowano

Jak masz pojęcie o naprawach sil. to czemu nie, stuki często oznaczają pęknięty wał, na 99% to ten;http://allegro.pl/wal-korbowy-john-deere-nominal-i4753360864.html, do tego panewki i inne drobiazgi i w 5k się zmieścisz.

@pawel885 sil. JD to sil. JD, fabryka znajduje się we Francji a różnią się osprzętem i płytami przednią, tylną w zależności z jakimi skrzyniami i przednimi mostami są skręcane a zależy to od marki ciągnika czy kombajnu, natomiast cały środek (wał,tłoki, korby, itp.) jest ten sam.

 

Podliczałem już koszt remontu i kapitalka wyniesie około 5-9tyś w zależności od tego jakie części się zastosuje, czy oryginały czy może zamienniki. Remontował bym go sam bo zajmuje się w zimę zawodowo remontami maszyn rolniczych więc koszty robocizny odpadają.

Opony tylne są już trochę łysawe ale to nie problem bo w domu stoją prawie nowe opony(około85% bieżnika)

Opublikowano

ja mtz ciągałem 3,2  i dawał radę na 6 , teraz to jednak bym wolał uprawowo-siewny

Do uprawowo-siewnego trzeba dociążyć przód albo tura kupić i założyć wspomaganie podnośnika, a w to nie chcę się bawić nie mam aż tak dużo do siania co do agregatu to nie wiem czy brać z przednim wałkiem czy bez a może poszukać jakiejś używki za dobre pieniądze?

Opublikowano

W silnikach renault i fendt wał jest taki sam ale korbowód jest o 6mm dłuższy od fendta. Dlatego skok jest taki sam ale korbowodu nie podmienisz

A co powiesz na to;http://allegro.pl/korbowod-mwm-fendt-renault-td226b-d226b-i4731895146.html , ktoś się musi mylić.

Nie miałem do czynienia z sil. MWM  ale myślę że korbowody różnią się w zależności od typu sil. (stary/nowy typ) a nie marki ciągnika w których jest zastosowany ten sam typ silnika.

Opublikowano

W silnikach renault i fendt wał jest taki sam ale korbowód jest o 6mm dłuższy od fendta. Dlatego skok jest taki sam ale korbowodu nie podmienisz

Skoro  wał jest  taki  sam ,  to  zmieniłaby  sie pojemność  skokowa , jeśli  korbowód  byłby  inny , a  w danych  technicznych  które  podałem  w  swoim poście nie ma  żadnej różnicy, jedynie  w  mocy  kilka  koni moze  się różnić ale  to  wynika  z dawki paliwa  i  rodzaju pompy wtryskowej ,  nie  jest  to  możliwe  co  piszesz ,  

Dla  danego typu  silnika  wszystkie  elementy  silnika  są takie same ,  inna jest  jedynie pompa wtryskowa 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v