Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja w tym roku właśnie zmieniałem w przyczepie d-46 rodzaj z ciężarowej na rolniczą, głównym powodem był właśnie przeglad który był co roku i kosztował prawie 200zł. Do zmiany potrzebna jest opinia rzeczoznawcy którą musimy dać diagnoście, w opinii opisane wszystkie zmiany [instalacja hamulcowa jednoobwodowa, tylny zaczep, koła od "kaczki"] w praktyce wyglądało to tak ze musiałem założyć tylko inne koła, bo reszta była. w moim przypadku w wydziale komunikacji zażadali fakture od firmy która wykonała tą przebudowe

Opublikowano

Ze ciężarowa napisane to trochę za mało. Mam d-35, w dowodzie napisane "przyczepa ciężarowa" A nigdy D-35 nie była ciężarową samochodową. A indeks prędkości.... balonowa raczej go nie ma. To opona rolnicza i tu sprawa jest jasna że według polskich przepisów nikt na niej prędzej niż 25 nie pojedzie. Więc i przyczepa na takich oponach nie może być samochodową.

Nie pisałem o dowodzie a tabliczce znamionowej. Te przyczepy produkowało kilka zakładów i wychodziły cuda- niewidy, do tego dołożyłbym twórczość urzędników popartą flaszką zainteresowanego :D Znajdę Ci opnę balonową z indeksem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chyba będę musiał założyć też temat - "Ciągniki o podejrzanie wysokiej cenie" :P :lol:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v